Werkt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ton is alle Jezus dik"
Het zal in discussieprogramma's en talkshow toch echt érgens over moeten gaan. Je kunt ook tekenfilms gaan kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Stiggie het volgende:
Weer dat kut gelul over die homo's. Nu weet ik het wel
Uh, oke.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ton is alle Jezus dik"
Precies andersom, ze zijn in elkaar verstrengeld dus heeft de discussie geen zin.quote:Sport en politiek zijn gescheiden werelden, dus heeft deze discussie geen zin
Eens
Oneens
Geen mening
Typisch, is gewoon een fase.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Overigens neukt Wüst nu weer een vent.
Huh? Damn. Had ik dr toch uit moeten vragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Het gaat er zo'n beetje al de hele week overquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal in discussieprogramma's en talkshow toch echt érgens over moeten gaan. Je kunt ook tekenfilms gaan kijken.
Zie je wel? Het is een ziekte en nu is ze weer beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nieuwe-liefde-voor-ireen-w%C3%BCstquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Huh? Damn. Had ik dr toch uit moeten vragen.
Als we op zo'n manier gaan redeneren hoeven we helemaal Europa niet meer uit...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zeg gaan maar dan een protest als the black power organiseren. China was een lachertje natuurlijk.
Overigens als we niet naar Rusland gaan, gaan we dan ook nuet meer naar de VS omdat ze er de doodstraf hanteren?
Ik krijg altijd de kriebels als ik die man zie. En dan vooral in m'n hol. Blegh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo dan
[ afbeelding ]
Kut plaatjes ook.
Het geeft maar aan dat de morele kaart trekken iedereen kan maar de morele overweging uiteindelijk bijna nooit doorslaggevend is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Als we op zo'n manier gaan redeneren hoeven we helemaal Europa niet meer uit...
Hij heeft al een heel bos achter de kiezen.quote:
Veel te gevaarlijk voor onze kerncentrales. Kijk maar naar Fukushima.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Ton van een heuvel af laten rollen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk voor onze kerncentrales. Kijk maar naar Fukushima.
Hij heeft een beetje een just out of the windtunnel look.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Elias heeft dezelfde kapper als Derksen.
Ton houdt van rijst rokenquote:
Dik zijn is een keuze, waarvoor anderen moeten betalen als er weer wat aders dichtslibben of een gewrichten versleten zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Altijd mooi, homo zijn mag je niks over zeggen de laatste 10 pleursels gaan alleen maar over iemand die dik is.
Zolang Poetin geen mensen wil laten opsluiten omdat ze veel eten promoten lijkt me dat niet direct een valide vergelijking.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Altijd mooi, homo zijn mag je niks over zeggen de laatste 10 pleursels gaan alleen maar over iemand die dik is.
En 20km verder nog 2 en dan loopt het daar vast.quote:
En iemand aanrijden is gewoon gelijk moord met voorbedachteradequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral in de bebouwde kom, Topshow.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Het is wel altijd spannend of die Ton niet live een hartaanval krijgt.
Die krijg je toch nooit op een brancard? Moet direct blijdorp of artis worden gebeld voor zo'n olifanten ding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Gewoon zo'n zeil tussen 2 Chinooks in.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit op een brancard? Moet direct blijdorp of artis worden gebeld voor zo'n olifanten ding.
Bij DWDD is het wel eens gebeurd. Drie keer raden. Het was ook een walrus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ze maken zichzelf nu wijs dat er minder files zijn doordat er meer asfalt is. Dat er gewoon minder verkeer is, en dat een kleine afname in het verkeer al zorgt voor forse afname van files laten ze even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens al vaak bewezen dat meer asfalt leidt tot meer auto's. Zinloze investering, zeker gezien de hoge kosten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij DWDD is het wel eens gebeurd. Drie keer raden. Het was ook een walrus.
Godver, zit je nou altijd op de achtergrond te letten?quote:
WTFquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef exile79 het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die automatisch visualiseren? Ik kreeg spontaan een beeld in m'n hoofd van Ton die z'n reet afveegt. En hoeveel gier zoiets oplevert. Snik.
Hij postte dat filmpje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Godver, zit je nou altijd op de achtergrond te letten?![]()
En daar zit ie dan 2 dagen voor 7,50.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Ton gaat straks vast even langs die all you can eat snackbar.
Ook dat. Volgens Elias is het maar 15 meter, best weinig voor een miljard. Doelmatig is het alles behalve.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf nu wijs dat er minder files zijn doordat er meer asfalt is. Dat er gewoon minder verkeer is, en dat een kleine afname in het verkeer al zorgt voor forse afname van files laten ze even buiten beschouwing.
Euroknallersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Eén Toni Elias in de kamer kost ook 120.000 euro per JAAR. Ook weggegooid geld wat mij betreft.
1,2 ton. Dat eet hij ook per jaar geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Eén Toni Elias in de kamer kost ook 120.000 euro per JAAR. Ook weggegooid geld wat mij betreft.
Snackbar meteen faillietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daar zit ie dan 2 dagen voor 7,50.
Kilotechnisch nog steeds een koopje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Be-Smart het volgende:
Per week.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
1,2 ton. Dat eet hij ook per jaar geloof ik.
Omgerekend is dat een euro per kilo. Geen geld.quote:
Peter R. hadden ze moeten uitnodigen als co-presentator.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen ze die Peter R. de Vries lookalike bas jacobs weer meenemen
Bert heeft meer haar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bert van Marwijk gelooft er niet in, in de achtergrond.
Met mij ook hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef xzaz het volgende:
Het gaat beter, lees: met de banken gaat het beter, de burgers; fuck them.
Ah... de mening van het MKB komt ook weer even buurten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mag hopen dat het niet snel weer beter gaat. Nederland loopt al hard achter met hervormingen, niet voor niks dat we achterlopen in Europa, met een herstelde economie gaan politici nooit meer hervormen. Dat krijg je over 10 jaar harder terug.
Economen, veel gelul maar allen zagen ze de economische crises niet aankomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij komt wel uit zijn woorden.
Ze hebben ook geen glazen bol hè?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Economen, veel geluk maar allen zagen ze de economische crises niet aankomen.
Waar de neuk ben je Econoom voor dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef starla het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen glazen bol hè?
Volgens mij waren er wel enkele economen die dit zagen aankomen. Het is alleen een boodschap die niemand wilde horen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar de neuk ben je Econoom voor dan.
Niet om in de toekomst te kijken iig.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar de neuk ben je Econoom voor dan.
Ik MKB?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ah... de mening van het MKB komt ook weer even buurten.
twitter:martinvisser twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:50:02Verschil met jaren zeventig is bevolkingskrimp en opkomst nieuwe economieën #kvdb reageer retweet
Die maatregelen werken alleen op de middel lange termijn en alleen als de rest van de landen het niet doen. Anders is het gewoon een race to the bottom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik MKB?![]()
Pak er maar een OECD rapport bij, zo moeilijk is het niet hoor. Of kijk naar de maatregelen die men in Zweden en Duitsland jaren geleden heeft genomen. Is niks MKB aan maar puur cijfertjes.
Dus ze kunnen het wel, alleen de meeste vonden het prima zo omdat ze hoge winsten haalden en lekker raak lulde op RTLZ met Frederik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij waren er wel enkele economen die dit zagen aankomen. Het is alleen een boodschap die niemand wilde horen.
Kanker schijnt effectief te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Ton Elias wacht gewoon op de technologie die hem slank maakt. Tot die tijd vreet hij gewoon door.
Opkomst van nieuwe economieën is een nieuw fenomeen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
twitter:martinvisser twitterde op donderdag 08-08-2013 om 23:50:02Verschil met jaren zeventig is bevolkingskrimp en opkomst nieuwe economieën #kvdb reageer retweet
Heel de EO opdoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
Deze Amelisweerd-meneer hoeft nooit meer aan te schuiven.
Verschil met de jaren zeventig is ook dat we nu beduidender welvarender zijn dan toen. Dat wordt iets te vaak vergeten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Een oto!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Heerlijk suffe uitzending gaat dat worden.
Nee, maar marcodej is CDA.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Opkomst van nieuwe economieën is een nieuw fenomeen?
Verlies je weleens wat voorvocht bij de gedachte?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef xzaz het volgende:
Renze Klamer, man dat ik bij hem in de klas heb gezeten.
Het aandeel van die nieuwe economieën wellicht? de BRIIC landen zijn volgens mij wel goed voor bijna de helft van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Opkomst van nieuwe economieën is een nieuw fenomeen?
Moet wel zeiken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verlies je weleens wat voorvocht bij de gedachte?
Ah, de SP komt buurten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Die maatregelen werken alleen op de middel lange termijn, als de rest van de landen het niet doen. Anders is het gewoon een race to the bottom.
Het is wat, meid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg flashbacks naar de musical van groep8.
Renske heeft jou vroeger wel eens opgesloten op de wc's?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg flashbacks naar de musical van groep8.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske heeft jou vroeger wel eens opgesloten op de wc's?
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verschil met de jaren zeventig is ook dat we nu beduidender welvarender zijn dan toen. Dat wordt iets te vaak vergeten.
Wij hebben samen wel eens opgesloten gezeten...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Renske heeft jou vroeger wel eens opgesloten op de wc's?
Dat wel ja, maar dat is voor een land als Nederland eerder een kans dan een bedreiging.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Het aandeel van die nieuwe economieën wellicht? de BRIIC landen zijn volgens mij wel goed voor bijna de helft van de wereldbevolking.
Vandaar de bijnaam, gooit zo je opa van de wachttoren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een nare vent is die Jan Slachter.
Bij MAX Geheugentrainer zie je die moordlustige blik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vandaar de bijnaam, gooit zo je opa van de wachttoren.
Inderdaad, vreselijke vent.Groeten van Max is dan wel weer een leuk programma.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een nare vent is die Jan Slachter.
De wereld vergaat ook bij bezuinigingen. De wereld van Jan Slagter that is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad, vreselijke vent.Groeten van Max is dan wel weer een leuk programma.
Slagter doet altijd alsof de wereld vergaat door de bezuinigingen, maar er wordt nog enorm veel verspilt daar. Elk lullig radioprogramma van een uurtje heeft al zo 2 redacteuren. Daarnaast schreeuwt Hilversum altijd moord en brand als het om bezuinigingen bij hun gaat, lekker je eigen kanalen daarvoor gebruiken. Als er weer een fabriek sluit voor een paar duizend mensen mag je al geluk hebben als dat correct op teletekst staat. Beetje scheef altijd.
Ik denk dat Astrid iedereen met fluwelen handschoentjes behandeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zullen Jan Slagter vast met fluwelen handschoentjes behandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moet wel de leukste nieuwslezeres blijven héquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat Astrid iedereen met fluwelen handschoentjes behandeld.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die ene mop waar alle MAX-leden verneukt worden.
Nederlanders doen dat niet nee, die vermoorden ze gewoon meteen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
Tsja, met een moslim kinderen krijgen en dan huillie huillie doen dat die ze ontvoerd
In de koebel zit nog een slinger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij hypnotiseert ze de gasten met dat ding.
Kees die kleine meisjes hypnotiseert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de koebel zit nog een slinger.
Hij doet me denken aan zijn moeder. Lijkt er veel op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vermeend doet me denken aan de plaaggeest.
Stijntje die de plaaggeest kentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vermeend doet me denken aan de plaaggeest.
Dat is een modeltrein.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De posttreinen in Zwolle.
Ik heb er trauma's aan over gehouden, gelukkig al jaren niet meer over die debiel gedroomd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Stijntje die de plaaggeest kentIk ben trots op je
Nee die is niet grijs hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
undercover als bas jacobs, zijn tweede identiteit?
Pruiken bestaan ook hé.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is niet grijs heDie kerel nu in beeld.
wie kent de plaaggeest nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Stijntje die de plaaggeest kentIk ben trots op je
Merel & Van Rossem ga ik straks bekijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Ik ga De Slimste Mens Merel kijken ondertussen, saaie show tot nu toe.
De kersen vallen niet ver van de boomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
Astrid weet wel haar stempel te drukken op deze aflevering
Nee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Wacht die streepjes zijn niet de homo's?
Ja, dat zijn de stoere boysquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
Wacht die streepjes zijn niet de homo's?
Je mag daar ook geen POLISIE in de ogen kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt een eng land. Die serie van Jelle Brandt Corstius ook, werd er gewoon depressief van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |