SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Zitten de geplaatsten kampioenen nou rechtstreeks in de CL?Is de loting voor Q4... dus ze loten tegen een niet-geplaatste kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
Dus nog 1 / 2 keer winnen en dan zijn ze door?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is de loting voor Q4... dus ze loten tegen een niet-geplaatste kampioen.
Omdat zaadlanden als Zwitserland ook zaadclubs hebben. Dus de kampioen van dat land stroomt niet rechtstreeks in in de CL. Zoals dat bijv. hier in NL of Engeland wel het geval is. Zelfs in Belgie mag de kampioen rechtstreeks CL spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus nog 1 / 2 keer winnen en dan zijn ze door?![]()
Waarom is de groep kampioenen dan zo slecht vergeleken met de niet-kampioenen?
ga maar lekker haten op Zwitserland jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat zaadlanden als Zwitserland ook zaadclubs hebben. Dus de kampioen van dat land stroomt niet rechtstreeks in in de CL. Zoals dat bijv. hier in NL of Engeland wel het geval is. Zelfs in Belgie mag de kampioen rechtstreeks CL spelen.
.quote:De beroemde "Blaugrana" kleuren van FC Barcelona zijn rechtstreeks overgenomen van het "Rotblau" van FC Basel. De Catalaanse club is namelijk opgericht door oud FC Basel captain Johan Gamper en hij nam de kleuren van FC Basel over
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga maar lekker haten op Zwitserland ja
[..]
.
en in 2011 heeft FC Basel gewoon Manchester United naar huis gestuurd en gewonnen van Bayern Munchen![]()
en afgelopen seizoen de halve finale uefa cup![]()
Zie ik de Nederlandse 'topclubs' nog niet doen
Olympique Lion denk ik.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Maakt echt geen reet uit wie je loot. Al die ploegen zijn even sterk.
Doe maar gewoon Arsenal, zijn ze daar in Engeland ook weer ff stil. Liefst met Suarez erbij dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Als ik FOK! mag geloven, zijn die niet goed meer te noemen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Devv het volgende:
Ik hoop op een loodzware loting voor PSV. Dat de grootste club maar door mag gaan.
Aw schattigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Laat ze maar Zenit loten. Moet ze ff naar Rusland.
Eerlijk is eerlijk, als de Zwitserse competitie zo goed was had de kampioen wel een rechtstreekse CL ticket ipv vCL.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga maar lekker haten op Zwitserland ja
[..]
.
en in 2011 heeft FC Basel gewoon Manchester United naar huis gestuurd en gewonnen van Bayern Munchen![]()
en afgelopen seizoen de halve finale uefa cup![]()
Zie ik de Nederlandse 'topclubs' nog niet doen
Eerlijk is Eerlijk de zwitserse competitie is niet zoveel nee, tevens bestaat die ook maar uit 10 clubsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als de Zwitserse competitie zo goed was had de kampioen wel een rechtstreekse CL ticket ipv vCL.
Heb je soms een Zwitsers achtergrond? Was jaren geleden met mijn pa nog in het Sankt Jakob Park, Basel - Zurich kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerlijk is Eerlijk de zwitserse competitie is niet zoveel nee, tevens bestaat die ook maar uit 10 clubswaarvan 4 relatief bekende teams: FC Basel, FC Zurich, Grashoppers, Young Boys
Soort van jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je soms een Zwitsers achtergrond? Was jaren geleden met mijn pa nog in het Sankt Jakob Park, Basel - Zurich kijken.
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:31 schreef o.us2.0 het volgende:
Als PSV Olympique Lyon of Schalke loten zie ik ze nog wel doorgaan met dit elftal. Met de overige clubs helaas niet.
Eurosport, of de gebruikelijke uefa.com streamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef TLC het volgende:
AC Milan-PSV
Arsenal - Fenerbahce
Schalke - Real Sociedad
Ol. Lyon - Met. Kharkiv
Zenit - Pacos
is de loting nog ergens op tv ?
ok dank jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eurosport, of de gebruikelijke uefa.com stream
Waarom zouden die worden uitgesloten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:04 schreef TLC het volgende:
[..]
ok dank je
Ik ben trouwens benieuwd wat er met de tegenstander van Kharkiv gebeurt als Kharkiv van Europees voetbal wordt uitgesloten, die zullen dan wel doorgaan
omdat er bij de UEFA een onderzoek loopt mbt matchfixing, Kharkiv zou een tegenstander in de competitie hebben omgekochtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Waarom zouden die worden uitgesloten?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Ironisch het volgende:
Hebben ze verdomme mijn tv weer eens afgesloten
Dat is Fenerbache.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:31 schreef TLC het volgende:
[..]
omdat er bij de UEFA een onderzoek loopt mbt matchfixing, Kharkiv zou een tegenstander in de competitie hebben omgekocht
En terecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Ironisch het volgende:
Hebben ze verdomme mijn tv weer eens afgesloten
Onderschat PFC Ludogorets Razgrad niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kampioenenroute is de grootste aids ooit.
Je ziet gewoon aan die kerels dat ze net een minderjarige secretaresse hebben volgespoten. Bah.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dezelfde pedoparade van die hoge mannetjes.
Ik heb eerder het idee dat ze net met de paus zich hebben vergrepen aan jongetjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziet gewoon aan die kerels dat ze net een minderjarige secretaresse hebben volgespoten. Bah.
Ja maar dan zie ik de leuke voetballers die misschien in beeld komen niet he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je je ogen dicht doet merk je daar niks van
Liever Dinamo Zagreb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Steau kan er ook inkomen.Zal wel leuk zijn als ze weer bij Ajax komen.
goed idee, nog nooit eerder voorgesteld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zou je gewoon een aparte CL moeten maken met de top-8 van Europa en die dan in een aparte competitie 4 keer tegen elkaar moeten laten spelen en dan nog eens playoffs erachter aan doen.
ik heb louter goede ideeën jongen. Als je goed oplet dan kan je er nog wat van lerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goed idee, nog nooit eerder voorgesteld.
ze hebben daar vast nog wel een knollenveld voor hem iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Kopsterk het volgende:
Boerrigter gaat Shakhter Karagandy slopen.
Dat zo'n speler in de cl mag uitkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Kopsterk het volgende:
Al twee seizoenen, dat is nog het treurige.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zo'n speler in de cl mag uitkomen.
Ik denk dat de verdediger van Karagandy Boerrigter sloopt na één tikje tegen de voetjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Kopsterk het volgende:
quote:AC Milan - PSV
Arsenal - Real Sociedad
Zenit - Fenerbahçe
Olympique Lyon - Pacos de Fereira
Schalke 04 - Metalist
Is niet het Zenith waar Twente met dom geluk van won.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik acht Arsenal en Milan het slechtse wat je kan loten van die groep. Jammer maar helaas, Ajax zal er weer alleen voor staan dit jaarquote:
Dit ja. Niet de makkelijkste maar ook niet de lastigstequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan Zenit of Arsenal. Maak je nog wel een kansje tegen wellicht.
Maar Ajax krijgt wel weer het meeste geldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik acht Arsenal en Milan het slechtse wat je kan loten van die groep. Jammer maar helaas, Ajax zal er weer alleen voor staan dit jaar.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Met dat jeugdteam zeker. Milaan schakelde Zenit vorig jaar uit in de CL. En aan Arsenal zijn ze gelijkwaardig.
Oke dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Met dat jeugdteam zeker. Milaan schakelde Zenit vorig jaar uit in de CL. En aan Arsenal zijn ze gelijkwaardig.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk tbh eerder naar het Nederlandse aspect dan het financiele in dit geval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Ajax krijgt wel weer het meeste geld
Net zoals in 2004-2005 zeker. Oh wacht....quote:
3-1 zou mooi zijn iddquote:
Ambrosini is gelukkig ook net weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
Het scheelt dat Jon Dahl Tomasson niet meer speelt.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 12:02:23Dat is een pittige loting voor PSV. Heel veel meer valt er niet over te zeggen op dit moment reageer retweet
Waarom pas je het aan in dit? Dit raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Net zoals in 2004-2005 zeker. Oh wacht....
die man heeft er kijk opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 12:02:23Dat is een pittige loting voor PSV. Heel veel meer valt er niet over te zeggen op dit moment reageer retweet
Barca zat niet in de koker hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef Devv het volgende:
Ik had zwaarder gehoopt voor PSV, maar dit is ook goed.
Als PSV toen ten koste van Milan de finale had gehaald was het ook een stunt geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom pas je het aan in dit? Dit raakt kant noch wal.
3 van de 5 goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef TLC het volgende:
AC Milan-PSV
Arsenal - Fenerbahce
Schalke - Real Sociedad
Ol. Lyon - Met. Kharkiv
Zenit - Pacos
is de loting nog ergens op tv ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |