En anders kan je altijd een gummetje meenemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je weet pas wat een echte ballenlucht is als je 4 dagen dezelfde box draagt zonder te douchen. Bovendien als je gewoon je aars goed afveegt valt het qua remspoor ook wel mee. Kan ook zijn dat mijn overdadige aarshaar plakkeriger is dan een boxer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:27 schreef Individual het volgende:
Afrikanen nemen pas veel mee. Enorme koffers, grote kartonnen dozen met.. weet ik veel..
En dan herpakken omdat het meer dan 46kg is. Alles uit de koffer en dan opnieuw inpakken. Hmm nog steeds meer dan 46kg.. nog maar eens herpakken dan.. nog steeds meer dan 46kg.. hoe kan dat nou, we hebben alles toch op een andere manier ingepakt..?
Gevestigde gedachten bevestigen met onderzoek is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En welke toegevoegde waarde heeft dit onderzoek eigenlijk?
The airport luggage carrier?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:11 schreef Waterloos het volgende:
Bagage waterloos: 4 kilo
Bagage vriendin: 36 kilo
Drie keer raden wie dan de koffers gaat dragen
Van te voren heel duidelijk maken, je mag meenemen wat je wil, in je eigen koffer binnen je eigen kilo's, en je draagt zelf je kofferquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:11 schreef Waterloos het volgende:
Ja, ik reken altijd een half uur extra wanneer ik met mijn vrouw ergens heenga.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:55 schreef LXIV het volgende:
Dat is niet alleen met vakantie zo.
Als ik van huis vertrek dan doe ik mijn schoenen aan, pak mijn portomonee en sleutels en ben weg.
Mijn vrouw loopt drie kwartier door het huis heen. Langs de spiegel, even kijken. Naar boven toe iets doen. De kinderen een shirt aan. Nee toch maar een truitje. Waar ligt mijn tas? Haren van de kinderen goeddoen. Etc etc etc.
En wie draait voor de extra fee op als je over je gewichtlimiet heenzit en herpakken geen resultaten geeft?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:11 schreef Waterloos het volgende:
Vermoedelijk neem jij "iets" minder kleding mee op vakantie als dat de "gemiddelde" vrouw doet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:01 schreef Musil het volgende:
Niet echt nieuws, wel onbegrijpelijk.
150 items mee?? Hoe krijg je dat voor elkaar? Of wordt bij de make-up ieder oogpotloodje ook als apart item meegerekend? Maar dan nog...
Mm, net eens geteld wat ik meeneem voor een vakantie van 2 weken, waarbij ik elk item echt apart heb meegeteld (tot aan 1 oogpotlood, 1 mascara, 1 paspoort etc), dan kom ik op 49. Klinkt ook als vrij veel, terwijl ik toch echt drie weken naar Spanje ben geweest met enkel handbagage.
Elk dingetje apart tellen gaat hard ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:01 schreef Musil het volgende:
Mm, net eens geteld wat ik meeneem voor een vakantie van 2 weken, waarbij ik elk item echt apart heb meegeteld (tot aan 1 oogpotlood, 1 mascara, 1 paspoort etc), dan kom ik op 49. Klinkt ook als vrij veel, terwijl ik toch echt drie weken naar Spanje ben geweest met enkel handbagage.
En vergeet je paspoort en je ticket nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk dingetje apart tellen gaat hard ja.
Het meest belangrijke: geld, pasjes, en je mobiel.
Dan je fototoestel.
En dan al heel wat minder belangrijk want ter plekke koopbaar: kleren: 2 t-shirts, luchtige broek, korte broek, ondergoed en sokken. Done. 't moet raar gaan wil dat allemaal de 10 kilo overstijgen.
Herken je het niet dan? Die vrouwen met rolcontainers en hutkoffers ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:01 schreef Musil het volgende:
Niet echt nieuws, wel onbegrijpelijk.
150 items mee?? Hoe krijg je dat voor elkaar? Of wordt bij de make-up ieder oogpotloodje ook als apart item meegerekend? Maar dan nog...
Uiteraard wel. Ik snap ook nooit wat die in godsnaam allemaal mee hebben. Maargoedquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Herken je het niet dan? Die vrouwen met rolcontainers en hutkoffers ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |