Dat durf ik niet te zeggen. Vooral dus omdat ik vind dat elk album beter is dan de vorige. Maar goed zijn ze wel, jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Herken ik wel. The National maakt albums, geen singles. Je moet een album van A tot Z in rustige setting luisteren en opgaan in de muziek. Dat kan prima op de fiets of in het vliegtuig. Genieten van de drums.
Misschien wel de beste band van de afgelopen 10-12 jaar?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
Er staan al twee albums van dit jaar in mijn meestgeluisterd-lijst aller tijden.Ik spot er tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh nee de derde en vierde spieken net onderaan.![]()
Ik word altijd heel achterdochtig als bands twee albums uitbrengen in twee jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Joah aardig. Baby uit 2012 is leuker![]()
Er zijn wel positieve uitzonderingen, hoor. Tussen Kid A en Amnesiac zit ook zes maanden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Je vindt Portugal the Man dus ook bagger?
Daar was ik ook aan begonnen. Het is allemaal wel aardig, maar het blijft niet zo enorm hangen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Joah aardig. Baby uit 2012 is leuker![]()
Eigenlijk best sneu dat je alleen kan presteren met alcohol op. Zelfs bij het inzingen van de studio tracks is hij half bezopen. Maar goed, het gaat om het eindresultaatquote:
Voor ons wel, ja. Die Matt gaat voor hij 55 is heel ernstig ziek worden, maar de muziek is prachtig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Eigenlijk best sneu dat je alleen kan presteren met alcohol op. Zelfs bij het inzingen van de studio tracks is hij half bezopen. Maar goed, het gaat om het eindresultaat
Neuh, weinig bijzonder bandje. Doe maar Minks en Wiretree luisteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar was ik ook aan begonnen. Het is allemaal wel aardig, maar het blijft niet zo enorm hangen.
Wat een ruknummer is dat. Echt het irritantste wat in héle lange tijd gemaakt is. Terwijl SAIL best veelbelovend wasquote:
Ik snap wel dat je het irritant kan vinden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een ruknummer is dat. Echt het irritantste wat in héle lange tijd gemaakt is. Terwijl SAIL best veelbelovend wasRest van het album is ook niet veel soeps trouwens maar niet zo erg als deze.
Kijk, dit vind ik dat weer minder mooi. Tienerrock. Die snik in de stemquote:
Minks stiekem ook al gecheckt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, weinig bijzonder bandje. Doe maar Minks en Wiretree luisteren.
En die gaan wij dan weer opspeurenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Minks stiekem ook al gecheckt.
Ik vond Down Of Midi wel een toffe tipGeen idee waarom ik die minimalistische zooi kan waarderen, maar ik bleef het toch luisteren
Nee, sorry.quote:
Kan ik heel goed begrijpenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dat weer minder mooi. Tienerrock. Die snik in de stemSorry
Mocht je meer van dat willen: het Belgische Float Fall maakt het ook. Jongen + meisje, beats, gitaar. Enige verschil is dat de chick een sax om heeft. Het is echt vetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
En die gaan wij dan weer opspeurenBen benieuwd. Minimalistisch a la the xx?
Excuseer.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik houd van zoete muziek, maar Kodaline gaat net een stapje te ver. Dat is zoet en inhoudsloos, een knap vervelende combinatie. Sorry
3 doors down heb ik alle albums vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Creed, Matchbox 20, 3 Doors Down, allemaal al geprobeerd?
Het is vooral niet heel erg spannende muziekquote:
Blue October is ook wel wat voor je. Rozekoekrock.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef nodig het volgende:
[..]
3 doors down heb ik alle albums vanNog niet helemaal aan toegekomen
Gedownload na de nummers Kryptonite en die andere bekende
Morgen weer ik ga nu richting bedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, maar ga door. Wellicht kom je met iets waar we het de komende 3 topics nog over hebben
Ik vond de nummers ook allemaal een beetje ''hetzelfde'' klinken om eerlijk te zijn maar vind het wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is vooral niet heel erg spannende muziekEr is echt zoveel van dit soort bende gemaakt voor mijn gevoel. Beetje in dezelfde categorie als metalbands die als een idioot eentonig blijven raggen op een elektrische gitaar.
Ik ga morgen even luisterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Blue October is ook wel wat voor je. Rozekoekrock.
Ik ben niet echt op de hoogte van echt goede muziek in die richting, dus als je nog iets weet, let me knowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vond de nummers ook allemaal een beetje ''hetzelfde'' klinken om eerlijk te zijn maar vind het wel leuk om naar te luisteren
Geniaal idd. Jiskefet blijft een van de beste dingen ooit gemaakt op tv. Dikke vette punt.quote:
wat is de link van dit topic met indie muziek eigenlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
Wat is de link met indie-muziek trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |