En die kon niet eens voetballen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
Als Bakkali's vader lijkt op die van Labyrat hebben we een probleem
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
Als Bakkali's vader lijkt op die van Labyrat hebben we een probleem
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef Monolith het volgende:
Misschien had iemand die man de voordeelregel kunnen uitleggen.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier komt de eerste voor mij van het seizoen:
KOEKOEK
Vuurwerk in het Twente vak vind ik altijd gevaarlijker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Oei vuurwerk in het Psv vak, als dat maar goed komt
Memorabel moment, later zal ik mijn kinderen via deze quote kunnen bewijzen dat ik er bij was.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOEKOEK
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
KOEKOEK
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vuurwerk in het Twente vak vind ik altijd gevaarlijker.
[..]
Met Volendam houd ik ook mijn hart vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je er een printscreen van maakt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Memorabel moment, later zal ik mijn kinderen via deze quote kunnen bewijzen dat ik er bij was.
[..]
[..]
Valt wel mee. Al het goede spul is destijds al de lucht in gegaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moeder van Jan Everse?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Heb je geroepen dat er bitterballen in de keuken stonden?
Liedje is verder ook gejat van Celticquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Lemming22 het volgende:
Vind dat white boys wel een beetje raar nog steeds...
Kun je ook koel noemen hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Keukendrol het volgende:
Het inschieten van die pingel was wel typerend voor matavz.
Slap.
Rassistuh :Squote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Keukendrol het volgende:
Het inschieten van die pingel was wel typerend voor matavz.
Slap.
denk sport verenigingquote:
De club van Boerrigterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liedje is verder ook gejat van Celtic
Uhm, oke.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - NEC kon nog wel eens richting de 10-0 gaan.
Sjek Vangelder zukte waregem.quote:
link?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind dat gifje van Lukoki veel leuker.
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Dankje!
[..]
[..]
Leuk geprobeerd!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind dat gifje van Lukoki veel leuker.
Laat ze maar trollen, sonnyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Dankje!
[..]
[..]
Leuk geprobeerd!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Heb je geroepen dat er bitterballen in de keuken stonden?
Aardschokken toen ze naar jouw plekje liep?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Ik las dat er een pingel was en heb haar gevraagd of ik die mocht zien. We hebben gewisseld dus ik kan kijken. Naar wat blijkt was ik niet de enige die wou kijken.
Dan gaan ze door.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Ik voel gewoon aan mn badwater dat PSV tegen AC Milan moet gaan spelen
Wat heeft dat met Lukoki te maken?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lukoki te maken?
Blind paard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lukoki te maken?
Ja, Bakkali had niet eens een keus, hij moest wel zelf omdat die andere geen idee hadden wat ze ermee moesten.quote:
Ik denk niet dat hij ook maar oog had voor iets anders dan de goal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, Bakkali had niet eens een keus, hij moest wel zelf omdat die andere geen idee hadden wat ze ermee moesten.
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roekeloos rijgedrag, niet blind paard.
Wedden van niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.
Je moeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.
Altijdquote:
Ik zeg toch van niet.quote:
Ben jij wel helemaal lekker?quote:
Vanwege die strafschop die hij over de lijn rolde?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef ZoDiep het volgende:
Je zou denken dat Matavz nou vertrouwen heeft...
Het komt zo sarcastisch over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet.
Je bent niet echt in vorm de laatste tijd.
Zweetlucht wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aardschokken toen ze naar jouw plekje liep?
Daar spelen ze dan ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor, zeker niet beter dan de gemiddelde Jupiler club
Misschien kan Stijn zijn excuses uiten in de vorm van John Williams.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet.
Je bent niet echt in vorm de laatste tijd.
[..]
Ben jij wel helemaal lekker?
Is je cassetterecorder op repeat blijven staan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor,
Kan ze niet meelezen met jou?quote:
Hij maakte de goal als je voordeel toe zou passen én schiet doodleuk de pingel erin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Vanwege die strafschop die hij over de lijn rolde?
Hou op man zelfs Quick Boys wint nog van dit cafe elftal, wat een bananenrepubliek is dat Belgie ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor, zeker niet beter dan de gemiddelde Jupiler club
Ik twijfel of ze haar nek kan bewegen.quote:
Nee kringverjaardagen zijn leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
op een verjaardag op fok zitten en psv kijken, hoe sneu is dat dan lange
Heeft ze wel een nek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel of ze haar nek kan bewegen.
Dit is er vast 1quote:
En die lui hebben nog de grootste bek op fok ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou op man zelfs Quick Boys wint nog van dit cafe elftal, wat een bananenrepubliek is dat Belgie ook.
HMF Is een belg?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
En die lui hebben nog de grootste bek op fok ook
I know. Ik haal de gemiddelde leeftijd ernstig omlaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Zó dom zijn Belgen nou ook weer niet.
Misschien zit hij wel op de verjaardag van Erik Pieters, dan snap ik het nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Soms ontkom je er niet aan, je kunt niet verwachten dat hij daar een party gaat geven en misschien wil hij wel op die verjaardag zijn om de jarige niet te kwetsen ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige alternatief
In Stoke ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien zit hij wel op de verjaardag van Erik Pieters, dan snap ik het nog.
[..]
Qua niveau wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of Feyenoord een Belgische club is.
[..]
bitterballen hebben ze niet in Engelandquote:
wel dikkige wijvenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bitterballen hebben ze niet in Engeland
correctquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mag Leye dat we Lyon loten.
[..]
L_L zit in engeland?quote:
Misschien heet ze Madame Phaon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt die zeeotter waar Lans moeite mee heeft daar wel vandaan.
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 07-08-2013 om 22:14:48Ik vind dat die hoofdklasser uit Wierden het goed volhoudt tegen #PSV. Hans Kraaij jr-effect denk ik. #SVZW reageer retweet
Koertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 07-08-2013 om 22:14:48Ik vind dat die hoofdklasser uit Wierden het goed volhoudt tegen #PSV. Hans Kraaij jr-effect denk ik. #SVZW reageer retweet
Kom jij ook soms uit België?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Die had ik ook gemaakt hoor. Niets bijzonders.
Aan de andere kant ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Keukendrol het volgende:
Jozefzoon had m in de kruising genaaid.
6 dacht ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem moet vijf keer scoren nu, 't kan nog
Noemde ze hem zo hier ja??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindelijk geen 'strootgod' meer.
Nee 5quote:
Sowieso onze God in de Serie A volgenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eindelijk geen 'strootgod' meer.
Doe niet zo dom, Hoppa.quote:
Dat niet wetenquote:
Was te zien ja vorig jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef TLC het volgende:
Standard Luik speelt in de EL en die zijn -tig keer beter dan ZW
Wedstrijden volgen vanwege een verdedigende middenvelderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso onze God in de Serie A volgen
quote:
Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso onze God in de Serie A volgen
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijden volgen vanwege een verdedigende middenvelder
Bianco?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.
Die competitie is oersaai inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsen
Schelvisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.
Uit angst voor homoseksuelen willen ze allemaal laatste man zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsen
Los van de top drie stelt het ook qua niveau weinig voor. Maar Milan-PSV zie ik toch niet echt als een wedstrijd die we kunnen winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die competitie is oersaai inderdaad.
Alleen al de aanval met o.a El Shaarawy en Balotelli. Back-up nog Niangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Los van de top drie stelt het ook qua niveau weinig voor. Maar Milan-PSV zie ik toch niet echt als een wedstrijd die we kunnen winnen.
Precies. Dat red je niet met Willems, Brenet en Bruma. Alleen Rekik is in potentie van dat niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen al de aanval met o.a El Shaarawy en Balotelli. Back-up nog Niang
Was dat ooit anders dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef TLC het volgende:
toch mooi om te zien dat de laatste tijd de Nederlandse-Belgische ontmoetingen op clubniveau weer allemaal Nederlandse zeges oplevert
Heeft Espanyol interesse ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Marcelo. Ik dacht dat ie in Barcelona zat.
Sabadell of Terrassa.quote:
Nee maar wel UE Santsquote:
Je zegt het zelf: België.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef Mr.N het volgende:
Hoe heeft dit 2e in België kunnen worden![]()
Was een grap over Marcelo die zei in een interview dat die zichzelf bij Barcelona zag, maar volgens hem was dit uit zijn verband gerukt.quote:
Misschien omdat ze daar niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:24 schreef Mr.N het volgende:
Hoe heeft dit 2e in België kunnen worden![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Was een grap over Marcelo die zei in een interview dat die zichzelf bij Barcelona zag, maar volgens hem was dit uit zijn verband gerukt.
En mrstylo wist dat niet, haha, die volgt PSV zeker niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Was een grap over Marcelo die zei in een interview dat die zichzelf bij Barcelona zag, maar volgens hem was dit uit zijn verband gerukt.
Ze willen Ed de Goey uit zijn pensioen halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
Ook wel triest dat de enige vorm van aanmoediging voor Zulte bestaat uit 'Oeh Ah'
serieus?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik schakel net in, geeft de stand een beetje een goed beeld van de wedstrijd?
Waar is Zanka?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marcelo én Hiljemarkt?
No way
Die wordt rustig gebracht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op woensdag 7 augustus 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was toch niet zijn directe tegenstander?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Poulsen zal het wel iets lastiger krijgen dan vorig jaar met v. Bommel.
Met mijn nieuwe formule duurt dat wat langer, heb je nog even?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan woorden heb ik niks, ik wel graag een cijfer.
quote:
?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij verliest constant geld omdat je PSV overschat.
Johannes_vermeer wordt rustig gebracht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt rustig gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |