Schaamteloze kopie van MP advertentie want ik ben lui.
Kawa GTR1000, aangekocht om 230 km per dag woon-werk mee te rijden omdat mijn motor gestolen was, 5 weken later kreeg ik werk in de buurt, en is hij dus overbodig geworden.
Staat van onderhoud onbekend, ik heb hem gekocht, heb hem nagelopen en ben er op gaan rijden. Motor is in redelijk nette tot goede staat, band voor is redelijk, achter twijfelachtig. Bij normaal gebruik halen ze het eind van het seizoen, ga je serieus kilometers maken, zou ik er minstens een verse achterband op gooien.
Normale gebruikssporen, heeft aan beide zijden lichte sporen van onbedoeld horizontaal gebruik, kuip heeft lichte beschadigingen geen lelijke dingen; klein gerepareerd scheurtje, valt zo goed als niet op, paar krasjes op rechterspiegel, op de rechter koffer zit een aardige asfalt handtekening, en in de tank rechts een heel klein deukje, zie foto. Wielen zijn niet overdreven mooi meer maar niet rot of slecht.. poetswerk, en ik begin er niet aan; ding is om op te rijden.
Verder prima rijdbaar, alles werkt prima, loopt als een tiet, starten lopen, en alleen nog stoppen om te tanken. Ik heb hem niet kunnen betrappen op stiekem olie zuipen.
Kofferset compleet, Monokey topkoffer met ruimte voor 2 helmen, originele zijkoffers (past ook een helm per stuk in) manual zit erbij, afdekkapjes en het originele bagagerekje voor het kontje voor als de topkoffer eraf is zitten erbij, en verder; meenemen zoals hij is.
Wie gaat er nog een tonnetje bij rijden?
Géén inruil, géén bandenschoppers, géén zeikwijven, géén ongeadresseerd reklamedrukwerk, géén kutkrantjes, proefrit uiteraard mogelijk.
Zonder zijkoffers;
![DSC_0277_zps7e9097dd.jpg]()
Met zijkoffers;
![DSC_0286_zps458b3388.jpg]()
Drivers view;
![DSC_0278_zps830869a1.jpg]()
Km stand;
![DSC_0279_zpse9f4c4a3.jpg]()
Left rear;
![DSC_0280_zpsa6f05f34.jpg]()
Right rear;
![DSC_0282_zps37c3b21f.jpg]()