Twee weken, 14 dagen, dat is 28 setjes badkleding, want je wilt niet twee keer in hetzelfde worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:44 schreef Musil het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Ik snap ook nooit wat die in godsnaam allemaal mee hebben. Maargoed
Toch mag hun koffer niet zwaarder wegen dan 20kg en reken maar dat ze(we) dat thuis wegen en goed verdelen over koffer en handbagage die 5kg mag wegen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Herken je het niet dan? Die vrouwen met rolcontainers en hutkoffers ?
Ik snap ook nooit zo goed wat die lui allemaal bij zich hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen op vliegvelden, koffers waar je een motorfiets in kwijt kan, en dat gaat dan een weekje weg, en hebben dan twee van die koffers
Vier paar schoenen op vakantie? Dat vind ik al veel. Ik had 1 paar aan en 1 paar (slippers of zo) mee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef Oceanonix het volgende:
Ik had 3 paar bij me waarvan 1 paar aan.
Rolcontainers. Ik vind hem leuk gevonden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Herken je het niet dan? Die vrouwen met rolcontainers en hutkoffers ?
3 paar waarvan 1 aan = 3 paarquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vier paar schoenen op vakantie? Dat vind ik al veel. Ik had 1 paar aan en 1 paar (slippers of zo) mee.
Sowieso altijd maar 1 koffer of grote tas. Twee is veel te lastig.
Ah ok ik kan niet rekenen dus, sorry.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
3 paar waarvan 1 aan = 3 paar
en slippers tellen bij mij ook als schoenen
HAHAHA drie (3!) paar schoenen meenemen op vakantie!!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:44 schreef Oceanonix het volgende:
zo heb ik wel eens een vriendin boos gekregen. Ze bracht me met haar vriend weg naar het vliegveld. Die vroeg waar mijn andere tas was. Bleek die vriendin altijd een tas met schoenen mee te nemen. Ik had 3 paar bij me waarvan 1 paar aan. Die heeft de volgende vakantie het toch iets lastiger gehad.....
Dat ligt er maar aan welke airline en wat voor een ticket je hebt, en ja, velen betalen overgewichtquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch mag hun koffer niet zwaarder wegen dan 20kg en reken maar dat ze(we) dat thuis wegen en goed verdelen over koffer en handbagage die 5kg mag wegen.
Dat is waar. Zonde van het geld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welke airline en wat voor een ticket je hebt, en ja, velen betalen overgewicht
je hebt zeker geen vriendin. Geloof me dit is weinig. een paar of 10 meenemen voor veel vrouwen het absolute minimum.......quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
HAHAHA drie (3!) paar schoenen meenemen op vakantie!!!
Gros van die vrouwen hebben dat sowieso niet zelf verdient, maar die sukkel die met de koffers zeultquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Zonde van het geld.
Slippers, wandelschoenen, hardloopschoenen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar 1 paar schoenen hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
>20 paar. Meer dan 2paar schoenen en slippers meenemenquote:
Ik HEB niet eens tien paar schoenen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:05 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
je hebt zeker geen vriendin. Geloof me dit is weinig. een paar of 10 meenemen voor veel vrouwen het absolute minimum.......
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:09 schreef n8n het volgende:
[..]
>20 paar. Meer dan 2paar schoenen en slippers meenemen
Ik wel, ik koop sneller schoenen dan kledingquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HEB niet eens tien paar schoenen.
ik ook niet, 2e paar is ook alleen om m'n voeten niet te slopenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Maar ik draag geen slippers, dus ik neem 2 paar schoenen mee
Kleding koop ik ook amperquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, ik koop sneller schoenen dan kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |