Dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef The_Dean het volgende:
Hoezo is dat nieuws? Dat is al 100 jaar zo.
Voorbeeld:quote:
Dat vraag ik me ook af, want elk persoon die wel eens een koffer van een vrouw heeft opgetild ligt nu ergens met een dubbele hernia.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En welke toegevoegde waarde heeft dit onderzoek eigenlijk?
Daarom, common wisdom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, want elk persoon die wel eens een koffer van een vrouw heeft opgetild ligt nu ergens met een dubbele hernia.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, want elk persoon die wel eens een koffer van een vrouw heeft opgetild ligt nu ergens met een dubbele hernia.
Waarom daar kopen als je het al hebt, wij Nederlandse meisjes/vrouwen zijn gewoon zuinigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef niels0 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn hier gewoon vrij dom in. Ze willen perse nederlandse shampoo meenemen naar een land waar ze veel betere shampoo hebben. Girls use to overpack. Ik ben een light traveller. Is beter luitjes.
en dom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom daar kopen als je het al hebt, wij Nederlandse meisjes/vrouwen zijn gewoon zuinig
Pcies: tandenborstel en een schone onderbroek, de rest koop ik wel op de plaats van bestemmingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef niels0 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn hier gewoon vrij dom in. Ze willen perse nederlandse shampoo meenemen naar een land waar ze veel betere shampoo hebben. Girls use to overpack. Ik ben een light traveller. Is beter luitjes.
QFTquote:
Als daar onderzoek naar zou worden gedaan, dan krijg je dezelfde uitkomst als bij dit onderzoek:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom daar kopen als je het al hebt, wij Nederlandse meisjes/vrouwen zijn gewoon zuinig
Mijn ervaring is juist andersom, mannen die met van alles thuiskomen behalve datgene wat de bedoeling was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:38 schreef niels0 het volgende:
100 meegeven aan een vrouw om boodschappen te doen. Resultaat: allerlei dure drinkyoghurts.
Als ik zelf voor 100 boodschappen doe ligt alles vol.
Ik reis regelmatig. Doe meestal 5 paar sokken, 5 onderbroeken, 5 T-shirts, 1 paar Jeans die ik aan heb en een joggingbroek. Alles past in een kleine koffer. Sandalen neem ik ook wel 'ns mee maar meestal lage trekkers en die hoef ik niet in te pakken want ik heb ze al aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:51 schreef DS4 het volgende:
Als ik vlieg probeer ik weinig mee te nemen, want ik probeer zoveel mogelijk met handbaggage te reizen.
Maar met de auto... Ja, dan heeft het weinig zin om selectief te zijn en pak ik gewoon veel in. Waarom ook niet?
Vakantie voor het volk is er nog geen 100 jaar. De vakantie voor het volk werd in de jaren 30 van de 20e eeuw geïntroduceerd door een bekende man met een snor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:10 schreef The_Dean het volgende:
Hoezo is dat nieuws? Dat is al 100 jaar zo.
Nope, in de UK einde van de 19e begin 20e eeuw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:23 schreef Knip het volgende:
[..]
Vakantie voor het volk is er nog geen 100 jaar. De vakantie voor het volk werd in de jaren 30 van de 20e eeuw geïntroduceerd door een bekende man met een snor.
Lekker hoor, Bruin Bruinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen dezelfde onderbroek. Je kan mij niet wijsmaken dat die van jou na 4 uur vliegen zo hard meurt dat er direct een nieuwe nodig is.
Je weet pas wat een echte ballenlucht is als je 4 dagen dezelfde box draagt zonder te douchen. Bovendien als je gewoon je aars goed afveegt valt het qua remspoor ook wel mee. Kan ook zijn dat mijn overdadige aarshaar plakkeriger is dan een boxer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |