Zoals voetbal bedoel je? Gaat laatste tijd wel erg offtopic inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:42 schreef ranja het volgende:
Nou... toch vooral ook een hoop volgers van de grote mediatrends
Moet ik Raconteurs inkoppen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
Ik wil Brendan Benson ook nog een keer pluggen...gewoon omdat het kan.....
Crosseyed zie ik als een van de pareltjes van de jaren '90. Ge-wel-dig nummer
Geweldige singer/songwriter. Vroegere werk is stijltje Elliott Smith, tikkie minder depri dat wel
Nieuwe werk is meer pop. Goede pop.
Tussendoor nog een leuk projectje gedaan met Jack White. Triviant-vraagje
En is het ook leuk?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:09 schreef Felagund het volgende:
http://pitchfork.com/revi(...)ve-your-dum-and-mad/
Voor liefhebbers van PJ Harvey/Nick Cave.
Wel aardig, minder rauw dan PJ Harvey. Album nog niet helemaal geluisterd.quote:
Rozekoekrockquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Creed, Matchbox 20, 3 Doors Down, allemaal al geprobeerd? Rozekoekrock.
Moodyquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:25 schreef debeterebob het volgende:
Wie promootte ook al weer Brendan Benson?
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef Moody het volgende:
Nieuwe van Midlake:
https://soundcloud.com/midlake/antiphonmidlake
Binnenkort ook in Nederlandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Arn0 het volgende:
De zogenaamde Arcade Fire graffiti is nu ook in Gent en Antwerpen gespot
De EP die ze al maanden hebben aangekondigd bedoel je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:03 schreef debeterebob het volgende:
Wtf, een nieuwe EP van Bloc Party
Waar komt dat ineens vandaan
Niet meegekregen danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De EP die ze al maanden hebben aangekondigd bedoel je?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef Arn0 het volgende:
De zogenaamde Arcade Fire graffiti is nu ook in Gent en Antwerpen gespot
Echt? Weet je ook waar?quote:
Dat was nogal groot nieuws. Ze hebben namelijk die EP aangekondigd, toen de nieuwe single en een week later lieten ze een briefje achter bij een optreden met BLOC PARTY IS DEAD.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:03 schreef debeterebob het volgende:
Wtf, een nieuwe EP van Bloc Party
Waar komt dat ineens vandaan
Ik wist alleen dat Bloc Party dood was, dus ik was nogal verrast door een EPquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Weet je ook waar?
[..]
Dat was nogal groot nieuws. Ze hebben namelijk die EP aangekondigd, toen de nieuwe single en een week later lieten ze een briefje achter bij een optreden met BLOC PARTY IS DEAD.
Nee, maar kwam het tegen op de twittert.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Weet je ook waar?
[..]
Dat was nogal groot nieuws. Ze hebben namelijk die EP aangekondigd, toen de nieuwe single en een week later lieten ze een briefje achter bij een optreden met BLOC PARTY IS DEAD.
Goede tipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |