Over Nederlanders zeggen ze het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
Tsja van beide is wat te zeggen.
Hoe zit het dan met renners als: Ruijgh, Tankink, Kroon. Wonen ook in België
Oh nee hoor. Stybar is een toffe renner en ik gun het 'm wel. Plus dat hij gewoon de beste was. En de Nederlanders hebben prima gereden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doet het weer pijn jongens, als een nedelander wint kan het niet op van gekkigheid als een halve belg wint (en ja dat is Stybie, heeft een vlaamse vriendin en spreekt perfect nederlands) dan komen de traantjes.
Idem dito met OPQS, doet het echt zo een pijn dat ze Belkin zo overklassen?
Pretige dag verder.
ik meen me te herinneren dat ze Dirk Bellemakers ook eens Belg noemden, want Lotto en woont in Lommel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over Nederlanders zeggen ze het eigenlijk nooit.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
1e deel van mijn foto's van de etappe Riemst-Aywaille.
Overige komen morgen onlineMooie foto's! Is die gast in dat Australische tenue niet gewoon een toerfietser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn "jullie"? Wat commentatoren op TV? Mag ik als Belg dan ook meteen concluderen dat "jullie Nederlanders" allemaal nauwelijks in staat zijn om renners te herkennen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik moet alleen zo lachen om dat halve Belg gebeuren. Jullie zijn altijd zo chauvinistisch, maar elke buitenlandse renner die een paar woordjes Nederlands kan is wel meteen een halve Belg
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is die gast in dat Australische tenue niet gewoon een toerfietser?
Ik werk in een fietsenwinkel dus het type helm, schoenen etc valt op en ik zie dat dat niet de topmodellen zijnquote:
Heb wel de indruk dat het grote publiek in Belgie Stybar adoreert. Niet alleen de TV commentatoren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie"? Wat commentatoren op TV? Mag ik als Belg dan ook meteen concluderen dat "jullie Nederlanders" allemaal nauwelijks in staat zijn om renners te herkennen?
Ik denk soms dat sommige mensen het ook erom doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik werk in een fietsenwinkel dus het type helm, schoenen etc valt op en ik zie dat dat niet de topmodellen zijn
En hij fietst op een Cube met Ultegra
Ik had het overigens zelf andersom bij de tijdrit in Sittard. Ik deed mee aan de ploegentijdrit en werd door sommige lui aangezien voor prof
Daar herken ik het meestal ook aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:21 schreef Tommeke het volgende:
j de tijdrit in Sittard. Ik deed mee aan de ploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ach ja, ieder zijn hobby he.quote:
In Nederland heet dat toch gewoon een zandpad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Tommeke het volgende:
Per ronde gaan ze een paar keer over de strade bianchi daar.
Een gravelpad dekt de lading beter, maar daar wordt het strade bianchi genoemd hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Nederland heet dat toch gewoon een zandpad?
Nee klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Tommeke het volgende:
g om Norg geweest. Als je van epische foto's maken houdt is dat wel wat voor je. Per ronde gaan ze een paar keer over de strade bianchi d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |