Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, x-x
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door NGC598 op 08-08-2013 14:14:54 ]
Die goal van Maher was wel , lol.
Hopelijk komen we in de CL ben benieuwd wie we loten.
PSV
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
Caland
FREEJANCEES
quote:
Tegen Lyon of Schalke is PSV niet kansloos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
we doen het beter dan Feyenoord afgelopen jaar, dat is iets..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Zegt ook weinig. Zelfs Viktoria Plzen doet het beter.
quote:
Andere voorronde, geen goede vergelijking.
Cavaliers
Retired.
quote:
Wat bedoel je? Feyenoord was toch ook 3de ronde?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Je hebt een ronde waarin alleen de kampioenen van pauperlanden meedoen zodat zij ook CL kunnen halen. Waarom denk je dat in dat bovenste rijtje alleen flutclubjes staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
De deelname van Zulte Waregem aan de voorrondes van de Champions League is geëindigd na één rondje. Net als in de heenmatch was PSV een maatje te groot: 0-3. Essevee-coach Francky Dury zwaaide na de match met lof naar de tegenstander. "Het niveau van PSV, dat zie ik niet in België", vindt Dury.
Dan moet ik denken aan dat filmpje van de loting waarin ze allemaal stonden te juichen dat ze tegen PSV moesten.
Land of the free. Home of the brave.
quote:

Doe maar Schalke of Lyon, tegen die hebben we kans. Arsenal en Milan zijn natuurlijk mooie wedstrijden, maar kleine kans dat je wint. Zenit moet je echt niet tegen loten. Goede ploeg en spreekt minder aan voor de fans dan Arsenal of Milan.
Die paul
quote:
Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]

Doe maar Schalke of Lyon, tegen die hebben we kans. Arsenal en Milan zijn natuurlijk mooie wedstrijden, maar kleine kans dat je wint. Zenit moet je echt niet tegen loten. Goede ploeg en spreekt minder aan voor de fans dan Arsenal of Milan.
Ik vind het positief. Normaal gezien heb je tegen alle 5 geen kans. Daar krijg je geen 5 100% kansen per helft.
quote:
das niveau lyon/schalke, zou dit psv ook kans tegen hebben.
natuurlijk blijft ook kyiv dan favoriet.
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Kiev was toen sterker dan Schalke nu.
AFCAQui audet adipiscitur
quote:
Tegen Slavia Praag niet. En tegen Kopenhagen zijn ze er toch ook eens uitgevlogen.
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Dat waren de donkere tijden.
AFCAQui audet adipiscitur
quote:
Zit toch weer veel swagg in het team.
quote:
Dat waag ik te betwijfelen. Ik denk dat Kiev sterker is dan Lyon. En ook die zijn favoriet wanneer we die loten.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Matav$

#$wagout
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Locadia i.p.v. Matavz en de swagg is compleet. Eventueel Zanka nog in plaats van Schaars om de swaggometer rood te laten uitslaan.
quote:
Je weet maar nooit. Gini doet mee hè. Die weet hoe dat voelt.
Breekfast
Ondertitel
quote:
Je bent te vroeg sukkel.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Snap sowieso waar die "grappige" opmerkingen ineens vandaan komen. Waren er serieus mensen die Lyon of Zenit zagen verliezen?

Het is al maanden bekend dat we lastige tegenstanders gingen krijgen in 4de VCL.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Oh, ze hebben Zenit geloot? Doek die loting vrijdag maar op

Breekfast heeft het al gezien, licht uit en opdoeken die Uefa.
quote:
Weg ermee, die corruptie.
Breekfast
Ondertitel
quote:
Excuus. Verkeerd gelezen.
quote:
De Eindhovenaren worden vrijdag gekoppeld aan een van de geplaatste clubs onder de niet-landskampioenen en dat zijn AC Milan, Arsenal, Zenit Sint-Petersburg, Schalke 04 of Olympique Lyon, dat zich dinsdag al naar de play-offs speelde.
5 jaar al zonder CL groepsfase
Probeert er serieus een Duitser hier nu te trollen?

Als je dacht dat het niet sneuer kon..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Hopen op een klassiek gevalletje van onderschatting. En eerst een uitwedstrijd.. en wie weet zit er dan een verrassing in

(ex Lyon, en in mindere mate Schalke, die we zo ook misschien zouden moeten kunnen hebben)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
mastaace
takeawalk
quote:
quote:
Als Nederland blijft zakken op de UEFA Ranking dan is de kampioen ook niet meer automatisch geplaatst voor de CL dus het lachen zal je nog wel vergaan.
quote:
Goed gedaan van Bakkali idd.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Waar had die dan in kunnen greipen volgens jou?
quote:
Net zoals Ajax 2005-2010 dus? Wat voor een autist ben jij nou weer?
Ik snap dat nooit hé. Denken dit soort figuren echt van: "Hey ik ga even de computer aanzetten om in het PSV topic te vertellen dat ze al 5 jaar geen CL groepfase gaan halen

"
Dan weet je eigenlijk al genoeg wat voor een zielig figuur het is.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 07:26 schreef HL_Dog43 het volgende:Ik wil het kleutertje Breekfast erop wijzen dat we in Europa punten moeten gaan pakken om zo ook de kampioen een garantie op de groepsfase te blijven houden. Dat betekent dat en PSV en ajax en ook feyenoord moeten winnen, hoe erg je ook een hekel aan ze hebt. Ik wens dan ook ALLE Nederlandse clubs succes toe, om Nederland nog enigsinds op de kaart te laten, ipv onderuit te zien gaan.
Nederland tegen de rest van Europa, begrijp dat maar eens kleutertjes.
Klopt. Maar ik hoop dan wel, dat van al die Nederlandse clubs die ver komen, PSV het verst komt....
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 08:40 schreef Tarado het volgende:[..]
Dat is geheel begrijpelijk

, wedstrijd kon gisteren in tegenstelling tot de eerste wedstrijd mijn aandacht niet vasthouden, was een beetje rommelig allemaal, wel verdiende winst uiteraard.
Ik vond de eerste wedstrijd ook al wat rommelig eigenlijk. Hangt nog wat aan dit jonge ploegje, denk ik. Maar zo nu en dan wordt er erg goed gecombineerd. Meest opvallende vind ik dat Schaars daarin mee kan.
Wauw, wat een vet dagje Brussel was het me gisteren dan

In het centrum echt in tijden niet meer zo'n goede sfeer meegemaakt bij een europese uitwedstrijd en dat werd nog even doorgetrokken naar het stadion

Nu als underdog Q4 in. Come on PSV
U MAD?
Keano
PSV / Celtic
quote:
Andre Greipel, die verdediger met die klapkuiten en vinnige sprint op de eerste meters.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
quote:
Mijn vrienden en ik zouden ook zijn gegaan als het geen 34 euro was
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 08:44 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik vond de eerste wedstrijd ook al wat rommelig eigenlijk. Hangt nog wat aan dit jonge ploegje, denk ik. Maar zo nu en dan wordt er erg goed gecombineerd. Meest opvallende vind ik dat Schaars daarin mee kan.
Probleem is toch wel het benutten van kansen, de volgende ronde krijg je er niet zoveel
Ik zou wie de tegenstander ook wordt sowieso Willems niet opstellen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 07:26 schreef HL_Dog43 het volgende:Ik wil het kleutertje Breekfast erop wijzen dat we in Europa punten moeten gaan pakken om zo ook de kampioen een garantie op de groepsfase te blijven houden. Dat betekent dat en PSV en ajax en ook feyenoord moeten winnen, hoe erg je ook een hekel aan ze hebt. Ik wens dan ook ALLE Nederlandse clubs succes toe, om Nederland nog enigsinds op de kaart te laten, ipv onderuit te zien gaan.
Nederland tegen de rest van Europa, begrijp dat maar eens kleutertjes.
Dat kan je ook in de EL doen. Dat hoeft niet in de CL
DuTank
Spaashaas.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ik snap dat nooit hé. Denken dit soort figuren echt van: "Hey ik ga even de computer aanzetten om in het PSV topic te vertellen dat ze al 5 jaar geen CL groepfase gaan halen

"
Lekker laten gaan man. Je weet zelf toch ook wel dat de joden alleen naar het verleden kijken als het in hun voordeel is. Pas maar op, dadelijk komt hij met een backfire over de CL in '96
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef DuTank het volgende:[..]
Lekker laten gaan man. Je weet zelf toch ook wel dat de joden alleen naar het verleden kijken als het in hun voordeel is. Pas maar op, dadelijk komt hij met een backfire over de CL in '96

Ik wil niet heel lullig doen maar zo doet elke fan van elke club. Men pakt altijd de tijdsspanne die het meest gunstig is, is gewoon heel menselijk.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:09 schreef DuTank het volgende:[..]

Laten we dan 95 pakken
Tarado
capô de fusca
EINDHOVEN - Jong PSV speelt negen thuiswedstrijden in de eerste divisie definitief zonder publiek van de bezoekende club.
quote:
Onlangs werd door PSV bekend gemaakt dat de thuiswedstrijden van de beloftes allemaal in het Philips Stadion worden gespeeld. Volgens de gemeente Eindhoven heeft dat echter geen invloed op de beslissing om bezoekende supporters bij risicowedstrijden te mijden.
Volgens de gemeente heeft het weigeren van de supporters te maken met de benodigde politie-inzet. De gemeente denkt zonder de maatregel de openbare orde niet te kunnen garanderen.
De KNVB laat weten dat ze voorstander is van uit- en thuispubliek bij wedstrijden maar dat het in dit geval de gemeente is die besluit.
Dit is toch wel heel treurig
http://www.bd.nl/sport/vo(...)image_title_and_lead
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Het is toch mooier om 2 teams in de CL te hebben. Ik snap ook wel dat het vooral om het geld draait en dat Ajacieden daarom PSV liever niet in de CL zien, maar een ploeg op zowel dinsdag als woensdag is toch ook wel eens leuk.
Komt er nog eens bij dat je op deze manier 2 teams hebt die de groepsfase door kunnen komen, afgelopen 2 jaar hebben we ook gezien dat je in moeilijke poules (Al had Ajax 2 jaar geleden gewoon door moeten gaan, schandalige vertoning van Ajax in die zin) gewoon het haasje bent. Met 2 teams spreid je die kansen nog.
Adames
Klara!
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 03:33 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]

"
Breekfast is een Twente-josti, maakt het allemaal nog wat pijnlijker
Adames
Klara!
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Het is toch mooier om 2 teams in de CL te hebben. Ik snap ook wel dat het vooral om het geld draait en dat Ajacieden daarom PSV liever niet in de CL zien, maar een ploeg op zowel dinsdag als woensdag is toch ook wel eens leuk.
Komt er nog eens bij dat je op deze manier 2 teams hebt die de groepsfase door kunnen komen, afgelopen 2 jaar hebben we ook gezien dat je in moeilijke poules (Al had Ajax 2 jaar geleden gewoon door moeten gaan, schandalige vertoning van Ajax in die zin) gewoon het haasje bent. Met 2 teams spreid je die kansen nog.
Nog steeds liever PSV in de EL voor mij ipv CL, maar kan er niet wakker van liggen als ook PSV CL speelt.
quote:
Goed voor de uitstraling van het Nederlands voetbal, kan je op allebei de speeldagen een Nederlandse club in actie zien.
quote:
Dat kan ik nu ook. Donderdag Feijenoord, Twente of een andere leuke Nederlandse club.
Ajax op Dinsdag of woensdag. Kan ik de andere dag een Europese topper zien zoals Barca of ManU
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:35 schreef Godtje het volgende:[..]
Dat kan ik nu ook. Donderdag Feijenoord, Twente of een andere leuke Nederlandse club.
Ajax op Dinsdag of woensdag. Kan ik de andere dag een Europese topper zien zoals Barca of ManU
Dat kan ook ja, ik kijk liever naar Nederlandse clubs in Europa. Vind ik altijd wel leuk om te zien.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nee precies, het is leuker als Kopenhagen, Njordsealland of Bate Borisov CL spelen
Het is toch leuker wanneer 2 Nederlandse clubs op het hoogste niveau kunnen meestrijden, voor mij om het even of dat nu Ajax, PSV, Feyenoord, Twente of AZ is geweest de laatste jaren. Wat mij betreft kan het flauwekul argument van Europese punten direct de prullenbak in omdat Nederlandse clubs stelselmatig hebben aangetoond de EL niet serieus te nemen, bovendien zie ik er geen heil meer in om ieder jaar punten te gaan sprokkelen zodat een club als FC Utrecht kan afgaan als gieter, dan maar een EL plekje minder.
quote:
Alleen PSV onder meneer Advocaat hoor.
En ik zou liever zien dat de UEFA de EL wat gaat oppoetsen. Dat roep ik al jaren.
Het gat is te groot.
Het liefst zie ik maar 1 Nederlandse club in de CL, maar dan ook van alle andere landen maar 1 club. CL is een tyfusgedrocht gevoerd door de commercie.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:[..]
En ik zou liever zien dat de UEFA de EL wat gaat oppoetsen. Dat roep ik al jaren.
Het gat is te groot.
Wat een onzin.

Je bent lekker geobsedeerd door PSV geloof ik.
quote:
Waar haal je dat vandaan?
Omdat ik in een PSV topic over PSV praat?
Dat is wel zo. Twee CL plaatsen halen we toch nooit en de subtoppers in Nederland hebben de laatste jaren wel aangetoond niets in de EL te zoeken te hebben. Ajax en PSV hebben in ieder geval in de CL de capaciteiten om serieus tegenstand te bieden en kunnen bij wat geluk met de loting, gewoon tweede worden in een poule.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:43 schreef Chase_Utley het volgende:Het liefst zie ik maar 1 Nederlandse club in de CL, maar dan ook van alle andere landen maar 1 club. CL is een tyfusgedrocht gevoerd door de commercie.
Dit is wat anders. Dat zou zeker een goede optie zijn, terug naar het begin van de CL. Maar in de huidige opzet vind ik het persoonlijk onbegrijpelijk dat er mensen zijn die liever 1 club zien dan 2. Ongeacht welke clubs dit nou zijn.
Adames
Klara!
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:[..]
Het gat is te groot.
Prijzengeld wat omhoog zou een begin zijn. Daar luistert elke club wel naar.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat je zo lekker focust op PSV. Twente heeft bijvoorbeeld de afgelopen 2 jaar ook gewoon laten zien die hele boel niet serieus te nemen.
Edit: En Ajax vorig jaar ook totaal ongemotiveerd, anders hadden die er niet afgegaan tegen Boekarest.
quote:
Klopt. Misschien nog wat doen aan de verdeling van de teams...
Maar idd met name geld. Veel meer geld.
Proficiat mannen, mooie overwinning weer en wat ik meekreeg op de tv ook een prima sfeer in de uitvakken.
BFF met GGMM
Bakkali opgeroepen voor België ,
sd
quote:
Het liefst gewoon alle toernooien terug naar de knock out fase opzet. Mar dat is een utopie.
quote:
Is maar voor een friendly, hij kiest uiteindelijk toch voor Marokko. Keuze tussen hart en hoofd wordt in de Maghreb vaak in het voordeel van het hart beslecht.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik weet niet of potjes tegen FC Minsk en CFR Cluj dan ineens wel interessant worden voor supporters bijv.
Bij PSV zag je het goed dat zodra er grotere teams kwamen, het stadion gewoon zo goed als vol zat. Lille, Benfica, Valencia, HSV dat soort namen. Dat is in mijn ogen het grote manco van de EL, teams en fans lopen niet warm voor namen al Metallist, Sibir enz.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:47 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik weet niet of potjes tegen FC Minsk en CFR Cluj dan ineens wel interessant worden voor supporters bijv.
Bij PSV zag je het goed dat zodra er grotere teams kwamen, het stadion gewoon zo goed als vol zat. Lille, Benfica, Valencia, HSV dat soort namen. Dat is in mijn ogen het grote manco van de EL, teams en fans lopen niet warm voor namen al Metallist, Sibir enz.
Je kunt dergelijke teams ook in de eerste groepsfase van de CL tegenkomen. Dan zit het stadion wel vol.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nope. Niet dat soort teams, omdat het onmogelijk is dat zulke teams CL gaan halen. Tuurlijk zou een affiche als PSV-Stoke City vol zitten in de CL omdat dit zou betekenen dat Stoke City een wereldploeg is. Echter gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Nope. Niet dat soort teams, omdat het onmogelijk is dat zulke teams CL gaan halen. Tuurlijk zou een affiche als PSV-Stoke City vol zitten in de CL omdat dit zou betekenen dat Stoke City een wereldploeg is. Echter gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.
Ik bedoel meer dat van die nietszeggende Oostblokteams als kampioenen vaak toch rechtstreeks geplaatst zijn?
BFF met GGMM
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Onzin wat je nu zegt. Doordat er een kampioenenvoorronde is en een niet kampioenenvoorronde is is de kans dat clubs als Kopenhagen en Cluj (indien ze kampioen zijn geworden) een grotere kans hebben om de CL te halen doordat ze in de voorronde niet tegen Arsenal bijvoorbeeld kunnen loten.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Rusland en Oekranie denk ik. Dat zijn nog enigszins teams waar toppers spelen. (Zenit, Shakthar enz.)
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Onzin wat je nu zegt. Doordat er een kampioenenvoorronde is en een niet kampioenenvoorronde is is de kans dat clubs als Kopenhagen en Cluj (indien ze kampioen zijn geworden) een grotere kans hebben om de CL te halen doordat ze in de voorronde niet tegen Arsenal bijvoorbeeld kunnen loten.
Indien ze kampioen worden inderdaad. Die kans is al niet zo groot, echter als ze in de CL raken heb je wellicht 1 of 2 van dat soort namen op de 32 deelnemers. Dan heb je al heel veel pech mocht die bij jou in de poule komen, echter denk ik dat in de CL in de poulefase veel passe-partout's worden verkocht voor alle 3 de wedstrijden. Dan heb je, bij wijze van: AC Milan, Man City, PSV en CFR Cluj. Tja, dan gaan supporters wel natuurlijk. Als je het imposante rijtje: Legia Warschau, Rapid Boekarest en Hapoel Tel Aviv hebt denken ze supporters ook

Laat maar.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:59 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Rusland en Oekranie denk ik. Dat zijn nog enigszins teams waar toppers spelen. (Zenit, Shakthar enz.)
[..]
Indien ze kampioen worden inderdaad. Die kans is al niet zo groot, echter als ze in de CL raken heb je wellicht 1 of 2 van dat soort namen op de 32 deelnemers.
Dan heb je al heel veel pech mocht die bij jou in de poule komen, echter denk ik dat in de CL in de poulefase veel passe-partout's worden verkocht voor alle 3 de wedstrijden. Dan heb je, bij wijze van: AC Milan, Man City, PSV en CFR Cluj. Tja, dan gaan supporters wel natuurlijk. Als je het imposante rijtje: Legia Warschau, Rapid Boekarest en Hapoel Tel Aviv hebt denken ze supporters ook

Laat maar.
Dat is natuurlijk relatief. Ik zou het geluk noemen als je een paar zwakke broeders in de eerste groepsronde zou treffen.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik had het nu puur over waarom ik denk dat mensen bij CL wel komen en bij EL niet.
Wat mij betreft loot PSV constant zwakke broeders en pakken we de cup
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik denk dat je het huidige PSV wat hoog inschat en zelfs Ajax moet bij elkaar blijven en gunstig loten om 2e te worden in een poule
Maar ze hebben er iets te zoeken. Ze kunnen tegenstand bieden, en altijd een serieuze kandidaat voor minimaal plek 3 in een poule. Niet alleen ploegen die hem kunnen winnen hebben iets te zoeken in de CL. De enige ploegen die niets te zoeken hebben in de CL zijn de ploegen waar je van te voren al van weet dat ze laatste worden. En zelfs daar vergis je je dan nog wel eens in.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Maar ze hebben er iets te zoeken. Ze kunnen tegenstand bieden, en altijd een serieuze kandidaat voor minimaal plek 3 in een poule. Niet alleen ploegen die hem kunnen winnen hebben iets te zoeken in de CL. De enige ploegen die niets te zoeken hebben in de CL zijn de ploegen waar je van te voren al van weet dat ze laatste worden. En zelfs daar vergis je je dan nog wel eens in.
Daarom ben ik het wel met Chase_Utley eens dat het jammer is dat het geen knock-out systeem is, dan kan je over 2 wedstrijden nog wel een keer als winnaar uit de bus komen, dat poule systeem is er alleen maar om de grote ploegen te pleasen en de kleintjes wat inkomen te geven.
quote:
En wat betaal je voor een normale thuiswedstrijd in de CL denk je ? En je hebt het over 34 euro, dat was de prijs voor EV. Als jij 34 euro al veel vind dan denk ik dat je student bent (gokje) en normaal gesproken dus ook afhankelijk bent van busreis, toch ? Want met EV moet je kosten benzine etc. er ook nog bij optellen uiteraard.
Het was mij de 34 euro meer dan waard

Alleen beetje jammer van het trieste weer en de enorme politie inzet.
U MAD?
Park lijkt wel tien jaar jonger

Toch mooi, qua prijzenkast nu de grootste ster op de Nederlandse velden.
quote:
Ik denk zelf dat Bojan een minstens zo indrukwekkende prijzenkast heeft. Met bijvoorbeeld 2 CL overwinningen. Maar doet er verder ook niet toe.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik denk zelf dat Bojan een minstens zo indrukwekkende prijzenkast heeft. Met bijvoorbeeld 2 CL overwinningen. Maar doet er verder ook niet toe.
Heeft hij daar ook een substantiële bijdrage aan geleverd?
BFF met GGMM
quote:
Niet meer of minder dan Park. Hebben beide geen minuten gemaakt in de gewonnen finales.
quote:
Ok, ik ben wel benieuwd hoe Park het gaat doen. Hij is dan wel wat jaartjes ouder, maar doet qua competitie een paar stappen terug. Hij zou het dus makkelijk moeten kunnen belopen bedoel ik.
BFF met GGMM
quote:
En in de rest van de wedstrijden op weg naar de finale?
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ok, ik ben wel benieuwd hoe Park het gaat doen. Hij is dan wel wat jaartjes ouder, maar doet qua competitie een paar stappen terug. Hij zou het dus makkelijk moeten kunnen belopen bedoel ik.
Hij moet het vooral van zijn snelheid hebben, net als Sibon. Wordt niks, denk ik.
BFF met GGMM
quote:
Park was in het jaar van de CL winst van United in zowel de kwart als halve finale basisspeler. Bojan moest het juist van zijn invalbeurten hebben.
quote:
Gerald Sibon:
![05b6fe45-3e83-46c6-9ac4-a8185a8fc2ae_1160500801625-PSVPAN3854.jpg]()
De rechter is overigens Sotiris Kyrgiakos. Wat een geweldenaar was dat.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:43 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Park was in het jaar van de CL winst van United in zowel de kwart als halve finale basisspeler. Bojan moest het juist van zijn invalbeurten hebben.
En hoeveel minuten maakte Bojan in de halve en kwartfinale ten opzichte van Park? En hoe beslissend waren ze?
Ik denk dat de conclusie dat ze eenzelfde aandeel hebben geleverd nog wel eens wat voorbarig kan zijn. Niet dat het ook maar enige relevantie heeft.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
En hoeveel minuten maakte Bojan in de halve en kwartfinale ten opzichte van Park? En hoe beslissend waren ze?
Ik denk dat de conclusie dat ze eenzelfde aandeel hebben geleverd nog wel eens wat voorbarig kan zijn. Niet dat het ook maar enige relevantie heeft.
Wanneer is iemand beslissend? Als Bojan invalt en de winnende maakt is hij dan beslissender dan Park die 90 minuten meespeelt? Vind het ook een nondscussie eigenlijk. Wil alleen maar aangeven dat de prijzenkast van Bojan minstens zo mooi is als die van Park.
quote:
Sibon, ouwe held dat 't is
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Wanneer is iemand beslissend? Als Bojan invalt en de winnende maakt is hij dan beslissender dan Park die 90 minuten meespeelt? Vind het ook een nondscussie eigenlijk. Wil alleen maar aangeven dat de prijzenkast van Bojan minstens zo mooi is als die van Park.
Akkoord, maar je gaf ook aan dat ze beide een even grote bijdrage hadden geleverd. Ik wil alleen maar aangeven dat dat zonder een goede analyse voorbarige conclusie is.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Welk rugnummer zal Park krijgen? 13?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat filmpje is zo tof he
quote:
GGMM quote. Mooi man.
quote:
Was niet serieus bedoeld.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:[..]
Net als Van Bommel zeker. Al heb ik in Park wel wat meer vertrouwen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Niet echt, de serie A staat niet bepaald bekend om het snelle en directe spel. Daarom kon Van Bommel zich daar ook makkelijker staande houden. De Premier League ligt qua snelheid echt veel hoger dan de Eredivisie. En tegenwoordig is het bij de topclubs niet eens meer kick and rush. Gewoon goed positiespel in een enorm hoog tempo, als Park dát kan belopen, moet de Eredivisie geen probleem zijn.
BFF met GGMM
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:[..]
Niet echt, de serie A staat niet bepaald bekend om het snelle en directe spel. Daarom kon Van Bommel zich daar ook makkelijker staande houden. De Premier League ligt qua snelheid echt veel hoger dan de Eredivisie. En tegenwoordig is het bij de topclubs niet eens meer kick and rush. Gewoon goed positiespel in een enorm hoog tempo, als Park dát kan belopen, moet de Eredivisie geen probleem zijn.
Goed positiespel ja?

Slechts een handjevol clubs. Vooral een hoog tempo met flink wat kracht smijten, maar goed positiespel kan je het zelden noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef Caland het volgende:[..]
Goed positiespel ja?

Slechts een handjevol clubs. Vooral een hoog tempo met flink wat kracht smijten, maar goed positiespel kan je het zelden noemen.
Ik zie dan vooral Arsenal, ManU en Chelsea spelen. Vandaar dat ik ook topclubs zei. De rest moet het inderdaad van hard lopen en hard beuken hebben.
BFF met GGMM
quote:

Marcelo probeerde eens wat anders uit
U MAD?
quote:
Marcelo

Had ook al eens ruzie met van Bommel op de training. Gefrustreerde autist is het.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef Morendo het volgende:Op welke positie moet Park spelen dan? Ik snap weinig van deze versterking. En heeft PSV nog interesse in Toornstra, cq komt er nog een aanwinst?
Rechtsvoor, of op het middenveld. Bakkali houdt het niet een half jaar lang 90 minuten vol, en er komen straks geheid blessures.
quote:
Ola is en blijft gewoon een mietje. Alleen maar goed dat Marcelo zich wil laten gelden nu hij zijn basisplaats is verloren.
quote:
Dat zijn de rotte appels in de selectie, opflikkeren met die 2. Verkopen aan Barca ofzo voor 1 cent
Morendo
The Real Deal
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 15:04 schreef NGC598 het volgende:[..]
Rechtsvoor, of op het middenveld. Bakkali houdt het niet een half jaar lang 90 minuten vol, en er komen straks geheid blessures.
Qua rechtsbuiten hebben jullie toch al Narsingh en Jozefzoon? En bij de middenvelders heb je die Zweedse jongen nog, Park en Toivonen. Ik zou eerder zeggen dat jullie verdedigend niet heel ruim zitten.
Die Lebenslust bringt dich um.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Morendo het volgende:[..]
Qua rechtsbuiten hebben jullie toch al Narsingh en Jozefzoon? En bij de middenvelders heb je die Zweedse jongen nog, Park en Toivonen. Ik zou eerder zeggen dat jullie verdedigend niet heel ruim zitten.
Park kan op zowat iedere positie op het middenveld en in de aanval uit de voeten. Op Narsingh hoef je tot november/december niet te rekenen, en Toivonen vertrekt wellicht nog. Achter Depay heb je dan eigenlijk niemand, en Hiljemark als enige backup op het middenveld lijkt me ook niet echt verstandig.
quote:
Verdedigers heb je niet nodig, je moet vaker scoren dan je tegenstander.
Groet,
M. Brands.
quote:
We hebben Bruma en Rekik, die spelen alle matches
Vond het wel mooi dat Cocu na afloop alle spelers even een handje gaf en Brenet nog iets nariep dat hij wel iets vrolijker mocht kijken.
BFF met GGMM
Nou. De TV-toren staat. Laat de analyses maar beginnen.
StefannPSV
Newcastle United
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef Morendo het volgende:Op welke positie moet Park spelen dan? Ik snap weinig van deze versterking. En heeft PSV nog interesse in Toornstra, cq komt er nog een aanwinst?
Ik snap het aantrekken van Park ook niet. Neem aan dat hij is aangetrokken voor de plek van Bakalli. Maar ook Narsingh keert weer terug.
En ga je een speler die je 1 miljoen salaris per jaar kost halen voor de bank ???
U MAD?
Ohja en Jozefzoon natuurlijk
U MAD?
Bakkali moet je ook niet meteen 50 wedstrijden laten spelen.
quote:
En in principe Wijnaldum ook nog. Geen gebrek aan aanvallers op rechts bij jullie.
BFF met GGMM
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Is zo, maar een PSV in de CL levert 1 centjes op, en lever 2 meer leuke wedstrijden van een hoger niveau op.
quote:
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 15:53 schreef Kenju het volgende:Park moet toch tussen de linies gaan spelen? Vanaf het middenveld dus. Maar waarschijnlijk zal het inderdaad gewoon rechtsbuiten zijn ipv Bakkali. Lijkt me niet dat Maher of Wijnaldum plaats moeten maken voor Park. Hoe het dan moet wanneer Narsingh terugkomt, vraag ik me ook af...
Marcelo vs Toiboy, wie zou het winnen?
Op papier zal je waarschijnlijk 4-3-3 spelen, waar dit in praktijk 4-4-2 zal zijn. Just like the ol' days
Kenju
Say It!!??
quote:
Was iedereen daar niet zo ontzettend tegen, incl. Cocu?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Zal wel verklaren waarom 4-3-3 blijkbaar als 'herkenbare huisstijl' gebruikt 'moet' worden. Zo lijkt 't althans.
Maar als ik er over nadenk, het lijkt me toch het meest logische voor Park. Al vraag ik me af wat Cocu met hem van plan is. Basis of invaller? Afwisselend zoals Locadia/Matavz? Ben benieuwd iniedergeval.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 16:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zal wel verklaren waarom 4-3-3 blijkbaar als 'herkenbare huisstijl' gebruikt 'moet' worden. Zo lijkt 't althans.
Maar als ik er over nadenk, het lijkt me toch het meest logische voor Park. Al vraag ik me af wat Cocu met hem van plan is. Basis of invaller? Afwisselend zoals Locadia/Matavz? Ben benieuwd iniedergeval.
Hij kan toch ook op linksbuiten spelen?
Kenju
Say It!!??
quote:
We zullen wel zien inderdaad.
quote:
En Depay dan?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Ik denk dat Cocu wel redelijk onder de indruk is van Park als speler en persoon. Wat hij er nou mee moet is wel een vraagteken, ik denk dat het meer is om wat ervaring in te brengen in de selectie, want dat is er weinig.
En inderdaad, hij kost heel veel, maar er lopen ook wel wat 'koopjes' rond en het kan Cocu waarschijnlijk toch niks schelen wat Park kost, als hij hem maar op kan (wil) stellen.
Who's your Stannis?
wanneer is de loting voor de volgende ronde cl?
U MAD?
Hebben Park en Cocu trouwens nog samen gespeeld?
BFF met GGMM
quote:
Ok, leuk.
BFF met GGMM
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:15 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Begreep dat Cocu ook degene was die een soort van aangedrongen heeft om Park erbij te halen. Ga er dan compleet van uit dat Cocu weet wie hij binnen haalt, met welk doel dat is en waar hij gaat spelen.

Jazeker, hij heeft ook een pak aan ervaring natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat hij op mij overkomt als een redelijk introverte gast, vraag me af of hij echt een soort leidersrol gaat krijgen als verlengstuk van Cocu in het veld. Of meer een aanjager zoals Dirk Kuyt.
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:[..]
Jazeker, hij heeft ook een pak aan ervaring natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat hij op mij overkomt als een redelijk introverte gast, vraag me af of hij echt een soort leidersrol gaat krijgen als verlengstuk van Cocu in het veld. Of meer een aanjager zoals Dirk Kuyt.
Zoals je al zegt is Park ook volgens mij best een soort van verlegen mannetje. Daarom verwacht ik ook zeker geen Cocu rol in het veld, maar het lijkt me wel iemand die 1 op 1, trainingen enz, een speler als Wijnaldum beter kan maken. In het veld zal het vooral een aanjager worden, meters maken, maar ook tussen de linies de ruimte opzoeken en regelmatig voor het doel verschijnen.
Eigenlijk zoals hij altijd gedaan heeft bij PSV en Man Utd. Het is een heel slim spelertje, duikt de goede gaten in enz. Heb best wat verwachtingen van hem.

Edit: Beetje kromme laatste zin, bedoel dus dat hij weet wanneer hij op kan duiken enz.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Zoals je al zegt is Park ook volgens mij best een soort van verlegen mannetje. Daarom verwacht ik ook zeker geen Cocu rol in het veld, maar het lijkt me wel iemand die 1 op 1, trainingen enz, een speler als Wijnaldum beter kan maken. In het veld zal het vooral een aanjager worden, meters maken, maar ook tussen de linies de ruimte opzoeken en regelmatig voor het doel verschijnen.
Eigenlijk zoals hij altijd gedaan heeft bij PSV en Man Utd. Het is een heel slim spelertje, duikt de goede gaten in enz. Heb best wat verwachtingen van hem.

Edit: Beetje kromme laatste zin, bedoel dus dat hij weet wanneer hij op kan duiken enz.
Klopt, jullie hadden toen toch ook een goede Koreaanse back rondlopen? Ik gok dat hij Lee heette

Die speelde Numan uit de basis? Die jaren zijn echt een beetje fuzzy als het om opstellingen gaat merk ik...
BFF met GGMM
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:26 schreef DonRaja het volgende:[..]
Klopt, jullie hadden toen toch ook een goede Koreaanse back rondlopen? Ik gok dat hij Lee heette

Die speelde Numan uit de basis? Die jaren zijn echt een beetje fuzzy als het om opstellingen gaat merk ik...

Lee Lee Lee

Ja was ook een topper, geen idee of hij Numan uit de basis heeft gespeeld, denk het niet eigenlijk. Beter team dan dat van PSV uit 04/05 ga je niet meer snel vinden op de Nederlandse velden. Zo goed als onklopbaar
quote:
Stond Heintze daar niet, of Bouma nog en is die daarna naar het centrum verschoven?
quote:
Ik probeer het ook zonder google uit te vinden, maar vooralsnog blijf ik met Numan in mijn hoofd zitten
BFF met GGMM
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Lee Lee Lee

Ja was ook een topper, geen idee of hij Numan uit de basis heeft gespeeld, denk het niet eigenlijk. Beter team dan dat van PSV uit 04/05 ga je niet meer snel vinden op de Nederlandse velden. Zo goed als onklopbaar

Buiten het Ajax van rond 94/95 is er ook geen beter Nederlands clubteam geweest. Althans, niet in een tijd waarin je het voetbal als sport nog zinnig met elkaar kunt vergelijken.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:44 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Buiten het Ajax van rond 94/95 is er ook geen beter Nederlands clubteam geweest. Althans, niet in een tijd waarin je het voetbal als sport nog zinnig met elkaar kunt vergelijken.
Ik denk dat jullie rond '88 ook een aardig team hadden.
BFF met GGMM
quote:
Numan was toen allang weg bij PSV. Volgens mij was Lee de vervanger van Heintze. Of was Lee nog later?..
quote:
Ja, maar dat vind ik eigenlijk al weer zo'n andere tijd qua voetbal. Ik vraag me af of dat elftal zou winnen van het 2005 team. Maar goed, je moet het in de tijd zien natuurlijk. Koffiedik en zo.
Hoe dan ook, de grote elftallen zijn nooit afhankelijk van één of twee spelers. Echt grote elftallen zijn teams met goed teamspel en een paar spelers van buitencategorie. Dat PSV van Hiddink had die mannen van de buitencategorie voornamelijk achterin, waardoor er nog wel eens wordt gezegd dat het niet veel soeps was. Daarmee wordt het team te kort gedaan imho.
quote:
Was Numan niet na Heintze?
Edit: nee dus.
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 17:53 schreef Adames het volgende:[..]
numan was al rond 2000 oid weg, die heeft nog een aantal jaar bij rangers gespeeld en is ook alweer een heel tijdje gestopt
Nu man is in 98 vertrokken. Dat was het einde van zijn tweede periode bij PSV.
quote:
Ok, dus dan Heintze - Numan - Bouma - Lee?
BFF met GGMM
quote:
Numan-Heintze-Lee
Maar Bouma heeft toch nooit LB gespeeld bij PSV?
quote:
Onder Rutten
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef TweeGrolsch het volgende:Iemand dat interview met Bakkali gezien? Kan die kerel nauwelijks Nederlands of was hij gewoon zenuwachtig bij het interview?
Enige wat eruit kwam was;
Ja izz goed, izz normal, izz greute klup.
Wollah zemmel etc. Verder komt dat mannetje niet
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef TweeGrolsch het volgende:Iemand dat interview met Bakkali gezien? Kan die kerel nauwelijks Nederlands of was hij gewoon zenuwachtig bij het interview?
Franstalige belg. Nederlands is zijn tweede taal. Hoeft het alleen goed genoeg te begrijpen voor in het veld.
Er zijn buitenlanders in Nederlandse dienst die minder Nederlands praten.
quote:
Nog altijd beter dan het interview van Willems.
Interviewer: Zijn jullie kansloos in de volgende ronde?
Willems: de bal is rond
quote:
Wat een diepzinnige teksten van onze Jetro. Echt een slimme jongen is het. Dat merk je aan alles.
0ne_of_the_few
Mate verslaafde
quote:
Van Aarle is gewoon nooit goed begrepen, heb je altijd met genieën.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
ZaZoe
The spice of life
quote:
En daarom is ie nu nog steeds postbode.
Maar idd een genie. Heeft ook echt alles uit zijn voetbalcarrière gehaald
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef RijstNatie het volgende:Bakkali wordt net zo'n grote als Robben, wat een fucking wereld speler is dat zeg

[
afbeelding ]
en dan niet te vergeten Park, tering wat een held! nog beter dan van Bommel in zijn beste jaren.
die gast valt nooit, technisch top, werkt als een paard , kan goals maken, wat wil je nog meer

PARRRRRRRRRRRK

Hij moet het van zijn snelheid hebben hoor. Dat heb ik hier heel vaak gelezen.

Park
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 19:01 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Franstalige belg. Nederlands is zijn tweede taal. Hoeft het alleen goed genoeg te begrijpen voor in het veld.
Er zijn buitenlanders in Nederlandse dienst die minder Nederlands praten.
Ah dan mag het.
quote:
Juist wel. Was oorspronkelijk linksbuiten en daarna linksback geweest. Daarna naar het centrum verschoven en daar werd hij echt goed. Daarna ging hij naar Villa en daar ging hij weer naar zijn oude linksbackpositie.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 19:36:57
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 19:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Juist wel. Was oorspronkelijk linksbuiten en daarna linksback geweest. Daarna naar het centrum verschoven en daar werd hij echt goed. Daarna ging hij naar Villa en daar ging hij weer naar zijn oude linksbackpositie.
centrale verdediger was eigenlijk de eerste plek waar hij goed speelde

op alle plekken op de linker flank was het een drama
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Eigenlijk best wel sneu dat Bouma geen normaal afscheid heeft gekregen bij PSV. Was toch wel een echte PSVer en heeft ook in de succesvolle jaren meegedraaid.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 20:00:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 19:59 schreef Scarface88 het volgende:Eigenlijk best wel sneu dat Bouma geen normaal afscheid heeft gekregen bij PSV. Was toch wel een echte PSVer en heeft ook in de succesvolle jaren meegedraaid.
Sneu? Het is vrij schandalig hoe het gegaan is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Dat is inderdaad een betere woordkeus.
quote:
In die periode behoorde hij tot de 3 snelste spelers in de eredivisie. Dat is nog veel bizarrer...
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 20:56:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
volgens mij niet, in 2002 waren we niet gekwalificeerd in 2006 was een gek bondscoach en in 2010 was hij volgens mij geblesseerd. Ik weet trouwens niet de reden van 2006
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef rubbereend het volgende:[..]
volgens mij niet, in 2002 waren we niet gekwalificeerd in 2006 was een gek bondscoach en in 2010 was hij volgens mij geblesseerd. Ik weet trouwens niet de reden van 2006
In 2006 was hij gewoon niet goed genoeg. Speelde matig bij Aston Villa en kwakkelde regelmatig met lijntjes.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 21:07:39
rubbereend
JUICHEN
quote:
zat hij aan de coke?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Moet pijntjes zijn

.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ik zat hier al helemaal in shock

2006 was wel een drama idd. V Basten heeft er toen echt een pauperzooi van gemaakt met dat gekloot met een half fitte Sneijder die perse moest spelen en ineens als defensieve middenvelder stond en het gehaat op Ruud en Bommel.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Hij heeft zijn kop ook niet echt mee.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
2006 was wel een drama idd. V Basten heeft er toen echt een pauperzooi van gemaakt met dat gekloot met een half fitte Sneijder die perse moest spelen en ineens als defensieve middenvelder stond en het gehaat op Ruud en Bommel.
Ik had bij v. Basten altijd het idee dat ie een lichte voorkeur voor Ajax had. Ik kan het mis hebben.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 23:34:50
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef GwaiLow het volgende:[..]
Dat is het inderdaad!! En hij oogt zo klein, terwijl dat eigenlijk best mee valt. Geloof dat hij 1.81 is, maar ik had altijd het idee dat hij iets van 1.70 is.
voor een verdediger is dat ook redelijk "klein"
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Lachwekkend hypocriet artikel van Rikkert natuurlijk. Hij zit zelf ook 24/7 op twitter
Cavaliers
Retired.
Kut Vitesse. Kunnen niet eens van een plaatselijke FC uit Roemenië winnen.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Blijkt wel weer dan zij vorig seizoen compleet afhankelijk waren van de kwaliteiten van 2 à 3 spelers. De rest is gewoon middelmaat die zich daar aan op kon trekken. Van Vitesse verwacht ik niks dit seizoen.
De zwakte van de subtop dit jaar komt wel goed uit met dit jonge herbouwde team. Minimaal plek 3 moet toch zeker wel te doen zijn.
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Blijkt wel weer dan zij vorig seizoen compleet afhankelijk waren van de kwaliteiten van 2 à 3 spelers. De rest is gewoon middelmaat die zich daar aan op kon trekken. Van Vitesse verwacht ik niks dit seizoen.
De zwakte van de subtop dit jaar komt wel goed uit met dit jonge herbouwde team. Minimaal plek 3 moet toch zeker wel te doen zijn.
Als Feyenoord voor El Ham gaat wordt dat ook pure middelmaat. Dat gaat rotzooi geven, dat voel je al aankomen.
zerokil
psvunited
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef Lemming22 het volgende:[..]
De zwakte van de subtop dit jaar komt wel goed uit met dit jonge herbouwde team. Minimaal plek
2 moet toch zeker wel te doen zijn.
Feyenoord

Tijd dat we die kakkerlakken daar nog eens in de eigen Kuip verslaan. Met hun grote muil jaar in jaar uit

.!!!
De kampioen van '99

.!!!
U MAD?
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 09:48 schreef de_boswachter het volgende:Feyenoord

Tijd dat we die kakkerlakken daar nog eens in de eigen Kuip verslaan. Met hun grote muil jaar in jaar uit

.!!!
De kampioen van '99

.!!!
Hoho. Wel de laatste Nederlandse club met Europees succes.
Ergens kort na de tweede wereldoorlog.
quote:
Van Bommel en Cocu hebben toch een mooi afscheid gehad?
BFF met GGMM
quote:
Ja. Dat Bouma-verhaal is verschrikkelijk slecht gelopen, maar het is onzin om te stellen dat dat bij PSV structureel is.
Sala-adin
Knuffelmoslim
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 09:48 schreef de_boswachter het volgende:Feyenoord

.!!!
De kampioen van '99

.!!!
Denken dat jullie in de Kuip gaan winnen

Met pijn in de reet gaan jullie weg
quote:
Ja, dat vind ik ook altijd als iemand vanuit Feyenoord dat argument aangrijpt om te stellen dat ze 'nog heus wel een topclub zijn, hoor'.
quote:
Orlando Engelaar zet zijn loopbaan voort bij het Australische Melbourne Heart. De 33-jarige middenvelder was transfervrij nadat zijn contract bij PSV eind juni afliep.
Foto: ProShots
Engelaar is een contract overeengekomen voor de duur van het seizoen 2013/2014, dat in Australië pas in oktober begint.
"Ik weet zeker dat hij een van de beste middenvelders wordt die ooit in Australië heeft gespeeld", aldus coach John Aloisi op de website van Melbourne Heart.
"We werken al jaren keihard om een speler aan te trekken die kan domineren en controleren op het middenveld. Volgens mij hebben we die nu gevonden. Je haalt niet zomaar het Nederlands elftal."
Eerder deze zomer trainde Engelaar nog mee bij zijn oude club NAC Breda om zijn conditie op peil te houden.
Melbourne Heart versterkte zich ook al met Robbie Wielaert, wiens contract bij Roda JC was afgelopen.
Wat leuk voor Orlando
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Met zijn fysiek kan hij ook bij een Australian football team terecht...
BFF met GGMM
quote:
Zou Brands dat in zijn referenties gebruiken voor oud-spelers en spelers die hij wil verkopen? Over Pieters werden ook al zulke dingen gezegd door zijn nieuwe trainer.
Overigens denk ik dat Engelaar het daar prima gaat doen.
quote:
Met al die flikkertjes in dat stadion daar verbaasd me dat helemaal niks.
U MAD?
quote:
Alles behalve Zenit lijkt mij.
AC Milan lijkt mij wel wat, kunnen jullie je revanche halen.
Schalke 04. Lekker Klaas Jan in z'n nog niet ingedaalde balletjes schoppen.
U MAD?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat gaat natuurlijk nooit de teleurstelling van toen weg nemen. Zo'n revanche kan je pas in halve finale's of finale's halen. Maar AC Milan lijkt me wel een leuke pot, buiten Balotelli en El Shaarawy is dat ook geen superteam meer.
Gvd, Phil Nixon overleden.
U MAD?
quote:
toch knap van hem dat hij weer vader is geworden dan

.
quote:
Speler van Arsenal?
U MAD?
quote:
Dat vond zijn vrouw ook al.
U MAD?
quote:
Ah, lekker boeiend dus.
Jongens, niet doen.
BFF met GGMM
quote:
Zenit zou inderdaad de meest vervelende zijn.
quote:
Willems tegen Hulk

. Al bakt Hulk er de laatste jaren ook niet heel veel van.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Arme Hulk inderdaad.
Willems is toch de Hulk ?
Maar denk inderdaad dat wanneer we Zenith loten de sterkste tegenstander hebben.
Mijn inschatting op volgorde van sterkte;
Zenith St. Petersburg
Arsenal
AC Milan
Schalke 04
Lyon
U MAD?
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 11:38 schreef de_boswachter het volgende:Willems is toch de Hulk ?
Maar denk inderdaad dat wanneer we Zenith loten de sterkste tegenstander hebben.
Mijn inschatting op volgorde van sterkte;
Zenith St. Petersburg
Arsenal
AC Milan
Schalke 04
Lyon
Volledig eens met je inschatting.
Is de loting nog ergens op tv te zien?
quote:
Eurosport normaal gesproken.
U MAD?
U MAD?
quote:
Ach, ze hebben toch in een kankerclub geïnvesteerd?

.
Oud plaatje trouwens.
Gelukkig loopt het geluid maar een beetje voor op Eurosport.
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
quote:
Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef tja77 het volgende:Ik hoop echt op Arsenal of AC Milan.
Tegen elke tegenstander is PSV de underdog. Oftewel PSV vliegt er waarschijnlijk toch uit. Dan kun je beter een Champions League waardig affiche hebben, die 2 wedstrijden pakt niemand je meer af.
Neh, dat is een instelling van niks!
quote:

Ja klopt. Zag het in het FB topic staan en moest

'en.
U MAD?
quote:
Als je niet zoveel vriendjes hebt willen zulke plaatjes nog wel eens later doorkomen he.
Eerst tegen Milan. Lekker dan
We beginnen dus thuis?
Milaan gaat d'ran.
Ook lekker eerst thuis.
Wel mooie tegenstander ja
Lemming22
Cocu weet wat het is, spelen tegen Milan. En Park ook.
De enige doelpuntenmakers toen ook, zelfs.
quote:
Is nadeel eerst thuis. Wel mooie tegenstander, hebben we nog wat goed tegen te maken
U MAD?
Is toch mooi Milan.
Noot noot.
quote:
Mja dat bedoelde ik ook, maar dat kwam er niet helemaal zo uit
Lemming22
Milan kan best gepakt worden door psv
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Nee man, nou gaat PSV in de laatste minuut de zo belangrijke uitgoal scoren om door te gaan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Lemming22