Wie zegt dat dat komt omdat ze gekleurd is? Waarschijnlijk zou de verkoopster hetzelfde doen bij een blanke vrouwquote:
ik kijk altijd wel eerst het hele topic van NWS af voordat ik iets post, soms lukt dat toch niet om het dan dubbel te hebben, bij SHO kijk ik bijna nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
Op het forum genoeg aandacht voor Oprah
SHO / "Tas te duur voor Oprah"
Waarschijnlijk verwacht ze overal met voorrang behandeld te worden. Gebeurt dit niet, dan kwékt het schaap meteen 'racisme'. Waar kennen we dat van?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef Mastroianni het volgende:
In 2005 vertelde ze het zelfde verhaal al eens, maar dan over Hermes in Parijs:
http://www.washingtonpost(...)AR2005062302086.html
Lijkt me ook geen probleem hoor. Dat is wel vaker op het forum. Komt ook ander publiek op afquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef TLC het volgende:
[..]
ik kijk altijd wel eerst het hele topic van NWS af voordat ik iets post, soms lukt dat toch niet om het dan dubbel te hebben, bij SHO kijk ik bijna nooit
Het is nogal logisch dat ze overal voorrang verwacht (die zou ze ook moeten krijgen).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwacht ze overal met voorrang behandeld te worden. Gebeurt dit niet, dan kwékt het schaap meteen 'racisme'. Waar kennen we dat van?
Ik vind die tasjes van 25 ct bij de Albert Heijn altijd al te duur. Dan neem ik m'n eigen tas wel mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef theunderdog het volgende:
Een tas 28.000 euro willen kopen..
Waarom zou je dat ding dan überhaupt in de schappen hebben staan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:00 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat komt omdat ze gekleurd is? Waarschijnlijk zou de verkoopster hetzelfde doen bij een blanke vrouw
Ik vergeet altijd mijn 25ct tasje mee te hergebruiken met als gevolg dat ik 800 25ct tasjes hebquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind die tasjes van 25 ct bij de Albert Heijn altijd al te duur. Dan neem ik m'n eigen tas wel mee.
Bij elkaar toch 200 euro! Dat heb ik nog nooit voor een tas betaald.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd mijn 25ct tasje mee te hergebruiken met als gevolg dat ik 800 25ct tasjes heb
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd mijn 25ct tasje mee te hergebruiken met als gevolg dat ik 800 25ct tasjes heb
dat doen ze dan wel goed ; Oprah niet op tv uitzendenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Wel erg treurig als de verkoopster Oprah niet herkent zou hebben
Als ik haar was kocht ik die tas gewoon en dan leg je hem op de grond en begin ik er keihard op de stampen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Als ik haar was kocht ik die winkel en trapte de verkoopster eruit.
Ja, zij heeft recht om altijd en overal herkend te worden als je met haar dikke reet ergens binnenstapt. Doen mensen dat niet zijn het nazi's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Wel erg treurig als de verkoopster Oprah niet herkent zou hebben
Als je een vermogen hebt van 2 miljard euro, dan is dat klein bier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Welke lul koopt er nou een tas van 28.000
Eentje van 1.000 is niet goed genoeg?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Welke lul koopt er nou een tas van 28.000
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef TLC het volgende:
De voormalige presentatrice heeft een geschat vermogen van ruim 2 miljard euro.
Moet zij toch weten als zij het makkelijk kan betalen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:08 schreef Woestijnvos het volgende:
zo veel geld verspillen aan een tas.
Dat zou een bazenactie geweest zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef TLC het volgende:
Naar eigen zeggen overwoog Winfrey toen om de hele winkel leeg te kopen
Ze kan het ook aan de arme kindertjes geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Moet zij toch weten als zij het makkelijk kan betalen?
Voor zover ik weet geeft Oprah ook veel aan goede doelen hoor. Je hoeft niet het een of het ander te doen he, in haar geval kan het beide.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze kan het ook aan de arme kindertjes geven.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:08 schreef Woestijnvos het volgende:
zo veel geld verspillen aan een tas.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze kan het ook aan de arme kindertjes geven.
Om maar niet te zeggen * oliedom *, maar dat is al meteen duidelijk als je het beginsel "zwart, dus ken het niet betale" hanteert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Dom van die verkoopster, nooit naar iemands kleding of uiterlijk kijken, de rijkste mensen kunnen erbij lopen als zwervers.
Die winkeldame zal ongetwijfeld gedacht hebben dat die gekleurde dame nooit zoveel geld kan hebben. Op zich natuurlijk best racistisch, maar het is Zwitserland, zo schokkend is dat dus niet. Bovendien hebben ze daar nog nooit die show van haar gezien, dus ze is daar ook nog eens totaal onbekend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef Wokkel het volgende:
Schande.
Maar op basis waarvan is ze eigenlijk gediscrimeerd?
Tsja... dat zal ik nooit begrijpen, maar ik begrijp dus ook al niet waarom een spijkerbroek met een merkje erop drie keer zoveel moet kosten als eentje van de H&M.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:35 schreef TLC het volgende:
Wat maakt zo'n tas eigenlijk zo duur dat ie 28.000 Euro moet kosten ?
Meteen een nieuw schandaal: Oprah wilde een tas van illegaal krokodillenleer kopen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Misschien was die tas van illegaal krokodillenleer.
of wellicht is die tas door kleine Chinese kindjes gemaakt ergens in een achteraf fabriekje tegen de grens van Mongolie en hebben die arme kindjes allemaal kapotte handjes en zien ze nauwelijks het daglichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Meteen een nieuw schandaal: Oprah wilde een tas van illegaal krokodillenleer kopen!
Ik denk dat Oprah daar nou net een beetje te verstandig voor is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Meteen een nieuw schandaal: Oprah wilde een tas van illegaal krokodillenleer kopen!
Bij die dure merken zou dat me niet eens verbazen. De cosmetica van de dure merken is ook het meest op arme konijntjes getest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef TLC het volgende:
[..]
of wellicht is die tas door kleine Chinese kindjes gemaakt ergens in een achteraf fabriekje tegen de grens van Mongolie en hebben die arme kindjes allemaal kapotte handjes en zien ze nauwelijks het daglichtOprah
Was een grapje schat, maar dat begreep je vast welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Oprah daar nou net een beetje te verstandig voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |