Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:32 schreef Evertjan het volgende:
heeft Boom vandaag dan nog wat seconden ingelopen?
Het was nota bene Bos zelf die Renshaw aanmoedigde om door te fietsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Zegt wel iets over het vertrouwen in Bos dat ze in de 1ste rit Renshaw aan laten vallen (ook al was de tactiek geniaal) en nu Boom..
bron: Twitter Sander Kleikersquote:Kan niet elke dag zo mooi zijn, finish langs de snelweg in vlijmen. Haakse bochten in laatste 600 meter, oppassen pic.twitter.com/UhU5eAi5KQ
Brown rijdt nog vooropquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Zal Brown wel weer geweest zijn, die heeft whiskey in zijn bidon.
Die doet niet meer mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Brown wil dat Bos op 2km van de meet aangaat.
We hebben het over Brown he. Blinde dwaas.quote:
Bos is afgestapt. Blinde dwaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben het over Brown he. Blinde dwaas.
Ik noemde Brown een blinde dwaas. Want die ziet nooit iets, die dacht nog dat Bos in zijn wiel zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bos is afgestapt. Blinde dwaas.
Denk het wel ja. Helpt Greipel aan de zege en zichzelf in de leiderstrui.quote:
Oh zo ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik noemde Brown een blinde dwaas. Want die ziet nooit iets, die dacht nog dat Bos in zijn wiel zat.
Sorry voor de verwarring.
In een massasprint gewoon types als Farrar en Petacchi kloppenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef IbanMayo het volgende:
Boom is wel een baas hoor. Als ie iets in zijn hoofd heeft dan kan ie echt iets extra's.
die dacht dat die net 4e wasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Boom zat wel te vloeken, die had het niet gelijk door volgensmij.
Hij zag Demare niet zitten. Nu moet ik ook zeggen dat die leiderstrui niet echt heel herkenbaar is, maar hij zat constant in 25e a 30e positie ofzo, maar doordat het een lang lint was, kon hij niet opschuiven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef franklop het volgende:
Wel grappig, hoorde Renaat op de Belg zeggen dat als Demare niet erbij zat dat Boom geen boni's nodig had om leider te worden. Maar dat bleek niet helemaal waar gezien de stand
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zag Demare niet zitten. Nu moet ik ook zeggen dat die leiderstrui niet echt heel herkenbaar is, maar hij zat constant in 25e a 30e positie ofzo, maar doordat het een lang lint was, kon hij niet opschuiven.
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweest
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:33:50#EnecoTour - @theo_bos abandoned because of a sore buttocks. Doesn't want to take any risks with the Vuelta to come. reageer retweet
Oei, de Freire-ziektequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:33:50#EnecoTour - @theo_bos abandoned because of a sore buttocks. Doesn't want to take any risks with the Vuelta to come. reageer retweet
True dat ook nog eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweest
Had hij al verteld tijdens de Ster ZLM Toer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Chiappucci het volgende:
Dan weten we ook meteen dat Bos de Vuelta op z'n programma heeft staan
twitter:PhilippeGilbert twitterde op donderdag 15-08-2013 om 18:33:59This morning @lars_boom told me the final circuit is with big roads. So I tell him Saturday the last kilometer is flat...#grapje#Jokes reageer retweet
Niet alleen een dikke kop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
viel me trouwens op dat die Brown een dikke kop heeft
Ook een dikke pensquote:
Op de weg ook gewoon een aantal goede jaren gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Leatherface het volgende:
Brown.Ik snap er eigenlijk niks van dat hij zo'n figuur is geworden. Als baanwielrenner was hij toch een topper.
Dat is ook wel zo. Vooral dan toen ie al die ritten won in Langkawi (nog voordat ie naar Rabo ging, dacht ik) en in het voorjaar van 2009 toen hij een koers of vier won in pakweg een maand tijd. Maar afgezien van die twee seizoenen won Brown eigenlijk nooit meer dan hooguit twee koersen op een seizoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de weg ook gewoon een aantal goede jaren gehad.
twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 13:20:40#EnecoTour - The first leader of the EnecoTour, @Mark_Renshaw, won't start today. With a viral infection and a fever it isn't responsible. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |