Ik zeg toch van niet.quote:
Ben jij wel helemaal lekker?quote:
Vanwege die strafschop die hij over de lijn rolde?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef ZoDiep het volgende:
Je zou denken dat Matavz nou vertrouwen heeft...
Het komt zo sarcastisch over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet.
Je bent niet echt in vorm de laatste tijd.
Zweetlucht wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aardschokken toen ze naar jouw plekje liep?
Daar spelen ze dan ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor, zeker niet beter dan de gemiddelde Jupiler club
Misschien kan Stijn zijn excuses uiten in de vorm van John Williams.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet.
Je bent niet echt in vorm de laatste tijd.
[..]
Ben jij wel helemaal lekker?
Is je cassetterecorder op repeat blijven staan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor,
Kan ze niet meelezen met jou?quote:
Hij maakte de goal als je voordeel toe zou passen én schiet doodleuk de pingel erin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Vanwege die strafschop die hij over de lijn rolde?
Hou op man zelfs Quick Boys wint nog van dit cafe elftal, wat een bananenrepubliek is dat Belgie ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Zulte Waregem is wel echt slecht hoor, zeker niet beter dan de gemiddelde Jupiler club
Ik twijfel of ze haar nek kan bewegen.quote:
Nee kringverjaardagen zijn leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
op een verjaardag op fok zitten en psv kijken, hoe sneu is dat dan lange
Heeft ze wel een nek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel of ze haar nek kan bewegen.
Dit is er vast 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |