GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4. Het spel lijkt mij meer de kant op te gaan naar MP3. Kan allemaal tegenvallen maar misschien ook wel positief worden ervaren. Over een dikke maand weten we het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat dit onderdeel van GTAV helemaal niks met V te maken heeft ofzo..
Heb van de 150 tot nu toe geklokte uren zeker 50 in Multiplayer zitten, en wel alleen Free Mode. Misschien ervaar ik het anders maar dat kan erg leuk zijn. Als je vanzelf wat mensen neerknalt terwijl ze vredig rondrijden heb je een uur lang een paar agressieve 14-jarigen achter je aan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4. Het spel lijkt mij meer de kant op te gaan naar MP3. Kan allemaal tegenvallen maar misschien ook wel positief worden ervaren. Over een dikke maand weten we het.Ben blij dat GTA5 veel meer is dan alleen een stad. Voor multiplayer heeft het dus meer potentie. Ik voelde me bij GTA4 toch wel een beetje opgesloten.
GTA4 multiplayer vind ik tegenvallen. Heel veel modes zijn ook nog te chaotisch... vaak je kan niet echt een taktiek bepalen.
MMOquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Krijg sterk de indruk dat dit onderdeel van GTAV helemaal niks met V te maken heeft ofzo..
Waarom zo moeilijk doen als je het ook online kunt kopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:27 schreef abruzzese het volgende:
Er zullen ook vaders zijn die zogenaamd een game kopen en lopen een winkel binnen ( bv GameMania ) en daar vragen ze naar GTA V voor hun zoontje , is toch belachelijk .
Je hoef je toch niet te schamen als je van gamen houd .
No shit..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
GTA5 zal ook heel anders worden dan GTA4.
Bijna alleen maar mp (meestal race mode), sp wel gespeeld tot 70% van de missies totdat ik het niet meer zoveel aanvond.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb van de 150 tot nu toe geklokte uren zeker 50 in Multiplayer zitten, en wel alleen Free Mode. Misschien ervaar ik het anders maar dat kan erg leuk zijn. Als je vanzelf wat mensen neerknalt terwijl ze vredig rondrijden heb je een uur lang een paar agressieve 14-jarigen achter je aan.
Ik dacht al, heeft Turkije weer eens gewonnen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:36 schreef xienix2501 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aar-uit-voor-pc.html
Ja, dan krijg je GTA5 met 1 auto en 1 straat. Zo rollen ze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een pentium 2 computer kan die gta v aan?
Even pointer aangepast. Hoop ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik dacht al, heeft Turkije weer eens gewonnen?
Je moederquote:
heb altijd verwachtingen gehad met GTA. Vond het nooit tegenvallen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets met hoge verwachtingen.. Lijkt me vrij logisch. Voor velen kan dit spel alleen tegenvallen
Maar gewoon een ordinaire tiepvaud. Toeteren en typen tegelijkertijd werkt nietquote:
Ach ja, als je niet anders gewend bent dan ps3/Xbox 360. Maar die hele discussie begint me nu wek uit de strot te hangen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:18 schreef Pheno het volgende:
Altijd leuk die reacties op de frontpage op het berichtVandie mensen die denken dat de current-gen mee kan komen met de pc-versie
Dat idee krijg ik ook. Ze noemen het ook steeds GTA Online, alsof het een apart ding is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |