quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef b2py het volgende:
Ik lees net op OVNL dat het grote blauwe bord in Utrecht in september gedemonteerd wordt en niet meer terug zal keren voorlopig. Staat in ieder geval niet in de tekeningen van de architect.
Nee ook het internationaal vervoer op de HSL-zuid is exclusief voor HSA. De nieuwe Europese regels zijn hier nog niet allemaal van toepassing omdat het vervoer openbaar is aanbesteed vóór de regels werden aangepast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Euh, dat geldt toch alleen voor binnenlands vervoer?
En we weten allemaal hoe heilig tekeningen van de architect zijn. In Berlin Hbf waren ze ook vergeten toiletten in te plannen. Nou nou nou wat een toestanden dat niet gekost heeft om dat nog recht te zettenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef b2py het volgende:
Ik lees net op OVNL dat het grote blauwe bord in Utrecht in september gedemonteerd wordt en niet meer terug zal keren voorlopig. Staat in ieder geval niet in de tekeningen van de architect.
Het kan altijd erger: in Spanje hebben ze een wolkenkrabber van 47 verdiepingen waarbij de lift maar tot de 20e gaat. De reden hiervan is dat ze er wat verdiepingen bij bedacht hebben en vergeten zijn de lift ook mee aan te passen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe heilig tekeningen van de architect zijn. In Berlin Hbf waren ze ook vergeten toiletten in te plannen. Nou nou nou wat een toestanden dat niet gekost heeft om dat nog recht te zettenHet Hemels-Heilige Intellectueel Eigendom van de Architect werd immers Geschonden
Wat een wereld leven we in zeg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:26 schreef b2py het volgende:
Ja ik bedoel dat digitale ding ja
Nog even verder dromen in toekomst muziek: http://www.blogit.nl/google-glass-voor-ns-conducteurs
Lekker zinvol ja als die luie flapdrollen gewoon gaan zitten sudokuën in de 1e klas en dat ding in een hoek flikkeren.quote:Voor de conducteurs betekent dit bijvoorbeeld, dat, als zij in de trein controleren, ze direct de geactiveerde OV-chip kaarten ‘zien’ en dat ze zich kunnen concentreren op de reizigers zonder OV-chip kaart.
Ook kan in deze ‘NS Layer’ alle relevante informatie rondom wijzigingen, calamiteiten en dergelijke doorgegeven worden aan de conducteurs en machinisten. Het werkt natuurlijk ook de andere kant: Google Glass kan helpen incidenten te signaleren die niet direct gezien worden door de conducteur of de machinist en bijvoorbeeld ook reizigers met een bepaald profiel ‘zoeken’ indien daar behoefte aan is, denk aan de dreiging van een terroristische aanslag.
Ik zat van de week in de trein vanuit Nijmegen naar Zutphen, deed het hele traject.. de dienstdoende conducteur had volgens mij een slechte dag want die kwam eens in de zoveel tijd uit de achterste cabine gekropen om snel ff te sleutelen om vervolgens snel naar binnen te rennen en het deurtje te sluiten. Ik heb hem de gehele rit geen enkele reiziger zien controleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lekker zinvol ja als die luie flapdrollen gewoon gaan zitten sudokuën in de 1e klas en dat ding in een hoek flikkeren.
Ach, ik ben een paar weken terug ook op het traject Venlo - Eindhoven gedurende 40 min. maar liefst 3! keer gecontroleerd door de dienstdoende dienstkloppers. "Ja meneer, wij moeten officieel de reiziger elk halfuur zien"quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lekker zinvol ja als die luie flapdrollen gewoon gaan zitten sudokuën in de 1e klas en dat ding in een hoek flikkeren.
Moraalriddertje. Kom met wat beters.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh dus jij hebt een controleerbewijs en geen vervoersbewijs?
Wauw. Daar zijn dus echt regels voor? En wat voor sanctie staat er op schending? Want als daar echt een regel voor is en die luidt zo als jij zegt, dan kan 90% morgen wel gaan stempelen, als het geen 95 % is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
"Ja meneer, wij moeten officieel de reiziger elk halfuur zien"...
Afgelopen weekend was je het er nog roerend mee eens. Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moraalriddertje. Kom met wat beters.
ja hehe nogal wiedes. Toen stond ik op blote voeten op een stoep in München te schreeuwen over Fickschnitzels. Jij noemt mijn uitspraken ook maar steekhoudend wanneer het jou uitkomt hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was je het er nog roerend mee eens. Waar komt dit opeens vandaan?
Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje trefkans zou de geloofwaardigheid goed doen?
Nee, daarvoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe nogal wiedes. Toen stond ik op blote voeten op een stoep in München te schreeuwen over Fickschnitzels. Jij noemt mijn uitspraken ook maar steekhoudend wanneer het jou uitkomt he![]()
Mij om het even of hij me nou controleert of niet, ik had gewoon een kaartje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh dus jij hebt een controleerbewijs en geen vervoersbewijs?
Ik kan me van de conducteurs die de hele dag in de eerste klas zitten wel beter voorstellen dat het rondje om de kerk zo onbespreekbaar is. Je wil toch een beetje variatie in je werk en als dat niet van een wisselend publiek komt, moet het maar van het uitzicht komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lekker zinvol ja als die luie flapdrollen gewoon gaan zitten sudokuën in de 1e klas en dat ding in een hoek flikkeren.
Vooral dit stukjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef dennistd het volgende:
Vandaag 9 jaar geleden: Stations aan de HSL-lijn te laat klaar
De ironiequote:HSA, de exploitant van de HSL (een samenwerking tussen KLM, Schiphol en NS), is niet blij met de vertragingen. Ze denken dat de bouwputten op de stations veel reizigers gaan kosten. Volgens directeur N. Döbken is een 'passende ambiance' belangrijk voor het succes van een luxe treinverbinding als de HSL. "Het is dus jammer dat het niet lukt de stations op tijd klaar te krijgen. (…) Mensen zullen wel kunnen in- en uitstappen, maar het is niet zoals we hadden gewild," aldus Döbken.
geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef dennistd het volgende:
Vandaag 9 jaar geleden: Stations aan de HSL-lijn te laat klaar
De verbouwing van Rotterdam CS is nu vrijwel afgerond, als eerste van de grote stationsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef KnightSolaire het volgende:
Hoewel de toon in dat nieuwsbericht vrij negatief is, ziet het daar geschetste toekomstbeeld er kleurig uit met de kennis van nu
Zou beter zijn als ze gewoon een rondleiding zouden aanbieden. Nu is het iets wat je moet willen winnen. Alsof het iets verschrikkelijk bijzonders is.quote:
Dan ga ik wel als jij hem wint!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou beter zijn als ze gewoon een rondleiding zouden aanbieden. Nu is het iets wat je moet willen winnen. Alsof het iets verschrikkelijk bijzonders is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |