Hij heeft ook nog geen vies vlasbaardje, zoals je dat bij bekeerde Nederlandse moslims vaak ziet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
Heeft hij zich al laten besnijden?
Bijna net zo gezellig als jouw posts.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gezellig ook, altijd je oortjes in.
Een soort sociëteit.quote:
Mohammed is ook een krijger, niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
Die priesterpresentator is best goed.
Structuur in de samenleving brengen is overigens de hoofdoorsprong van een religie. Zonder 50 willekeurige mensen ergens jarenlang af op een eiland en je krijgt er een vorm van "religie" die hun samenleving zal "reguleren" ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft dus structuur nodig in zijn leven.
Ik heb veel liever democratisch bepaalde wetten en regels, die we voortdurend blijven toetsen, dan een selectief bepaald en gehanteerd setje religieuze voorschriften dat in beton is gegoten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Structuur in de samenleving brengen is overigens de hoofdoorsprong van een religie. Zonder 50 willekeurige mensen ergens jarenlang af op een eiland en je krijgt er een vorm van "religie" die hun samenleving zal "reguleren" ...
In de Westerse samenleving is die rol echter al een deel door de overheid overgenomen. In zijn geval voldoet dit niet en zoekt hij dus dit opnieuw in een "religie".
Religie en land zijn geen factoren op eenzelfde schaal natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
Wat is de Islam toch mooi. Zo tolerant. We zien het in het hele midden-oosten.
noem een land waar kerk en staat 100% gescheiden zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Religie en land zijn geen factoren op eenzelfde schaal natuurlijk.
Je kan het in die landen inderdaad prima los van elkaar zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Religie en land zijn geen factoren op eenzelfde schaal natuurlijk.
legolandquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
noem een land waar kerk en staat 100% gescheiden zijn!
Waarom is dit relevant? En wie zegt dat het deel over godsdienstvrijheid uit de Islam komt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
noem een land waar kerk en staat 100% gescheiden zijn!
Ik denk steeds dat dat Gerrie is van New Kidsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:41 schreef t4rt4rus het volgende:
Lol die kerel tegen over hem, de lacht zich dood van binnen.
Iddquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat dat Gerrie is van New Kids
Wie, Bodar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:43 schreef sonnyspek het volgende:
Lijkt me een aardige man, maar een beetje eng.
De standaard-reutel hoest-ie in elk geval probleemloos op.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
Hij zit nog op de islamitische kleuterschool. Een eigen mening vormen hoeft dan nog niet.
Ik ook , maar ik geef gewoon even de bestaansoorzaak van "religie" mee. Op zich is er niks mis mee, het enige probleem krijg je wanneer de verschillende samenlevingen waarin een religie is ontstaan mekaar beginnen te ontmoeten en meer nog als die religies zich beginnen te mengen. Dat merk je met bv de regels van de Islam héél goed. Die zijn bedoeld om de samenleving in het Midden-Oosten te reguleren op het moment van het ontstaan van de godsdienst (zoals het ritueel slachten bv dat ooit ginds de beste , diervriendelijkste en mensvriendelijkste manier was om een schaap te slachten. Maar ondertussen in onze westerse samenleving in aanraking komen met andere, modernere methodes en daar niet mee om kunnen gaan)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb veel liever democratisch bepaalde wetten en regels, die we voortdurend blijven toetsen, dan een selectief bepaald en gehanteerd setje religieuze voorschriften dat in beton is gegoten.
Haha daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat dat Gerrie is van New Kids
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die oordopjes van Alors zijn wel handig nu.
Dat is waar, maar dat is géén essentieel onderdeel van het geloof. In elke samenleving heb je "misdadigers" , dus ook in een "Katholieke samenleving".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef Zipportal het volgende:
In de kerk gingen ze met kleine jongetjes ook slecht om.
Klopt. Hij is in topvorm.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Bodar zegt iets waarmee ik het eens ben (over taalverloedering)
5-jarige, inderdaad, Nederlands....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
5jarige jochies kunnen idd nog niet perfect nederlands spreken
Hont ook.quote:
Bek houwe domme kutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
5-jarige, inderdaad, Nederlands....
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:51 schreef vuvuzela het volgende:
dit zijn drie stemmen in één persoon
Grüß Gottquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:52 schreef Zipportal het volgende:
God schrijf je ook met een D. Verleden tijd. Behalve in Duitsland. Got.
triesterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die priester, wat een trieste vent
steektequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Bodar die stak 'm zonder oke te vragen in een jongetjes kond.
in een kond joh?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Bodar die stak 'm zonder oke te vragen in een jongetjes kond.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef Webschip het volgende:
Dit wordt weer een mooie uitzending. Zeker ook door medepresentator Antoine Bodar die haarfijn z'n gasten en zijn plaats aanvoelt.
Tu quoque.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar ze blijven zichzelf zo voor lul zetten.
Die zeggen ook gewoon match ipv wedstrijd en nog wel een paar van die dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef fratsman het volgende:
Eens met Bodar. De Belgen waarderen hun taal veel meer.
De Belg bestaat niet eensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef fratsman het volgende:
Eens met Bodar. De Belgen waarderen hun taal veel meer.
En morgen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit jaar zijn de homo's weer aan de beurt.
Hoofdletter Uquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef Adelante het volgende:
Als ik teringlijer tegen U zeg is dat strafbaar
Frikandel, bal gehakt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Drommels, drommels en nog eens drommels.
Frikandel! Bal gehakt! Uilskuiken! Zak patat! KROKET!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Drommels, drommels en nog eens drommels.
Naast de weg (niet erlangs!): hou je aan de snelheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Bodar, woest over tutoyeren van telefoonstem: "Ik ben toch niet je vriendin?!"
Knevel, subtiel: "Nou, misschien wel...."
Sluit de wagen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Frikandel! Bal gehakt! Uilskuiken! Zak patat! KROKET!
dat jij om moet lachen is triest. weet je hoe fucking duur een abbonnement is. ik doe 5 maanden met 20 euro beltegoed. nu jij weer.quote:
oh sorry ik wist niet dat je geen vrienden hadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Hij heeft beltegoed
dat jij om moet lachen is triest. weet je hoe fucking duur een abbonnement is. ik doe 5 maanden met 20 euro beltegoed. nu jij weer.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat jij om moet lachen is triest. weet je hoe fucking duur een abbonnement is. ik doe 5 maanden met 20 euro beltegoed. nu jij weer.
Ik wilde het nog zeggen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
Nou, de meeste moslimvrouwen hebben ook een snor
Dat zou 10x beter zijn dan dit experiment. Renske stelt de vragen die Knevel & poephoofd niet willen stellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef alors het volgende:
Waarom werd Renske eigenlijk geen gastpresentator?
een smsje kost 4 cent klapkloper. met een abbo betaal je 80% voor lucht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
oh sorry ik wist niet dat je geen vrienden had
Omdat Renske niet de doelgroep van EO is. Die zien graag mensen, die na 50 jaar nog steeds niet de Bijbel hebben uitgelezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef alors het volgende:
Daarom!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zou 10x beter zijn dan dit experiment. Renske stelt de vragen die Knevel & poephoofd niet willen stellen.
Die was ook te druk met vakantie vieren, geloof ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef alors het volgende:
De vorige weken ja, maar deze week had hij best wel een avondje gekund en vast ook wel gewild.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die was ook te druk met vakantie vieren, geloof ik
Smsen is zoooo 2005quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
een smsje kost 4 cent klapkloper. met een abbo betaal je 80% voor lucht.
Nee, het christendom en jodendom zijn net als de islam Midden-Oosterse religies.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Opvallend dat er nu zo vereenzelvigend gesproken wordt over deze drie geloven.
Dit is het idee waarop ik de stelling baseer dat de Islam gewoon een Westerse religie is.
Wees eens specifieker. Wat zien we in het Midden-Oosten? Revoluties? Opstanden? De VS die aanbeden wordt door Charles G. die een illegale oorlog beginnen in het Midden-Oosten waardoor het terrorisme explosief toeneemt en dan moeten we "Thank you America" zeggen omdat ze een aanslag hebben verijdeld die er misschien niet geweest zou zijn als de VS niet met onbemande vliegtuigen mensen in Jemen zou bombarderen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
Wat is de Islam toch mooi. Zo tolerant. We zien het in het hele midden-oosten.
Was Maria niet 12 jaar en Jozef 90 jaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In een Islamitische samenleving is het bv perfect normaal om een 11 jarig meisje te huwen. Dat is in de Katholieke leer volstrekt ondenkbaar ...
Zo kan je er inderdaad ook tegenaan kijken. Al is het zo wanneer je de wereld gewoon in twee delen verdeelt, de basisprincipes in de Abrahamistische geloven verenigbaar, en die van de het Hindoeïsme en Boeddhisme in het Oosten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, het christendom en jodendom zijn net als de islam Midden-Oosterse religies.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef satecl het volgende:
Was Hans Teeuwen laatst te gast? Zo ja, welke datum?
Dan zal dat het zijn geweest. Helaas kan je dat nog niet terug kijken op uitzending gemistquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Misschien in de war met Zomergasten? Daar was die wel te gast.
Gewoon bomen ergens anders terugplanten, dat is toch ook als je een sloot dichtgooit .quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Ton Elias en Jan Korff de Gidts
Moeten de bomen van het Utrechtse bos plaatsmaken voor de verbreding van de A27? Ton Elias en Jan Korff de Gidts gaan hierover in gesprek.
aan de andere kant van Amelisweerd is veel weiland zetten ze daar toch twee keer zoveel bomen neerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Gewoon bomen ergens anders terugplanten, dat is toch ook als je een sloot dichtgooit .
Freek de seniele zuurpruim, dominee van de linksche kerkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Han de Jong
Hoofdeconoom bij ABN AMRO Han de Jong over de toekomst van de Nederlandse economie. Is De Jong ook pessimistisch of blijft hij onverwoestbaar optimistisch?
Edwin Winkels
Journalist Edwin Winkels over het onderzoeksrapport over de moord op volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein.
Moeten de bomen van het Utrechtse bos plaatsmaken voor de verbreding van de A27? Ton Elias en Jan Korff de Gidts gaan hierover in gesprek.
Freek de Jonge(.)
Moeten we gehoor geven aan de oproep van de Engelse acteur Stephen Fry en de Winterspelen in Sotsji boycotten?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn geweest. Helaas kan je dat nog niet terug kijken op uitzending gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sla maar weer eens over. Nu al flopshowquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Han de Jong
Hoofdeconoom bij ABN AMRO Han de Jong over de toekomst van de Nederlandse economie. Is De Jong ook pessimistisch of blijft hij onverwoestbaar optimistisch?
Edwin Winkels
Journalist Edwin Winkels over het onderzoeksrapport over de moord op volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein.
Freek de Jonge(.)
Moeten we gehoor geven aan de oproep van de Engelse acteur Stephen Fry en de Winterspelen in Sotsji boycotten?Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
We gaan nie-na-nie-na-nie-na-nie-na Chinaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:57 schreef superniger het volgende:
Al die bekender Nederlanders die een boycot op de olympische spelen willen
Op die manier naaien ze alleen de sporters die 4 jaar lang getraind hebben hiervoor.
Als ze echt een statement willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de politiek stopt met importeren van russisch gas en alle export daar naar toe.
en na deze spelen gaan ze zeiken over Rio dat ze daar de sloppenwijken plat walsenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
We gaan nie-na-nie-na-nie-na-nie-na China
Tonnetje rondquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef exile79 het volgende:
Ik word al misselijk als ik die veel te vette vreetzak van een Ton Elias zie. Dan kan toch niet zomaar? Zo vet? Gadver. Hij schaamt zich er niet eens voor dat hij z'n dikke salaris opvreet aan vraatzucht.
Nee, dan die Marc van der Linden, die kan ook nog eens helemaal niks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef exile79 het volgende:
Ik word al misselijk als ik die veel te vette vreetzak van een Ton Elias zie. Dan kan toch niet zomaar? Zo vet? Gadver. Hij schaamt zich er niet eens voor dat hij z'n dikke salaris opvreet aan vraatzucht.
Vies dik iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef exile79 het volgende:
Wat kan Ton dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan die Marc van der Linden, die kan ook nog eens helemaal niks.
Hij was/is vvd politicus. Als je hem een gebakje zou zien eten ga je letterlijk over je nek geloof ik.quote:
Ik had het minder erg gevonden als het superneger was geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
Ik had het erger gevonden als die Ingrid lekkerder was
De oplossing is er allang. Op grond van de beginselen van de OS kun je Rusland gewoon zélf van deelname uitsluiten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:57 schreef superniger het volgende:
Al die bekender Nederlanders die een boycot op de olympische spelen willen
Op die manier naaien ze alleen de sporters die 4 jaar lang getraind hebben hiervoor.
Als ze echt een statement willen maken dan moeten ze er voor zorgen dat de politiek stopt met importeren van russisch gas en alle export daar naar toe.
Ik had een ban voor jou erger gevonden als je wat intelligenter postte.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
Hij is Spanje correspondent. Misschien gewoon bruin van de zon?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Zonnebankhoertje gespot.
Het klinkt zwaar kut... maar zo denk ik (onbewust) ook altijd bij nieuws over moordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef superniger het volgende:
Jij kan echt geen diepte zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij is Spanje correspondent. Misschien gewoon bruin van de zon?
Freek, die gewoon gelijk had toen hij in 1978 ertoe opriep dat Nederland niet aan het WK in Argentinië zou moeten meedoen. Hypocriet als we zijn, ontzegden we 24 jaar later wél een onbeduidende landbouwminister de toegang tot de bruiloft van zijn dochter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Freek de seniele zuurpruim, dominee van de linksche kerk
Heb ik een clou gemist?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan echt geen diepte zien.
Dat sloeg idd nergens op...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Freek, die gewoon gelijk had toen hij in 1978 ertoe opriep dat Nederland niet aan het WK in Argentinië zou moeten meedoen. Hypocriet als we zijn, ontzegden we 24 jaar later wél een onbeduidende landbouwminister de toegang tot de bruiloft van zijn dochter.
Zo zijn wij niet van het CDA.quote:
Nu lijken het meer op 2 zwarte gaten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt op die foto wel iets uit een Japanse horrorfilm met die zwarte oogjes.
Eitje met spek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Godskolere, volgens mij kan je gewoon een eitje bakken op die onderkin van Elias, wat is die vies dik zeg.
Vuig dik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Godskolere, volgens mij kan je gewoon een eitje bakken op die onderkin van Elias, wat is die vies dik zeg.
Freek moet Hans niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Een soort van ongerelateerde vraag: Wat vond Freek van de uitzending van ZG met Hans Teeuwen?
Freek heeft er vast niet naar gekeken, like a boss.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Een soort van ongerelateerde vraag: Wat vond Freek van de uitzending van ZG met Hans Teeuwen?
Van wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Elflettering heeft nu een erectie.
Hij is geen homo. Al jaren getrouwd met dezelfde vrouw.quote:
Volgens mij doen Ton Elias en Marc van der Linden een wedstrijdje wie het eerst bij de 300 kilo is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien komt Antoine nog een keer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:20 schreef tralalala het volgende:
Er zouden toch hele andere gastpresentatoren komen deze week?
Nu al 2x Matthijs en 2x Bodar met Knevel
In ieder geval beter dan die Kersseboomquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien komt Antoine nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |