SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten de geplaatsten kampioenen nou rechtstreeks in de CL?Is de loting voor Q4... dus ze loten tegen een niet-geplaatste kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Dus nog 1 / 2 keer winnen en dan zijn ze door?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de loting voor Q4... dus ze loten tegen een niet-geplaatste kampioen.
Omdat zaadlanden als Zwitserland ook zaadclubs hebben. Dus de kampioen van dat land stroomt niet rechtstreeks in in de CL. Zoals dat bijv. hier in NL of Engeland wel het geval is. Zelfs in Belgie mag de kampioen rechtstreeks CL spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus nog 1 / 2 keer winnen en dan zijn ze door?![]()
Waarom is de groep kampioenen dan zo slecht vergeleken met de niet-kampioenen?
ga maar lekker haten op Zwitserland jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat zaadlanden als Zwitserland ook zaadclubs hebben. Dus de kampioen van dat land stroomt niet rechtstreeks in in de CL. Zoals dat bijv. hier in NL of Engeland wel het geval is. Zelfs in Belgie mag de kampioen rechtstreeks CL spelen.
.quote:De beroemde "Blaugrana" kleuren van FC Barcelona zijn rechtstreeks overgenomen van het "Rotblau" van FC Basel. De Catalaanse club is namelijk opgericht door oud FC Basel captain Johan Gamper en hij nam de kleuren van FC Basel over
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga maar lekker haten op Zwitserland ja
[..]
.
en in 2011 heeft FC Basel gewoon Manchester United naar huis gestuurd en gewonnen van Bayern Munchen![]()
en afgelopen seizoen de halve finale uefa cup![]()
Zie ik de Nederlandse 'topclubs' nog niet doen
Olympique Lion denk ik.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Maakt echt geen reet uit wie je loot. Al die ploegen zijn even sterk.
Doe maar gewoon Arsenal, zijn ze daar in Engeland ook weer ff stil. Liefst met Suarez erbij dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als ik FOK! mag geloven, zijn die niet goed meer te noemen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Devv het volgende:
Ik hoop op een loodzware loting voor PSV. Dat de grootste club maar door mag gaan.
Aw schattigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Laat ze maar Zenit loten. Moet ze ff naar Rusland.
Eerlijk is eerlijk, als de Zwitserse competitie zo goed was had de kampioen wel een rechtstreekse CL ticket ipv vCL.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga maar lekker haten op Zwitserland ja
[..]
.
en in 2011 heeft FC Basel gewoon Manchester United naar huis gestuurd en gewonnen van Bayern Munchen![]()
en afgelopen seizoen de halve finale uefa cup![]()
Zie ik de Nederlandse 'topclubs' nog niet doen
Eerlijk is Eerlijk de zwitserse competitie is niet zoveel nee, tevens bestaat die ook maar uit 10 clubsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als de Zwitserse competitie zo goed was had de kampioen wel een rechtstreekse CL ticket ipv vCL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |