Ik noemde Brown een blinde dwaas. Want die ziet nooit iets, die dacht nog dat Bos in zijn wiel zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bos is afgestapt. Blinde dwaas.
Denk het wel ja. Helpt Greipel aan de zege en zichzelf in de leiderstrui.quote:
Oh zo ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik noemde Brown een blinde dwaas. Want die ziet nooit iets, die dacht nog dat Bos in zijn wiel zat.
Sorry voor de verwarring.
In een massasprint gewoon types als Farrar en Petacchi kloppenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef IbanMayo het volgende:
Boom is wel een baas hoor. Als ie iets in zijn hoofd heeft dan kan ie echt iets extra's.
die dacht dat die net 4e wasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Boom zat wel te vloeken, die had het niet gelijk door volgensmij.
Hij zag Demare niet zitten. Nu moet ik ook zeggen dat die leiderstrui niet echt heel herkenbaar is, maar hij zat constant in 25e a 30e positie ofzo, maar doordat het een lang lint was, kon hij niet opschuiven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef franklop het volgende:
Wel grappig, hoorde Renaat op de Belg zeggen dat als Demare niet erbij zat dat Boom geen boni's nodig had om leider te worden. Maar dat bleek niet helemaal waar gezien de stand
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zag Demare niet zitten. Nu moet ik ook zeggen dat die leiderstrui niet echt heel herkenbaar is, maar hij zat constant in 25e a 30e positie ofzo, maar doordat het een lang lint was, kon hij niet opschuiven.
Ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als Boom vierde had geworden, dan had Greipel nu toch leider geweest
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:33:50#EnecoTour - @theo_bos abandoned because of a sore buttocks. Doesn't want to take any risks with the Vuelta to come. reageer retweet
Oei, de Freire-ziektequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 15-08-2013 om 16:33:50#EnecoTour - @theo_bos abandoned because of a sore buttocks. Doesn't want to take any risks with the Vuelta to come. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |