True dat ook nog eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweest
Had hij al verteld tijdens de Ster ZLM Toer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Chiappucci het volgende:
Dan weten we ook meteen dat Bos de Vuelta op z'n programma heeft staan
twitter:PhilippeGilbert twitterde op donderdag 15-08-2013 om 18:33:59This morning @lars_boom told me the final circuit is with big roads. So I tell him Saturday the last kilometer is flat...#grapje#Jokes reageer retweet
Niet alleen een dikke kop.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
viel me trouwens op dat die Brown een dikke kop heeft
Ook een dikke pensquote:
Op de weg ook gewoon een aantal goede jaren gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Leatherface het volgende:
Brown.Ik snap er eigenlijk niks van dat hij zo'n figuur is geworden. Als baanwielrenner was hij toch een topper.
Dat is ook wel zo. Vooral dan toen ie al die ritten won in Langkawi (nog voordat ie naar Rabo ging, dacht ik) en in het voorjaar van 2009 toen hij een koers of vier won in pakweg een maand tijd. Maar afgezien van die twee seizoenen won Brown eigenlijk nooit meer dan hooguit twee koersen op een seizoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de weg ook gewoon een aantal goede jaren gehad.
twitter:TeamBelkin twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 13:20:40#EnecoTour - The first leader of the EnecoTour, @Mark_Renshaw, won't start today. With a viral infection and a fever it isn't responsible. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |