*moody zet voor de 84e keer Asaf Avidan aan*quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
2x hetzelfde album luisteren kan eigenlijk niet. Dat is alleen voor de meesterwerkjes.
Anders red je het niet om al het moois eenmaal te beluisteren in een mensenleven.
Heb Mirrors al zeven keer gescrobbeldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
2x hetzelfde album luisteren kan eigenlijk niet. Dat is alleen voor de meesterwerkjes.
Anders red je het niet om al het moois eenmaal te beluisteren in een mensenleven.
Ik was uiteraard weer aan het provoceren. Beetje het vuurtje aanwakkeren tussen bob en mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind je dit echt?
De muziek waar ik het hardst van geniet zijn toch de albums die ik al meerdere keren heb opgezet en terug blijf komen, die worden steeds beter en beter.
De slechtste is leuk topic. De leukste vond ik indie aeroplane over the sea.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de slechtste en de beste TTs tot nu toe van dit topic?
Er ontbreken trouwens een hoop links in de OP.
Dat red ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
*moody zet voor de 84e keer Asaf Avidan aan*
Die was zo slecht dat ie weer goed werd, zeg maar net als Zanger Rinus of Rapper Sjorsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
De slechtste is leuk topic. De leukste vond ik indie aeroplane over the sea.
Met als ultieme voorbeeld hier Songs for the Deaf. Van 'meh wat is dit voor geschreeuw, dit is irritant en wat doet die Mark Lanegan allemaal' naar airdrummen met een mongolen hoofd en op elk nummer meebewegen als een crash test dummy.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik was uiteraard weer aan het provoceren. Beetje het vuurtje aanwakkeren tussen bob en mij.
Je hebt gelijk hoorGroeialbums zijn er genoeg en die volstaan de tand der tijd het best.
Drie nee's voor jou. Nee, nee en nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die was zo slecht dat ie weer goed werd, zeg maar net als Zanger Rinus of Rapper Sjors
Die heeft mij nooit echt kunnen grijpen. Abel is geweldig, Mr. November is een van de beste nummers die ze gemaakt hebben. Maar de rest...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:08 schreef Moody het volgende:
Alligator van The National vond ik bij de release maar niets. Maar dat bleek een echt groeialbum.
Karen, Secret Meeting, Friend of Mine. Toch wel toppertjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft mij nooit echt kunnen grijpen. Abel is geweldig, Mr. November is een van de beste nummers die ze gemaakt hebben. Maar de rest...
Muziek op de fiets is idd heerlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat red ik niet.
Ik ga bewust op de fiets naar mijn bedrijfje (25 km per dag) om muziek te kunnen luisteren. Voor de rest van de dag is het radio aan. Meestal 's avonds weer wat kwaliteit, al is dat lastig nu ik een zoontje heb
Het probleem met The National vind ik soms dat het zulke aangrijpende muziek is dat ik het lastig gewoon casual kan luisteren. Vooral die nieuwste heeft dat, maar ook op High Violet skip ik altijd Terrible Love (hoewel het natuurlijk een fenomenaal nummer isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Karen, Secret Meeting, Friend of Mine. Toch wel toppertjes.
Het nieuwe album van The National is eigenlijk te perfect. Geen noot is verkeerd. Geniaal album. Maar ook dat kan je tegen gaan staan op den duur.
Ja en welk gedrocht mag dat zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef debeterebob het volgende:
Oke, ik ben braaf en heb een album uit dit jaar opgezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh nee de derde en vierde spieken net onderaan.
Herken ik wel. The National maakt albums, geen singles. Je moet een album van A tot Z in rustige setting luisteren en opgaan in de muziek. Dat kan prima op de fiets of in het vliegtuig. Genieten van de drums.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het probleem met The National vind ik soms dat het zulke aangrijpende muziek is dat ik het lastig gewoon casual kan luisteren. Vooral die nieuwste heeft dat, maar ook op High Violet skip ik altijd Terrible Love (hoewel het natuurlijk een fenomenaal nummer is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |