Spatbord/kentekenplaathouderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Taartschep? u refereert aan welk onderdeel?
Ik ben niet zo thuis in die MF terminologie
Ja zal dat keer checken, wel slim inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Plofjes = wel Ok, is domweg een beetje onverbrande brandstof in de uitlaat die een beetje naroffelt. Knallen duidt meestal op valse lucht in het inlaattraject. Meestal zitten er tussen de carbs en de spruitstukken, rubberen thules, als die ouder worden verharden ze een beetje en dan wil er nog wel eens een beetje lucht tussen trekken als je hem vacuüm gooit (gas dicht). Kun je effe checken, misschien de klemmetjes net nog een slagje extra geven.
Welke heb je er op? die met die ribbels?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:47 schreef kepler het volgende:
Mijn Yamaha start niet meer... Althans niet met het knopje
Accu laadt niet meer... Volgens motorforum grote kans dat het de spanningsregelaar is (en dus kapotte accu). Morgen maar eens goed naar kijken
Ik heb nog niet gekeken, broertje had hem geleend en mocht dus duwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zal dat keer checken, wel slim inderdaad.
[..]
Welke heb je er op? die met die ribbels?
Dus ook niet bij de rit?
As said; die is al ingekort, en zo blijft 'iequote:
Easy check; beetje remmenreiniger erop spuiten als hij loopt; gaan de toeren omhoog, dan drinkt hij het, en lekken ze dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja zal dat keer checken, wel slim inderdaad.
Da's niet echt slim héquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb vanmiddag mn helm laten donderen van de brommert tijdens het voorrijden. Dikke kras op het vizier nu
Laten donderen is nieuwe helm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb vanmiddag mn helm laten donderen van de brommert tijdens het voorrijden. Dikke kras op het vizier nu
Nee niet altijdquote:
Zonnevizier is nog krasvrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's niet echt slim hé. Vizier open, (zonne)brilletje op
Klopt niet altijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee niet altijd![]()
Was een hoogte van minder dan 50cm en recht op het vizier.
[..]
Zonnevizier is nog krasvrij![]()
Das waar. Maar ik gok het er maar gewoon op dattie nog goed isquote:
Klopt alleen je weet nooit wanneerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Shoei is wel tig keer van de motor gestuiterd, eens mee terug gegaan om te laten checken, en volgens de miep in de shop aldaar issie pas deaud als het schuim binnenin kapot of beschadigd is.
pics van je nieuwe brommert!!!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Shoei is wel tig keer van de motor gestuiterd, eens mee terug gegaan om te laten checken, en volgens de miep in de shop aldaar issie pas deaud als het schuim binnenin kapot of beschadigd is.
Jawel, kun je gewoon zien onder je bekleding.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt alleen je weet nooit wanneerJa zoon scanner hebben ze daar voor dat wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, kun je gewoon zien onder je bekleding.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gruwelijk bruut
Hij is wel ehh.. grappigquote:
Vind je? heeft toch ook 2 wielen en een 'torretje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:08 schreef Geerd het volgende:
Das heel wat anders dan die grond vreter !!
mocht je de slagschip achter laten of is dat nog een blok aan je been??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is wel ehh.. grappig
[..]
Vind je? heeft toch ook 2 wielen en een 'torretje?
Die staat daar nog wel, halen we zondagavond weer op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:13 schreef klawie het volgende:
[..]
mocht je de het slagschip achter laten of is dat nog een blok aan je been??
sterkte met de verkoop zou gwn iets boven je koopprijs van de slagschip en dan erop duwen miss speel je nog quitequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die staat daar nog wel, halen we zondagavond weer op.
Binnenkort te aanschouwen op MP.
Nou, ik zou niet graag met een helm rijden waarvan de schil is gecrackt en het schuim nog heel is. Dat is echter moeilijk te checkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Shoei is wel tig keer van de motor gestuiterd, eens mee terug gegaan om te laten checken, en volgens de miep in de shop aldaar issie pas deaud als het schuim binnenin kapot of beschadigd is.
Is toch zo dat helm onder zijn eigengewicht niet kapot gaat, pas als je die massa van je kop erin stopt gaat ie echte klappen krijgen. Omdat ie dan veel meer impact te verduren krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet graag met een helm rijden waarvan de schil is gecrackt en het schuim nog heel is. Dat is echter moeilijk te checken
Dan koop je lekker bij elke klipscheet een nieuwe helm voor 500+¤; ik houd je niet tegenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet graag met een helm rijden waarvan de schil is gecrackt en het schuim nog heel is. Dat is echter moeilijk te checken
Neuh, ik zal ook niet snel een nieuwe kopen hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan koop je lekker bij elke klipscheet een nieuwe helm voor 500+¤; ik houd je niet tegen![]()
Wel eens gezien hoe ze die dingen testen? dan weet je ook meteen dat je er niet zo paniekerig mee hoeft te doen
Alleen als je héél extreem op je plaat gaat zal dat misschien van invloed zijn, maar we rijden niet op het circuit heahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Neuh, ik zal ook niet snel een nieuwe kopen hoor![]()
Het is alleen wel zo dat als er een scheurtje in zit voordat Je valt, dat het biedt echt zal helpen
Dat is ook wel weer waar. Toch zou ik een helm met scheur(tje) zeker wel inruilen voor een nieuwe helm. Maar als ik niks zie dan is er ook niks (zo werkt het natuurlijk niet, maar wel voor mn gemoedsrustquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als je héél extreem op je plaat gaat zal dat misschien van invloed zijn, maar we rijden niet op het circuit heah
tis kunststof, als er iets mee is, dan zie je dat, óf aan de buitenkant, óf aan de binnenkantquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Toch zou ik een helm met scheur(tje) zeker wel inruilen voor een nieuwe helm. Maar als ik niks zie dan is er ook niks (zo werkt het natuurlijk niet, maar wel voor mn gemoedsrust)
ff wat meer achtergrond gezocht (wikipediaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tis kunststof, als er iets mee is, dan zie je dat, óf aan de buitenkant, óf aan de binnenkant
Ik ben eens knetterhard van mijn AT gestuiterd, plat op mijn achterhoofd, op asfalt. Ik had niks, helm was wel beschadigd, een maand oude SHOEI van 589¤-> nieuwe.
Als ik het zo lees moet je de helm echt flink laten stuiteren (alsin van een trap oid) voordat je hem moet vervangenquote:The outer shell can be made of plastics or fiber materials. Some of the plastics offer very good protection from penetration as in lexan (bulletproof glass) but will not crush on impact, so the outer shell will look undamaged but the inner EPS will be crushed. Fiberglass is less expensive than lexan but is heavy and very labor intensive. Fiberglass or fiber shells will crush on impact offering better protection. Some manufacturers will use Kevlar or carbon fiber to help reduce the amount of fiberglass but in the process it will make the helmet lighter and offer more protection from penetration but still crushing on impact. But this can be very expensive.
Heeft ie zn werk goed gedaan /positief denken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben eens knetterhard van mijn AT gestuiterd, plat op mijn achterhoofd, op asfalt. Ik had niks, helm was wel beschadigd, een maand oude SHOEI van 589¤-> nieuwe.
Heeft ie ook, maar voor 1180¤ aan helmen in krap 5 weken is nog steeds wel een beetje duurquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ie zn werk goed gedaan /positief denken.
Is vallen toch behoorlijk pijnlijk jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar voor 1180¤ aan helmen in krap 5 weken is nog steeds wel een beetje duur
Ik neem aan dat je dat destijds toch wel via je verzekering hebt geregeld..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ie ook, maar voor 1180¤ aan helmen in krap 5 weken is nog steeds wel een beetje duur
Van je brommer af tiefen tijdens een allroadcursus valt niet onder je WA+.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat destijds toch wel via je verzekering hebt geregeld..
Ik zou niet weten waarom bij een andere val, op straat, wel en bij een val op een allroadcursus niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van je brommer af tiefen tijdens een allroadcursus valt niet onder je WA+.
punt één; georganiseerd iets,quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom bij een andere val, op straat, wel en bij een val op een allroadcursus niet.
Nope, heeft imho geen enkele zin.quote:
Jij hebt dan ook wel een criminele kopquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:56 schreef einschtein het volgende:
Mocht gisteravond nog even mee met de Duitse politie, in hun wagen ofcourse. Nadat ze mij aanzagen voor een vermeende overvaller.
Sta je even te pauzeren van een motorritje op een parkeerplek, staan er binnen no-time 3 politie auto's bij je.
Ik had mijn helm nog op tijdens het pauzeren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een criminele kop
Dat is dan ook wel verdachtquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik had mijn helm nog op tijdens het pauzeren.
omdat ik toen ik in rijssen was, had besloten om even richting ommen te rijden. en toen heb ik de normale weg gepaktquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
waarom holterberg niet meegepakt?!?! leuk scheur weggetje
Is niet meer zo leuk als vroegerquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:43 schreef KneusTeun het volgende:
waarom holterberg niet meegepakt?!?! leuk scheur weggetje
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
Aankomend weekend weer eens een tochtje
Er kunnen wmb effe geen tochtjes genoeg zijn; redenen om te rijden zijn altijd welkomquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:52 schreef Anne het volgende:
Hier waarschijnlijk ook weer.
Which reminds me. Even op feestboek vragen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Er kunnen wmb effe geen tochtjes genoeg zijn; redenen om te rijden zijn altijd welkom
quote:
Moet ik even een lijstje opnoemenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Er kunnen wmb effe geen tochtjes genoeg zijn; redenen om te rijden zijn altijd welkom
Is er dan een reden nodig om te rijden? Ik heb vaker een reden om niet te rijden, omdat ik andere dingen moet doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Er kunnen wmb effe geen tochtjes genoeg zijn; redenen om te rijden zijn altijd welkom
Zitten geen noppen onderquote:
Sgoedquote:
Neuh, dat niet, maar mét reden is fijner, dan voelt het niet zo als geld wegpleuren voor de funquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is er dan een reden nodig om te rijden? Ik heb vaker een reden om niet te rijden, omdat ik andere dingen moet doen
Kennis maken bij de Univé?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:06 schreef Anne het volgende:
Ow.
Je zou even een spuit voor d'n Doesj kunnen halen.
En volgens mij moet je nog kennismaken in Nijmegen bij de Unive?
Je zou me boterhammen kunnen brengen.
Voor de rest weet ik denk ik ff niks wat je met die motor zou kunnen doen.
Nopequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:14 schreef Salatrel het volgende:
heb je geen thuisbezorgd app op je telefoon staan? laat je niet foppen door de naam. ze bezorgen ook gewoon op je werk als je dat wil
Moest dat niet toentertijd, toen je de verzekering voor de kwaak afsloot in Nijmegen?quote:
Ik moet niks.. dat vroeg ze ja, maar ik zou niet weten wat dat voor nut heeft..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Sowieso bij ons thuis-thuis is er maar 1 toko aangemeld bij thuisbezorgd.
[..]
Moest dat niet toentertijd, toen je de verzekering voor de kwaak afsloot in Nijmegen?
Toen moest je langs gaan toch?
Ow, weet ik veel. Ik dacht dat je jezelf nog moest identificeren ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet niks.. dat vroeg ze ja, maar ik zou niet weten wat dat voor nut heeft..
Ben al tig jaar klant bij hen, ze kunnen mijn rug op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, weet ik veel. Ik dacht dat je jezelf nog moest identificeren ofzo.
Gaan we niet met de auto dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
Reden: http://www.scientias.nl/h(...)dient-zich-aan/90703
Dus vannacht mooie nachtrit gaan maken ergens waar je op een heuveltop zit ofzo
Das wel mooi om te zien als het weer ook effe meewerktquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
Reden: http://www.scientias.nl/h(...)dient-zich-aan/90703
Dus vannacht mooie nachtrit gaan maken ergens waar je op een heuveltop zit ofzo
klinkt stom, maar choke vergeten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:09 schreef JAY-T het volgende:
Ondervond gister een probleempje met m'n GSX600F (1990) Reed een tijdje op de snelweg en trok hem voordat ik de afslag moest nemen nog ff door. Toen ik voor een minuut of 2 rond de 180km/h reed, zakte hij ineens terug in snelheid, tezamen met wat gestotter en een slecht respons op het gas. Heb met 110km/h de afslag weten te halen en op de afslag was ie ook nog flink aan het bokken. Daarna de motor ff uitgezet en ben na 5 minuten weer weg gereden, rest van de dag nog flink wat km's gemaakt (geen snelweg) en nergens last van gehad. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Thnx voor de tip, zal het van de week ff allemaal bij langs lopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt als ontsteking, check de stekkers en verbindingen effe, en ook de bougies en de bougiedoppen.
Haha nee dat was het niet, die schuif ik altijd netjes weer terugquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
klinkt stom, maar choke vergeten?
Hmm heb geen oldtimer, dus ga maar even kijken denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Skv het volgende:
Joehoe
Zijn er nog Fok!kers die mee rijden met de oldtimersrit in Eerbeek a.s. zondag?
Ik rij iig mee op mn SRX en m'n schoonpa op een ouwe Arial.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm heb geen oldtimer, dus ga maar even kijken denk ik
Oke, ik sta ergens met m'n knalgele VTRquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik rij iig mee op mn SRX en m'n schoonpa op een ouwe Arial.
Dan zou ik verre blijven van een 600quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef Maegrim het volgende:
vanmiddag even op een busa gezeten, kreeg spontaan kramp in m'n knieën![]()
en op 2 verschillende cb1300's![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:02 schreef Maegrim het volgende:
vanmiddag even op een busa gezeten, kreeg spontaan kramp in m'n knieën![]()
en op 2 verschillende cb1300's![]()
Cb600? Busa op 2 poten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dan zou ik verre blijven van een 600
Nou, dan kun je toch rijden?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Cb600? Busa op 2 poten?
Nee SD, was ff langs divmo gereden na het werk
Nee, de gewone gsxr serie.zelfs een 1000 vond ik al krapquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Cb600? Busa op 2 poten?
Nee SD, was ff langs divmo gereden na het werk
Zijn die dingen niet gewoon hetzelfde maar dan met een dikker blok erin?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, de gewone gsxr serie.zelfs een 1000 vond ik al krap
ff mezelf quoten. Hoop info gekregen op MF, hopelijk kan ik van het weekend het probleem vindenquote:
zit de tank niet in de weg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, de gewone gsxr serie.zelfs een 1000 vond ik al krap
Daar laat hij de plaatwerker een U-vorm in kloppenquote:
BL's sarcasme wordt zeer gewaardeerdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
Tienduizend euro boete bij toertocht motorclub
ik was het nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef Daantke het volgende:
Vandaag een Yamaha Tenere op de a12 met hangende lichtjes
Slovenie!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef Dekatria het volgende:
Groeten uit Slovenië allen trouwens. Morgen Oostenrijk, dan Duitsland, en dan zondag rij ik weer terug Nederland in
Ja altijd fijn met een helm op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Slovenie!!!Het meer van Bled is zeker een aanrader voor een duik!
Niet iedereen heeft zo'n dikke kop dat ie zijn helm nooit meer af kan krijgenquote:
Kut betraptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n dikke kop dat ie zijn helm nooit meer af kan krijgen
Dan is het ook geen duikenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hou m'n hoofd wel boven water.
Dan ben je letterlijk om de buien heen geredenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef DarkNoize het volgende:
Vanmorgen om 10u de deur uit gegaan en was om 6u thuis. Mooi ritje![]()
Ook maar 2 minuten wat druppels gezien verder nog best veel zon. Ben wel gesloopt nu
In het zuidelijkste puntje van Limburg maar één donkere wolk gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je letterlijk om de buien heen gereden
haha dat was echt toeval!?!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef Maegrim het volgende:
en zo kom je KNEUSteun ineens tegen online
als ik moet kiezen tussen door de regen rijden en door Limburg kies ik voor de regenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
In het zuidelijkste puntje van Limburg maar één donkere wolk gezien
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen door de regen rijden en door Limburg kies ik voor de regen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen door de regen rijden en door Limburg kies ik voor de regen
Duidelijk nog nooit de Mergellandroute geredenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen door de regen rijden en door Limburg kies ik voor de regen
Azzie nou slim bent, bestel je er meteen 4, heb je ze voor de volgende keer op voorraadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Het plan was vandaag om de voorvorkolie te vv. Vol goede moed naar de motordealert in de veronderstelling dat ze wel 2 O-ringen en 2 koperringetjes op voorraad hebben. Dat wordt dus pas volgende week.
Voorvorkolie 15W hadden ze dan weer wel, maar dan enkel 1 literflessen. Ik heb 549cc per poot nodig.. nu moet ik dus 2 literflessen halen a ¤15,70 p/st
Vandaag heb ik het dus maar bij het invetten van de as en lagers gehouden.
Ik haal bij motoport wel 3 flesjes van 500ml, want hoevaak vv je nou ook voorvorkolie..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Azzie nou slim bent, bestel je er meteen 4, heb je ze voor de volgende keer op voorraad![]()
Ik ga binnenkort ook de vork van de CB doen; demping is nét niet helemaal naar mijn zin, dus ga ik effe proberen wat er gebeurt als ik er 15 in gooi ipv. 10.
Bij Stijner? Verbaast me dat ie je niet gelijk een nieuwe voorvork wou verkopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Het plan was vandaag om de voorvorkolie te vv. Vol goede moed naar de motordealert in de veronderstelling dat ze wel 2 O-ringen en 2 koperringetjes op voorraad hebben. Dat wordt dus pas volgende week.
Voorvorkolie 15W hadden ze dan weer wel, maar dan enkel 1 literflessen. Ik heb 549cc per poot nodig.. nu moet ik dus 2 literflessen halen a ¤15,70 p/st
Vandaag heb ik het dus maar bij het invetten van de as en lagers gehouden.
kan de beter gelijk een nieuwe motor uitzoekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Bij Stijner? Verbaast me dat ie je niet gelijk een nieuwe voorvork wou verkopen.
Ik had het over de ringetjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik haal bij motoport wel 3 flesjes van 500ml, want hoevaak vv je nou ook voorvorkolie..
Je kan er ook zo'n 10 a 20cc meer in de poten doen, dan wordt de boel ook al wat strakker.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Bij Stijner? Verbaast me dat ie je niet gelijk een nieuwe voorvork wou verkopen.
Aah de ringetjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had het over de ringetjesOlie kun je overal halen
![]()
Ennehh.. als je veel rijdt; elk jaar? officieel![]()
Komt bij de Kwikfit vandaan zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die nieuwe verkoper bij Stijner is wel een josti.
Als je komt voor een lichtje komt hij aan dat je gelijk je cilinders moet vervangen, spaken opnieuw, banden nieuw, schijven nieuw etc.
Nee, volgens mij monteur die tijdelijk in de winkel staat en heel graag zijn best wil doen. Werkt alleen beetje averechts.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt bij de Kwikfit vandaan zeker?
En? gekocht?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef Maegrim het volgende:
Niet rijden is het veiligst inderdaad
Wat is er allemaal mis mee dan volgens hem?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef punkmuis het volgende:
Het kwam er een beetje op neer dat ik zo ongeveer elk onderdeel aan mijn (nieuwe) motor moest vervangen en er vervolgens maar niet op moest gaan rijden want dat is veeeeuuuls te gevaarlijk...
Je kan dat rode gevaar toch inruilen? Of wil je hem voor erbij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nee
Tof ding, maar hoe dan ook eerst de auto eruit
Andere motor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Nee
Tof ding, maar hoe dan ook eerst de auto eruit
Nouja het begon al toen ik een slot wou kopen. Ik wou een schijfremslot mét een kettingslot zodat ik mijn motor aan die van Kneusteun vast kan maken als ie hier voor de deur staat, maar het schijfremslot mee kan nemen als ik ergens even heen ga. Dat vond ie maar onzin, en dat bestond volgens hem ook niet. Uiteindelijk maar eentje op internet gehaald danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis mee dan volgens hem?
Last van een virusquote:
Op zich... heeft ie wel een beetje gelijk als het écht zo 'erg' gesteld is met je motor. Bandjes en remmen zijn belangrijk. Hoe ver is het spul 'op' dan? een mm voering op de blokken is nog genoeg voor een paar duizend km met een normale rijstijl, een te dunne schijf is een risico, en een gladde band.. sja... sjek dis:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Nouja het begon al toen ik een slot wou kopen. Ik wou een schijfremslot mét een kettingslot zodat ik mijn motor aan die van Kneusteun vast kan maken als ie hier voor de deur staat, maar het schijfremslot mee kan nemen als ik ergens even heen ga. Dat vond ie maar onzin, en dat bestond volgens hem ook niet. Uiteindelijk maar eentje op internet gehaald dan.
Vervolgens kom ik daar omdat mijn keerring lek is en ik vraag of zij er van die 'sokjes' omheen kunnen doen. Dat snapte ie niet en vond ie ook maar onzin. Het is toch verdomme mijn motor! Toen ik uiteindelijk mijn motor met verse keerringen weer op kon halen kreeg ik te horen dat ik de schijf remmen en de remschoen hoognodig moest vervangen (en de voorband, maar dat wist ik al). Toen ik zei dat ik daar nu geen geld voor had en het naar mijn mening ook nog niet nodig was kreeg ik zo ongeveer een preek dat ik dan maar niet had moeten gaan motor rijden.
Zo, *rantmodus uit*![]()
Voor de rest prima garage hoor, beetje jammer van het personeel wat in de winkel staat.
Gelukkig is het nog niet zo erg gesteld met mijn motorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich... heeft ie wel een beetje gelijk als het écht zo 'erg' gesteld is met je motor. Bandjes en remmen zijn belangrijk. Hoe ver is het spul 'op' dan? een mm voering op de blokken is nog genoeg voor een paar duizend km met een normale rijstijl, een te dunne schijf is een risico, en een gladde band.. sja... sjek dis:
kannie kiezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kan dat rode gevaar toch inruilen? Of wil je hem voor erbij?
goede verkoper dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die nieuwe verkoper bij Stijner is wel een josti.
Als je komt voor een lichtje komt hij aan dat je gelijk je cilinders moet vervangen, spaken opnieuw, banden nieuw, schijven nieuw etc.
Nee juist niet.quote:
Hij had me een slot, voorvorkbeschermers en een motorhoes kunnen verkopen. Heb ze nu allemaal ergens anders gehaald.quote:
Je moet het niet te bont maken jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Als je als een idioot mensen dingen opdringt werkt dat alleen maar tegen je.
Ik heb zelf ook jaren in een winkel gestaan en dat is wel 1 van de no go's om maar gewoon agressief alles proberen te slijten.
Neen, daar hebben we kettingvet voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Piles het volgende:
Wat gebruiken jullie om ketting te smeren eigenlijk? Ik heb hier nog een busje siliconenspray staan, is dat goed genoeg?
Hmm, eens kijken waar ik dat morgen ff makkelijk kan scoren danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, daar hebben we kettingvet voor.
een brommertjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Maegrim het volgende:
[..]
niet gekocht, wel gereden
rara wat is het
[ afbeelding ]
omdat ik altijd compleet onderschat hoeveel die drift precies filmtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:17 schreef Dekatria het volgende:
Een BMW. Waarom die foto van zo veraf
ik zou het bij een motorzaak proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, eens kijken waar ik dat morgen ff makkelijk kan scoren dan
er zit toch een scherm op die drift joh pannekoekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
omdat ik altijd compleet onderschat hoeveel die drift precies filmt
speciaal voor jou
dat zeg je nou wel zo, maar de harley dealer waar ik een keer binnenstapte had niksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou het bij een motorzaak proberen
dat komt omdat bij een harley de ketting vervangen moet worden voordat je moet smerenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Maegrim het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel zo, maar de harley dealer waar ik een keer binnenstapte had niks
S100 kettingsprayquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:29 schreef Piles het volgende:
Wat gebruiken jullie om ketting te smeren eigenlijk? Ik heb hier nog een busje siliconenspray staan, is dat goed genoeg?
die gebruikik ook zeer tevreden overquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
S100 kettingspray
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=70029896
zwitserland is motorhatend dus zal wel trage olie zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
En of goed werkt? geen idee, mijn ketting doet het elke keer weer
Een virus, errug verslavend ook om te rijdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:09 schreef Maegrim het volgende:
[..]
niet gekocht, wel gereden
rara wat is het
[ afbeelding ]
Dat komt nog. Er moeten blijkbaar eerst 2 wielen van de Peugeot af.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Anne het volgende:
Als dat zo was, had ie 'm wel gekocht.
Die S100 hebben ze (bijna) overal volgens mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Piles het volgende:
Moet het morgen wel ff hebben eigenlijk, voor ik lange rit ga doen
Zo even kijken of ik het omgeving Amstelveenkan vinden.
Had ik op de AT, maar werkte niet echt ideaal; veel bijregelen, warm weer, koud weer, en als het zonnetje erop had gestaan reed ik hem in 200 km leeg als ik niet oppaste.. Ik smeerde gewoon met de spuitbus,quote:
Hoorde ik ook al bij wat garage's van monteurs.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had ik op de AT, maar werkte niet echt ideaal; veel bijregelen, warm weer, koud weer, en als het zonnetje erop had gestaan reed ik hem in 200 km leeg als ik niet oppaste.. Ik smeerde gewoon met de spuitbus,
Dat jij niet de offroad versie gebruikt!?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
En of goed werkt? geen idee, mijn ketting doet het elke keer weer
Ik gebruik wat er in de garage staatquote:
Handig met de boodschappen joh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)o-sidebike-span.html
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)o-sidebike-span.html
![]()
Ik heb 10 jaar gereden zonder ook maar eens 1 keer kvs bij te vullen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:24 schreef Piles het volgende:
Zo, ketting is weer gesmeerd. Op de middenbok zetten ga ik voorlopig niet durven in mn eentje denk ik
Zag wel dat mn koelvloeistof al aardig leeg isOok al 1000 km gereden in anderhalve week natuurlijk, maar toch.
Geen paniek, mn vader keek scheelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gereden zonder ook maar eens 1 keer kvs bij te vullen.Zal het toch maar effe nakijken waar het blijft bij jou want kvs hoor je eigenlijk niet bij te vullen vanwege het gesloten systeem.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:35 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg gisteren spontaan kramp in mijn rechterbil tijdens het rijden. Da's niet grappig.
Al vond SD van wel.
Vind het duur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
Net een afspraak gemaakt bij een garage om m'n achterband van m'n transalp te vervangen. Gaat 160 euro kosten inclusief erop zetten enzulks. Klopt dat, of heb ik dan een ontzettend crappy band?Lijkt mij nl wat aan de lage kant.
Nee klopt. Gevraagd zolang het maar een goede wasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vind het duur.
Achterband is ¤80-¤90 'isch (Metzeler) en opzetten zou ¤30 'isch moeten zijn.
Natuurlijk heb je niet gevraagd welke achterband je dan krijgt?
Het zijn niet zulke spannende banden voor een Alp.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee klopt. Gevraagd zolang het maar een goede wasEn het was wel inclusief binnenband overigens.
Maar voor m'n brommer toen betaalde ik ook ongeveer zoietsDus in vergelijking daarmee vond ik het goedkoop.
Uhuhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft het reservoir gelijk even afgetopt zeker?
Ok, you've lost me therequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het zijn niet zulke spannende banden voor een Alp.
Maar beter neem je dezelfde merk/type band als je voorwiel. Verschillende merken/types kunnen nogal tegenwerken, en dat wil je niet op je 2wieler.
Edit: Voor een Alp kan je ook beter diagonaal banden nemen ipv radiaal banden
Neem dan deze https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1280&bih=642quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
Kan ik daarmee pimpen bij de volgende rit
Het overschot kvs spuugt die wel weer uit.quote:
Dat is me dan toch weer iets te gewaagdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neem dan deze https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1280&bih=642
Kan je gelijk mee met de PTA / [aanmelden] 1e Allroad Motorrit! 13-10-2013
heel verstandigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
Als ik ook maar een klein beetje zand op de weg zie liggen ga ik vol in de remmen.
Sorry dat ik voorzichtig doequote:
Iets met snelheid, balans en gyroscopische krachten enzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sorry dat ik voorzichtig doe((
Een Alp voelt zich niet echt thuis op de snelweg. Je draait ongeveer 6k rpm bij 120km/h. Das 2k rpm onder de max rpm. Rechtuit stabiliteit neemt ook drastisch af op hoge snelheid. Al met al vrij vermoeiend rijden op de snelweg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:05 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Iets met snelheid, balans en gyroscopische krachten enzo
Hoe is zo'n Transalp op de snelweg trouwens? Op Youtube zie ik alleen off-road filmpjes, hehe. Ik twijfel wat voor soort motor ik wil rijden volgend jaar...
Good to know. Fenk joe verrie mutsjquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp voelt zich niet echt thuis op de snelweg. Je draait ongeveer 6k rpm bij 120km/h. Das 2k rpm onder de max rpm. Rechtuit stabiliteit neemt ook drastisch af op hoge snelheid. Al met al vrij vermoeiend rijden op de snelweg.
Joe ar ferrie welkom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Good to know. Fenk joe verrie mutsj
wow mijn 1pittertje doen 130km/h op de teller bij net iets minder dan 5k rpm volgens mij begint rode gebied bij 8...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp voelt zich niet echt thuis op de snelweg. Je draait ongeveer 6k rpm bij 120km/h. Das 2k rpm onder de max rpm. Rechtuit stabiliteit neemt ook drastisch af op hoge snelheid. Al met al vrij vermoeiend rijden op de snelweg.
Ik vind 't wel meevallen. Ik rij bijna alleen maar snelweg met de Alp (600cc), meestal rond de 140 km/h en kan niet echt zeggen dat het vermoeiend rijden is of dat de stabiliteit heel anders voelt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp voelt zich niet echt thuis op de snelweg. Je draait ongeveer 6k rpm bij 120km/h. Das 2k rpm onder de max rpm. Rechtuit stabiliteit neemt ook drastisch af op hoge snelheid. Al met al vrij vermoeiend rijden op de snelweg.
of misschien dat die Alp van gummie met ducttape aan elkaar hangt wat die instabiliteit veroorzaaktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen. Ik rij bijna alleen maar snelweg met de Alp (600cc), meestal rond de 140 km/h en kan niet echt zeggen dat het vermoeiend rijden is of dat de stabiliteit heel anders voelt.
Misschien een kwestie van gewenning.
Of misschien moet ie eens leren stil te zitten op dat dingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of misschien dat die Alp van gummie met ducttape aan elkaar hangt wat die instabiliteit veroorzaakt
Misschien moet Gummie eens onderhoud plegen aan het hok, als in nieuwe lagers. Ding hobbelt alweer 24 jaar rondquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of misschien dat die Alp van gummie met ducttape aan elkaar hangt wat die instabiliteit veroorzaakt
Of schakelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of misschien dat die Alp van gummie met ducttape aan elkaar hangt wat die instabiliteit veroorzaakt
hoop geld, bandje kost rond de 100 EYPO.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
Net een afspraak gemaakt bij een garage om m'n achterband van m'n transalp te vervangen. Gaat 160 euro kosten inclusief erop zetten enzulks. Klopt dat, of heb ik dan een ontzettend crappy band?Lijkt mij nl wat aan de lage kant.
wadaggie van een beetje onderhoud en afstelwerk aan de vering?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Of misschien moet ie eens leren stil te zitten op dat ding.
Ik zit met smart op onderdelen te wachten maar het schiet niet zo opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wadaggie van een beetje onderhoud en afstelwerk aan de vering?olie met water slerrie dempt heel anders als lekkere frisse vorkolie.
dat met die rpms is,op te lossen met een andere vertanding, en verder rijdt zo'n ding prima op de snelweg, alleen moet je er niet mee gaan klaverbladracen, wat niet wil zeggen dat je je steppies niet bij kunt werken in een mooie lange bochtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Good to know. Fenk joe verrie mutsj
planning is een mooi iets, als je het doetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zit met smart op onderdelen te wachten maar het schiet niet zo op
eerst alles goed in de kruipolie of goed warmstoken je kan ook proberen (weet nl niet wat voor boutje je naar de klote hebt geholpen) hem helemaal uitboren en.dan gwn boutje moertjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:52 schreef picodealion het volgende:
Pff, wat een gedoe om de uitlaat + bochten van mijn nieuwe motor af te halen. Van de oude gingen ze zo los, maar dit zit allemaal vastgeroest. Ook al een boutje afgebroken dus dat wordt een tapsetje aanschaffen.
Mijn 2 banden (k60 scouts) was 185quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef Juicyhil het volgende:
Net een afspraak gemaakt bij een garage om m'n achterband van m'n transalp te vervangen. Gaat 160 euro kosten inclusief erop zetten enzulks. Klopt dat, of heb ik dan een ontzettend crappy band?Lijkt mij nl wat aan de lage kant.
Alles in het westen is duur en opgeblazenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn 2 banden (k60 scouts) was 185
Das wel heel schappelijk, maar dan vind ik jou prijs voor 1 band wel erg aan de hoge kant!
behalve de prostituees al komen die veelal uit het oostenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alles in het westen is duur en opgeblazen
Niet zo de Transalp afzeiken hè, als je zelf maar een 600cc hebt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een Alp voelt zich niet echt thuis op de snelweg. Je draait ongeveer 6k rpm bij 120km/h. Das 2k rpm onder de max rpm. Rechtuit stabiliteit neemt ook drastisch af op hoge snelheid. Al met al vrij vermoeiend rijden op de snelweg.
Ja ok, maar dan nog binnenband en montage erbij. Maar boeiend, het is bij deze zaak: http://www.motorcity-amsterdam.nl/ Ik dacht juist dat het nogal laag was, niet dat ik van dat goedkope spul hebt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hoop geld, bandje kost rond de 100 EYPO.
Niks slechts over de 600 heaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet zo de Transalp afzeiken hè, als je zelf maar een 600cc hebt.
Ah, ok, dat verklaart wel wat; zit natuurlijk 020 toeslag bijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan nog binnenband en montage erbij. Maar boeiend, het is bij deze zaak: http://www.motorcity-amsterdam.nl/ Ik dacht juist dat het nogal laag was, niet dat ik van dat goedkope spul hebt.
Huh?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Maegrim het volgende:
vanaf volgende week 2 transalpjes onder de kont
Dikke reet hebbie dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Maegrim het volgende:
vanaf volgende week 2 transalpjes onder de kont
Ooh word ik genaaid?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, ok, dat verklaart wel wat; zit natuurlijk 020 toeslag bij![]()
Heb je ook die post van Kneus gelezen, die een SET voor 185 had laten monteren, maargoed, als je graag genaaid wordt, moet je dat zelf natuurlijk weten, alleen vraag ik me dan af waarom je die vraag stelt hier in het topic, want blijkbaar interesseert het je toch geen hol of het te duur is.Sterker nog; je vond het verdacht goedkoop
![]()
Sorryquote:
Mijn 600 heeft de afgelopen 4 weken bijna 8000km door 13 landen gehad, en geen moment tegengesputterd. Alle argumenten tegen de 600 zijn dus niet terzake doende.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SorryKan er ook niks aan doen dat ik een baas ben
Naja, zal ze es ff een belletje geven. Want die motorcity zit ook nogal afgelegen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
Motoport is 40 euri voor montage band, en ze doen niet lastig over zelf banden meenemen. Band zelf moet je gewoon zelf via internet bestellen, anders word je sowieso genaaid.
En je hebt natuurlijk een tripreport in het TRV-topic gepost?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn 600 heeft de afgelopen 4 weken bijna 8000km door 13 landen gehad, en geen moment tegengesputterd. Alle argumenten tegen de 600 zijn dus niet terzake doende.
Dat komt de komende wekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk een tripreport in het TRV-topic gepost?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat komt de komende wekenmorgen laatste dag, dan even uitrusten, foto's uitzoeken enzo en dan komt de boel online. Links komen sowieso hier
Die 5pk verschil zal niet zo schokkend zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet zo de Transalp afzeiken hè, als je zelf maar een 600cc hebt.
Blijkbaar wel. Ik zit niet op de 6k als ik 120 rijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die 5pk verschil zal niet zo schokkend zijn
Komt goed, dank voor de tips. Er steekt nog een punt uit en het is sowieso gewoon een stuk draadeind dat zowel in het blok draait als een moer op het andere einde, dus ik probeer hem eerst los te draaien. Maar niet meer vandaag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:14 schreef klawie het volgende:
[..]
eerst alles goed in de kruipolie of goed warmstoken je kan ook proberen (weet nl niet wat voor boutje je naar de klote hebt geholpen) hem helemaal uitboren en.dan gwn boutje moertje
en uitboren in etapes
40¤???quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
Motoport is 40 euri voor montage band, en ze doen niet lastig over zelf banden meenemen. Band zelf moet je gewoon zelf via internet bestellen, anders word je sowieso genaaid.
ja, in de orde van Yrealquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SorryKan er ook niks aan doen dat ik een baas ben
Ik doe banden altijd bij motor-Mike. 25 euro montage als ik op de motor kom. 15 als ik de wielen los aanlever. En dan betaal ik ook nog minder voor de banden zelf. 155¤ voor achterband incl montagequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
40¤???das omgerekend bijna 100 goeldentjes, voor 10 minuten werk
Mss heb ik wel heul andere vertandingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik zit niet op de 6k als ik 120 rij
Meid, heb je ooit de indruk gekregen dat ik verstand heb van motoren? Ik heb alleen maar een nieuwere Alp met 650ccquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss heb ik wel heul andere vertanding
Nee, die indruk kreeg ik al bij jou met de kettingvraag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meid, heb je ooit de indruk gekregen dat ik verstand heb van motoren? Ik heb alleen maar een nieuwere Alp met 650cc
Heftig, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meid, heb je ooit de indruk gekregen dat ik verstand heb van motoren? Ik heb alleen maar een nieuwere Alp met 650cc
Ja, met mijn motorlaars, onder zijn hol; dikke blaaskaakquote:
als het een draadeind is was in je blok zit kan je 2 moertjes erop draaien goed vast tegen elkaar en dan je sleutel op de achterste moer zettenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Komt goed, dank voor de tips. Er steekt nog een punt uit en het is sowieso gewoon een stuk draadeind dat zowel in het blok draait als een moer op het andere einde, dus ik probeer hem eerst los te draaien. Maar niet meer vandaag.
Wat moet je met een half blokquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meid, heb je ooit de indruk gekregen dat ik verstand heb van motoren? Ik heb alleen maar een nieuwere Alp met 650cc
quote:
Altijd zonnig in Zeelandquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:25 schreef rulerofdeath het volgende:
het mag wel een keer droog worden van mij
ja, maar dan kan ik geen bier drinkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Dan ga je op de motor naar dat zomerfeest eh. Twee vliegen in 1 klap.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Zit ze nou gas te geven met zijn tepels?![]()
![]()
Zijn? Het zijn volgens mij allemaal vrouwen. Op foto drie zie ik sowieso boobies.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Zit ze nou gas te geven met zijn tepels?![]()
![]()
dan heb ik toch liever vrouwelijke gashendelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, zou kunnen, maakt niet uit van wie de gashendels zijn toch?
'love handles'?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever vrouwelijke gashendels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |