Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje trefkans zou de geloofwaardigheid goed doen?
Nee, daarvoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hehe nogal wiedes. Toen stond ik op blote voeten op een stoep in München te schreeuwen over Fickschnitzels. Jij noemt mijn uitspraken ook maar steekhoudend wanneer het jou uitkomt he![]()
Mij om het even of hij me nou controleert of niet, ik had gewoon een kaartje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh dus jij hebt een controleerbewijs en geen vervoersbewijs?
Ik kan me van de conducteurs die de hele dag in de eerste klas zitten wel beter voorstellen dat het rondje om de kerk zo onbespreekbaar is. Je wil toch een beetje variatie in je werk en als dat niet van een wisselend publiek komt, moet het maar van het uitzicht komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lekker zinvol ja als die luie flapdrollen gewoon gaan zitten sudokuën in de 1e klas en dat ding in een hoek flikkeren.
Vooral dit stukjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef dennistd het volgende:
Vandaag 9 jaar geleden: Stations aan de HSL-lijn te laat klaar
De ironiequote:HSA, de exploitant van de HSL (een samenwerking tussen KLM, Schiphol en NS), is niet blij met de vertragingen. Ze denken dat de bouwputten op de stations veel reizigers gaan kosten. Volgens directeur N. Döbken is een 'passende ambiance' belangrijk voor het succes van een luxe treinverbinding als de HSL. "Het is dus jammer dat het niet lukt de stations op tijd klaar te krijgen. (…) Mensen zullen wel kunnen in- en uitstappen, maar het is niet zoals we hadden gewild," aldus Döbken.
geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef dennistd het volgende:
Vandaag 9 jaar geleden: Stations aan de HSL-lijn te laat klaar
De verbouwing van Rotterdam CS is nu vrijwel afgerond, als eerste van de grote stationsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef KnightSolaire het volgende:
Hoewel de toon in dat nieuwsbericht vrij negatief is, ziet het daar geschetste toekomstbeeld er kleurig uit met de kennis van nu
Zou beter zijn als ze gewoon een rondleiding zouden aanbieden. Nu is het iets wat je moet willen winnen. Alsof het iets verschrikkelijk bijzonders is.quote:
Dan ga ik wel als jij hem wint!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou beter zijn als ze gewoon een rondleiding zouden aanbieden. Nu is het iets wat je moet willen winnen. Alsof het iets verschrikkelijk bijzonders is.
Ze zijn bij NS in ieder geval erg blij met jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef DriekOplopers het volgende:
Beneluxtrein zonder fatsoenlijke toiletten is geen uitzondering. Nu trein zonder plees alsnog de baan op gestuurd.
Opheldering gevraagd:
http://www.voorbeterov.nl/130606.php
twitter:NS_online twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:31:44@mijvoorbeterov Bedankt voor je reactie. We laten het direct uitzoeken! ^TZ reageer retweet
Wil je kak niet zo beledigen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
die lui die achter NS_online zitten zijn ook zo dom als kak trouwens
Gaat misschien (tijdelijk) naar Rotterdam CS.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef b2py het volgende:
Ik lees net op OVNL dat het grote blauwe bord in Utrecht in september gedemonteerd wordt en niet meer terug zal keren voorlopig. Staat in ieder geval niet in de tekeningen van de architect.
Ik kan nu al het antwoord raden dat het alternatief het opheffen van de trein is. Dat gebeurde met de oude dienstregeling in ieder geval regelmatig bij slechts een defecte toilet of 2.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef DriekOplopers het volgende:
Beneluxtrein zonder fatsoenlijke toiletten is geen uitzondering. Nu trein zonder plees alsnog de baan op gestuurd.
Opheldering gevraagd:
http://www.voorbeterov.nl/130606.php
Ja. Het is iets structureels. En het lijkt wel alsof juist dat een reden is om er maar niks aan te doen. Wat ben je dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
het is helaas iets structureels met de Benelux dat er defecte toiletten of airco's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |