Werkt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ton is alle Jezus dik"
Het zal in discussieprogramma's en talkshow toch echt érgens over moeten gaan. Je kunt ook tekenfilms gaan kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Stiggie het volgende:
Weer dat kut gelul over die homo's. Nu weet ik het wel
Uh, oke.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ton is alle Jezus dik"
Precies andersom, ze zijn in elkaar verstrengeld dus heeft de discussie geen zin.quote:Sport en politiek zijn gescheiden werelden, dus heeft deze discussie geen zin
Eens
Oneens
Geen mening
Typisch, is gewoon een fase.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Overigens neukt Wüst nu weer een vent.
Huh? Damn. Had ik dr toch uit moeten vragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Het gaat er zo'n beetje al de hele week overquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zal in discussieprogramma's en talkshow toch echt érgens over moeten gaan. Je kunt ook tekenfilms gaan kijken.
Zie je wel? Het is een ziekte en nu is ze weer beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nieuwe-liefde-voor-ireen-w%C3%BCstquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Huh? Damn. Had ik dr toch uit moeten vragen.
Als we op zo'n manier gaan redeneren hoeven we helemaal Europa niet meer uit...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zeg gaan maar dan een protest als the black power organiseren. China was een lachertje natuurlijk.
Overigens als we niet naar Rusland gaan, gaan we dan ook nuet meer naar de VS omdat ze er de doodstraf hanteren?
Ik krijg altijd de kriebels als ik die man zie. En dan vooral in m'n hol. Blegh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo dan
[ afbeelding ]
Kut plaatjes ook.
Het geeft maar aan dat de morele kaart trekken iedereen kan maar de morele overweging uiteindelijk bijna nooit doorslaggevend is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Als we op zo'n manier gaan redeneren hoeven we helemaal Europa niet meer uit...
Hij heeft al een heel bos achter de kiezen.quote:
Veel te gevaarlijk voor onze kerncentrales. Kijk maar naar Fukushima.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Ton van een heuvel af laten rollen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk voor onze kerncentrales. Kijk maar naar Fukushima.
Hij heeft een beetje een just out of the windtunnel look.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Elias heeft dezelfde kapper als Derksen.
Ton houdt van rijst rokenquote:
Dik zijn is een keuze, waarvoor anderen moeten betalen als er weer wat aders dichtslibben of een gewrichten versleten zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Altijd mooi, homo zijn mag je niks over zeggen de laatste 10 pleursels gaan alleen maar over iemand die dik is.
Zolang Poetin geen mensen wil laten opsluiten omdat ze veel eten promoten lijkt me dat niet direct een valide vergelijking.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef xzaz het volgende:
Altijd mooi, homo zijn mag je niks over zeggen de laatste 10 pleursels gaan alleen maar over iemand die dik is.
En 20km verder nog 2 en dan loopt het daar vast.quote:
En iemand aanrijden is gewoon gelijk moord met voorbedachteradequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral in de bebouwde kom, Topshow.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Het is wel altijd spannend of die Ton niet live een hartaanval krijgt.
Die krijg je toch nooit op een brancard? Moet direct blijdorp of artis worden gebeld voor zo'n olifanten ding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Gewoon zo'n zeil tussen 2 Chinooks in.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit op een brancard? Moet direct blijdorp of artis worden gebeld voor zo'n olifanten ding.
Bij DWDD is het wel eens gebeurd. Drie keer raden. Het was ook een walrus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ze maken zichzelf nu wijs dat er minder files zijn doordat er meer asfalt is. Dat er gewoon minder verkeer is, en dat een kleine afname in het verkeer al zorgt voor forse afname van files laten ze even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens al vaak bewezen dat meer asfalt leidt tot meer auto's. Zinloze investering, zeker gezien de hoge kosten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij DWDD is het wel eens gebeurd. Drie keer raden. Het was ook een walrus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |