want het pasje los langs het paaltje halen duurt langer dan je portemonnee erlangs halen? of kan jij geen 2 dingen tegelijk en ga je je portemonnee pas uit je tas opgraven op het moment dat je voor dat paaltje staat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker slim plan inderdaaddat kost ongeveer 10 keer zo veel tijd en dan staat in een kwartier tijd de hele stationstunnel vol met mensen die allemaal staan te wachten om uit te checken.
[..]
Klopt. EN niet 5 minuten, maar 5 jaar natuurlijk.
Het is onnodig, het is teveel werk, en ja, 90 % gaat pas graven als ze voor dat paaltje staan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
want het pasje los langs het paaltje halen duurt langer dan je portemonnee erlangs halen? of kan jij geen 2 dingen tegelijk en ga je je portemonnee pas uit je tas opgraven op het moment dat je voor dat paaltje staat?
het is natuurlijk onmogelijk om dat pasje tijdens het lopen uit je portemonnee te halen
het is blijkbaar wel nodig en teveel werk? volgens mij kun je beter een uitkering aanvragen en thuis schultenbrautjes kantelen in je tanktop.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is onnodig, het is teveel werk, en ja, 90 % gaat pas graven als ze voor dat paaltje staan.
Was iets als "klantvriendelijkheid" "makkelijker voor de reiziger" en zo, niet ooit deel van het plan dan?
Tot zo verquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is blijkbaar wel nodig en teveel werk? volgens mij kun je beter een uitkering aanvragen en thuis schultenbrautjes kantelen in je tanktop.
en mensen die niet zijn ingecheckt in het vervolg maar gratis laten reizen onder het mom van klantvriendelijkheid?
Lijkt me lastig, heb je net besloten dat je je vandaag onder de trein gaat gooien en dan moet je wachten totdat de boel weer gaat rijden omdat iemand je net voor was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef Maegrim het volgende:
2e aanrijding met persoon in 3 uur bij gilze-rijen
Als de wegenbelasting afgeschaft zou worden en de BPM ook dan heb je gelijk aangezien rijden dan ook 'gratis' zou zijn. Voordat iemand accijnzen noemt; dat vloeit naar algemene middelen en niet naar RWS.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is alles van de overheid, dus wat jij zegt slaat natuurlijk weer nergens opIk heb liever dat belastinggeld wordt gestoken in gratis openbaarvervoer, zodat files afnemen en beter voor milieu dan dat belastinggeld naar uitkeringen gaat want dan moet je verdomme maar gewoon gaan werken.
Ja, dat zijn de kastjes van de NS.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:04 schreef Aardappelscheermes het volgende:
Piep betekend iets anders dan Piep Piep... en Beee-du-beee is nooit goed.
En in de bus zeggen ze gewoon 'piep'quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de kastjes van de NS.
Die van Syntus maken uberhaubt geen geluid (tenzij je je oor er tegenaan houdt ongeveer) en die van Arriva doen weer een andere piepjes-code...
De OV-chipkaart is niet duur en levert geld op. Je kan je beter druk maken om het roepen van de vervoersmaatschappijen dat het duur zou zijn. Net als de NS die jaren geclaimd heeft dat ERTMS veel te duur is (terwijl het zo'n beetje goedkoper is dan ATB) of ProRail die jarenlang geclaimd heeft dat ATB-NG ATB stoort terwijl iedereen met MAVO natuurkunde weet dat dat onmogelijk is (Wie verklaarde Arco Sierts destijds ook alweer voor gek eigenlijk?).quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Reactie MVBOV, die een gotspe doorprikt. Wat nou, "duur systeem"?
http://www.voorbeterov.nl/130802.php
de vakantie hier is afgelopen, ik denk dat ze geen zin hadden om te gaan werken vandaagquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, heb je net besloten dat je je vandaag onder de trein gaat gooien en dan moet je wachten totdat de boel weer gaat rijden omdat iemand je net voor was.
of waren het ongelukken?
Dat is natuurlijk een beetje krom, want ze zeggen dat er 30 miljoen aan borg binnenkomt, maar stel dat jij niet uitcheckt op een reis van 20 euro, dan is dat helemaal niet te nadele van de reizigerquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:38 schreef Peterselieman het volgende:
'Vergeten uitchecken levert dertig miljoen op'
Allemaal weer in het nadeel van de reiziger ...
Nja, ik heb er zelf eigenlijk nooit problemen mee. Maar het is wel vervelend dat je steeds weer tussen vervoerders moet ombliepen, dat sommige palen veel gevoeliger zijn dan andere palen etc. Daar is echt nog een hoop te winnen. Met bestaande technologie.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:20 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik ben het er mee eens dat het vergeten uit te checken na deze lange tijd wel vooral de schuld van de reiziger zelf is.
Ik vind dan weer wel dat ze dat geld in het OV netwerk moeten investeren.
Verhangen ze zich lekker thuis. Scheelt iedereen een hoop ellendequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, heb je net besloten dat je je vandaag onder de trein gaat gooien en dan moet je wachten totdat de boel weer gaat rijden omdat iemand je net voor was.
of waren het ongelukken?
Dat is al verdisconteerd in dat rekenwerk van die 30 miljoen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje krom, want ze zeggen dat er 30 miljoen aan borg binnenkomt, maar stel dat jij niet uitcheckt op een reis van 20 euro, dan is dat helemaal niet te nadele van de reiziger
Ik heb een vrijreizenkaart waarmee inchecken/uitchecken niet de bedoeling is. Moet ik dan maar over de poortjes springen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:08 schreef moddermonster het volgende:
Ik denk ook dat de vervoersbedrijven er weinig aan kunnen doen.....behalve misschien dichte poortje neerzetten waar je alleen doorheen komt door uit te checken.
Ja, want dat is "handig voor de reiziger"quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef ReisT het volgende:
Die kaart had al jaren geleden vervangen moeten zijn door een kaart waarmee inchecken/uitchecken wél de bedoeling is.
Dat is de NS ook aan het doen hoor, de mijne verloopt 31-8 en ik moet nu over naar altijd-vrij met incheck plichtquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef ReisT het volgende:
Die kaart had al jaren geleden vervangen moeten zijn door een kaart waarmee inchecken/uitchecken wél de bedoeling is.
met een OVjaarkaart (saldo=0) kan je bij Connexxionen & GVB wel in/uit checken, maar bij syntus krijg je dan een negatief saldo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:32 schreef ReisT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |