Aardschokken toen ze naar jouw plekje liep?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Ik las dat er een pingel was en heb haar gevraagd of ik die mocht zien. We hebben gewisseld dus ik kan kijken. Naar wat blijkt was ik niet de enige die wou kijken.
Dan gaan ze door.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Ik voel gewoon aan mn badwater dat PSV tegen AC Milan moet gaan spelen
Wat heeft dat met Lukoki te maken?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lukoki te maken?
Blind paard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Lukoki te maken?
Ja, Bakkali had niet eens een keus, hij moest wel zelf omdat die andere geen idee hadden wat ze ermee moesten.quote:
Ik denk niet dat hij ook maar oog had voor iets anders dan de goal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, Bakkali had niet eens een keus, hij moest wel zelf omdat die andere geen idee hadden wat ze ermee moesten.
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roekeloos rijgedrag, niet blind paard.
Wedden van niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.
Je moeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paard kan helemaal geen motorvoertuig besturen inderdaad.
Altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |