Welnee, heeft er in het verlengde allemaal mee te maken.quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:26 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Welnee, heeft er in het verlengde allemaal mee te maken.
Tuurlijk wel, niets is eenzijdig en gekaderd. Althans bij mij dan..quote:
Nee, dat tasje moet je zien als belegging en dat heeft daarnaast zijn, of is het haar, bijdrage aan de economie al geleverd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:22 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Nou ja, vraag afhankelijk dus eigenlijk, ik had liever gezien dat ze die 28.000 euro wel aan dat boertje had gegeven want die had daar een toekomst mee kunnen opbouwen.
Dat tasje gaat de kast in na een tijdje en komt er waarschijnlijk nooit meer uit, dat is dood kapitaal.
Niet helemaal mee eens, maar ik snap je punt wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat tasje moet je zien als belegging en dat heeft daarnaast zijn, of is het haar, bijdrage aan de economie al geleverd.
Aangaande de boertjes in Afrika heeft Oprah Winfrey haar bijdrage wel geleverd, door het initiëren van allerlei inzamelingen en projecten t.b.v. "die boertjes en aanverwanten, natuurlijk ook ter meerdere glorie van the bitch herself, maar dat doet niet af aan het feit dat die boertjes daar ook beter van worden. Gewoon "en en" om het zo maar te stellen.
Nee joh, die Oprah brengt haar centen wel op. Persoonlijk heb ik meer moeite met zo'n DS4, die lult wel over duurzaamheid en een goed milieu, maar in feite is het gewoon een gierigaard die zijn geld oppot, met kerst zelf gekweekte bruinen bonen eet en collectanten bij de deur wegjaagtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar ik snap je punt wel.
Inzamelingen is andermans geld natuurlijk, dat is niet zo moeilijk. Maar ze heeft het zeker gedaan, en een stuk beter dan ik ooit zou kunnen, dat is een feit!
Ik kan het niet bevestigen noch ontkennen, het wachten is op DS4quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, die Oprah brengt haar centen wel op. Persoonlijk heb ik meer moeite met zo'n DS4, die lult wel over duurzaamheid en een goed milieu, maar in feite is het gewoon een gierigaard die zijn geld oppot, met kerst zelf gekweekte bruinen bonen eet en collectanten bij de deur wegjaagt
Ben je je pilletje vergeten vanochtend?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:38 schreef Jian het volgende:
Nee joh, die Oprah brengt haar centen wel op. Persoonlijk heb ik meer moeite met zo'n DS4, die lult wel over duurzaamheid en een goed milieu, maar in feite is het gewoon een gierigaard die zijn geld oppot, met kerst zelf gekweekte bruinen bonen eet en collectanten bij de deur wegjaagt
Zoals alle moralisten weten ze altijd het beste wat anderen anders moeten doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkje graag DS4.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben je je pilletje vergeten vanochtend?
Ik heb een mooi draadje over mijn woning waar eenieder met eigen ogen kan zien hoe ik in de praktijk omga met duurzaamheid. Veel leesplezier!
Zijn vrouw daarentegen lijkt me best aardigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:40 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik kan het niet bevestigen noch ontkennen, het wachten is op DS4
Ken je haar dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn vrouw daarentegen lijkt me best aardig
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben je je pilletje vergeten vanochtend?
Ik heb een mooi draadje over mijn woning waar eenieder met eigen ogen kan zien hoe ik in de praktijk omga met duurzaamheid. Veel leesplezier!
Juist. Dat geloof ik ook best.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef Jian het volgende:
[..]
DS4 heeft me over haar verteld en dat stond me wel aan
Jij leest ook steeds minder goed, is het niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals alle moralisten weten ze altijd het beste wat anderen anders moeten doen
Leuk! Eens even kijken daar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
K&W / Huis aan het bouwen #5 Tijd voor de Tuin
Ooit ging het over Oprah, maar uiteindelijk bleek ik weer interessanter...quote:
Ik gebruik nog steeds Albert Heijn boodschappen tasjes die 5 jaar oud zijn, zo goed is (was?) de kwaliteit van die plastic tasjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind die tasjes van 25 ct bij de Albert Heijn altijd al te duur. Dan neem ik m'n eigen tas wel mee.
Hoe smaakvol, het vogelhuisje valt een beetje uit de toon en de thuisbioscoop is wat decadent, dat geld had ik dan maar aan die arme boertjes gegeven, maar voor de rest m'n complimenten. Jammer dat je vrouw nergens op de foto's staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
K&W / Huis aan het bouwen #5 Tijd voor de Tuin
Aardig optrekje DS4! Dat heb je mooi voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ooit ging het over Oprah, maar uiteindelijk bleek ik weer interessanter...
Overdag liep het op naar 25 als de zon er vol op stond. In de serre warmer, maar die is dan ook functioneel op dat moment.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:56 schreef arjan1212 het volgende:
Wat was de temperatuur de afgelopen weken in je huis met al die ramen ?
Het is idd de algemene indruk. Helena Bonham Carter zou waarschijnlijk niet eens binnen mogen komen daar zij zich doorgaans kleedt als een zwerver met bijzonder slechte smaak...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:24 schreef Friek_ het volgende:
Beetje stigmatiserend richting winkelpersoneel om er zomaar vanuit te gaan dat er sprake was van racisme.
Ik ook, maar dat komt wel voor. Ik zeg niet dat het goed is, ik geef alleen maar aan dat het niet per se racisme is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat het winkelpersoneel daar überhaupt een oordeel over denkt te mogen vellen.
Voelde je je ook racistisch bejegend toen?quote:Ik heb het godbetert in de Bijenkorf gehad, of all places. Dat zo'n doos bij de juwelen wel heel erg de nadruk op de prijs legde en iets anders voorstelde. Waarschijnlijk omdat ik vrij jong ben ofzo, maar heb haar toch even duidelijk gemaakt dat ik zo'n flauw vermoeden had dat ik iéts beter verdiende dan zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |