Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso onze God in de Serie A volgen
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijden volgen vanwege een verdedigende middenvelder
Bianco?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.
Die competitie is oersaai inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsen
Schelvisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met die ene gek, Biancoo... ik weet niet meer hoe hij heet.
Uit angst voor homoseksuelen willen ze allemaal laatste man zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Italië is toch alles verdedigend, zelfs de spitsen
Los van de top drie stelt het ook qua niveau weinig voor. Maar Milan-PSV zie ik toch niet echt als een wedstrijd die we kunnen winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die competitie is oersaai inderdaad.
Alleen al de aanval met o.a El Shaarawy en Balotelli. Back-up nog Niangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Los van de top drie stelt het ook qua niveau weinig voor. Maar Milan-PSV zie ik toch niet echt als een wedstrijd die we kunnen winnen.
Precies. Dat red je niet met Willems, Brenet en Bruma. Alleen Rekik is in potentie van dat niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen al de aanval met o.a El Shaarawy en Balotelli. Back-up nog Niang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |