Laatste was 17.00quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Vorige trailers waren volgens mij altijd 17 of 18:00 ofzo
Zullen er wel meer wordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Rogan het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat ik teleurgesteld zal worden..
Hoezoquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:21 schreef Rogan het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat ik teleurgesteld zal worden..
Iets met hoge verwachtingen.. Lijkt me vrij logisch. Voor velen kan dit spel alleen tegenvallenquote:
GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4. Het spel lijkt mij meer de kant op te gaan naar MP3. Kan allemaal tegenvallen maar misschien ook wel positief worden ervaren. Over een dikke maand weten we het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat dit onderdeel van GTAV helemaal niks met V te maken heeft ofzo..
Heb van de 150 tot nu toe geklokte uren zeker 50 in Multiplayer zitten, en wel alleen Free Mode. Misschien ervaar ik het anders maar dat kan erg leuk zijn. Als je vanzelf wat mensen neerknalt terwijl ze vredig rondrijden heb je een uur lang een paar agressieve 14-jarigen achter je aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4. Het spel lijkt mij meer de kant op te gaan naar MP3. Kan allemaal tegenvallen maar misschien ook wel positief worden ervaren. Over een dikke maand weten we het.Ben blij dat GTA5 veel meer is dan alleen een stad. Voor multiplayer heeft het dus meer potentie. Ik voelde me bij GTA4 toch wel een beetje opgesloten.
GTA4 multiplayer vind ik tegenvallen. Heel veel modes zijn ook nog te chaotisch... vaak je kan niet echt een taktiek bepalen.
MMOquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat dit onderdeel van GTAV helemaal niks met V te maken heeft ofzo..
Waarom zo moeilijk doen als je het ook online kunt kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef abruzzese het volgende:
Er zullen ook vaders zijn die zogenaamd een game kopen en lopen een winkel binnen ( bv GameMania ) en daar vragen ze naar GTA V voor hun zoontje , is toch belachelijk .
Je hoef je toch niet te schamen als je van gamen houd .
No shit..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4.
Bijna alleen maar mp (meestal race mode), sp wel gespeeld tot 70% van de missies totdat ik het niet meer zoveel aanvond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb van de 150 tot nu toe geklokte uren zeker 50 in Multiplayer zitten, en wel alleen Free Mode. Misschien ervaar ik het anders maar dat kan erg leuk zijn. Als je vanzelf wat mensen neerknalt terwijl ze vredig rondrijden heb je een uur lang een paar agressieve 14-jarigen achter je aan.
Ik dacht al, heeft Turkije weer eens gewonnen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:36 schreef xienix2501 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aar-uit-voor-pc.html
Ja, dan krijg je GTA5 met 1 auto en 1 straat. Zo rollen ze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een pentium 2 computer kan die gta v aan?
Even pointer aangepast. Hoop ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik dacht al, heeft Turkije weer eens gewonnen?
Je moederquote:
heb altijd verwachtingen gehad met GTA. Vond het nooit tegenvallen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets met hoge verwachtingen.. Lijkt me vrij logisch. Voor velen kan dit spel alleen tegenvallen
Maar gewoon een ordinaire tiepvaud. Toeteren en typen tegelijkertijd werkt nietquote:
Ach ja, als je niet anders gewend bent dan ps3/Xbox 360. Maar die hele discussie begint me nu wek uit de strot te hangen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk die reacties op de frontpage op het berichtVandie mensen die denken dat de current-gen mee kan komen met de pc-versie
Dat idee krijg ik ook. Ze noemen het ook steeds GTA Online, alsof het een apart ding is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Valt wel mee... BF3 heef ook een gedeelte wat Battlelog heet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Ze noemen het ook steeds GTA Online, alsof het een apart ding is.
Sjalalalalaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:36 schreef xienix2501 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aar-uit-voor-pc.html
Ik ga het gewoon vragen aan ze. Hopelijk vandaag nog antwoordquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Ze noemen het ook steeds GTA Online, alsof het een apart ding is.
Kijk op rockstar site... Ze hebben al een tag in gegooid met 'Grand Theft Auto V'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon vragen aan ze. Hopelijk vandaag nog antwoord
Firewalled op mijn werkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kijk op rockstar site... Ze hebben al een tag in gegooid met 'Grand Theft Auto V'
http://www.rockstargames.(...)oming-this-thur.html
Misschien is het een apart ding naast GTA V, wat zorgt voor verbinding met andere spelers bij MP. Een platform (hopelijk crossplatform) wat meerdere GTA's mee zal kunnen gaan van waaruit je met meerdere GTA-versies online kan multuiplayeren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:26 schreef Tijn het volgende:
Ik heb al antwoord. Het is iets aparts. Donderdag krijgen we de uitleg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kijk op rockstar site... Ze hebben al een tag in gegooid met 'Grand Theft Auto V'
http://www.rockstargames.(...)oming-this-thur.html
My guess: Kan goed een platform zijn voor multiplayer waaronder GTA Vquote:Nope, het heet dan ook GTA Online en niet GTA V Online/Multiplayer. Donderdag gaan we uitleggen waarom.
Dit.quote:
Mensen die verwachten gewoon dat beide versies er gelijk uitzien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk die reacties op de frontpage op het berichtVandie mensen die denken dat de current-gen mee kan komen met de pc-versie
Tsja ik weet het. Maar blijf het leuk vinden om het er bij te hebben, niet eens zozeer om alle missies mee te halen, die haal ik zonder guide ook wel.quote:
- Hardcover collectible guide with custom art created explicitly for the Limited Edition.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit.
Dan nog, heeft een limited edition toegevoegde waarde? Exclusieve ingame shit?
Andere mogelijkheid is een soort Facebook voor GTA, waar alle verrichtingen worden bijgehouden van de speler.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:48 schreef Pheno het volgende:
My guess: Kan goed een platform zijn voor multiplayer waaronder GTA V
had je toch al met de social club?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is een soort Facebook voor GTA, waar alle verrichtingen worden bijgehouden van de speler.
Dan ben ik zeer benieuwd...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord. Het is iets aparts. Donderdag krijgen we de uitleg.
[..]
My guess: Kan goed een platform zijn voor multiplayer waaronder GTA V
Ik schaf een gewone aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil de strategy guide kopen, welke gaan jullie kopen ; de limited edition of de gewone?
Gewone is bij de GM 18,99 en de LE is bij de GM 25,99
Op bol.com is de LE echter maar 20,99 maar het schijnt dat er pas op de dag van de release word gekeken of ze dan nog wel een exemplaar voor je hebben.
Wat raden jullie aan?
idd, mijn strategie: Helemaal kapot spelen totdat het punt dat je zelfs een keer aan de verkeersregels gaat houden.quote:
Ha, ik had het goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord. Het is iets aparts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |