Is toch veel te oud man.quote:
Als we zo beginnen: hij mag bij haar alle gaatjes vullen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik moest denken aan die nummer van Guus Meeuwis.
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef bouvrie het volgende:
Miss kan ie wel een gaatje bij je vullen.
En de wortelanaalbehandeling?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuld
miss kan je zn ass istente zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef CandyApplez het volgende:
Oh laat maar ik lees nu pas goed xD
Hoe bedoel je?XDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Seam het volgende:
Die tandarts fapt zich iedere keer kapot als jij langs bent geweest. Gewoon 5 minuutjes nadat je klaar bent weer bij hem in het kamertje lopen.
Haha i dont think so.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef bouvrie het volgende:
Hijft vast wel wat vulling voor je. Pas achteraf verdoofd. Hehehe.
Jawel, jammer genoeg welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop stiekem toch dat 't niet serieus is... Of zo.
Heb ik ook al duizenden keren tegen mezelf gezegd, maar het werkt gewoon niet, want elke keer als ik hem weer zie krijg ik kriebelsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon uit je hoofd zetten. Klinkt bot en kort af maar zo 'simpel' is het. Het kan niet.
Geen idee... ik gok tussen de 30-40quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Denk je dat je een kansje bij m maakt? Hoe oud is hij eigenlijk...
Oh lord...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Geen idee... ik gok tussen de 30-40
Hij ziet er wel erg jong uit, maar weet wel dat hij 30+ is.
hahahaha XD denk je nou echt dat ie dat zou zeggen XDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef bouvrie het volgende:
*Tandarts doet broek los*
"Doe maar even goed poetsen, de helm, heb ik zo wat tandpasta voor je"
Haha die's goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Latert het volgende:
Je vindt de tandarts dus om op te eten!
Wel 30 minuten wachten na het bezoek, want de fluoride moet eerst uitharden.
Hihaho...
Haha heb al een stuk of 100 foto's moeten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef bouvrie het volgende:
Jij wil vast de witte vulling... Eerst even foto's maken... hehehe
zoiets was ik ook van planquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef hlmllp het volgende:
Misschien kan je een opleiding tot tandarts assistente gaan doen en dan bij hem stage lopen en dan na een drukke werkdag kunnen jullie samen wat leuks gaan doen
dat is toch echt wel de makkelijkste weg
"Gebruik deze tandenborstel, ik gebruik hem zelf ook... doe maar goed poetsen, ook achter in de mond."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef bouvrie het volgende:
*Tandarts doet broek los*
"Doe maar even goed poetsen, de helm, heb ik zo wat tandpasta voor je"
Oral Blowjob... Ik vroeg mij al af waar die B voor stond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef bouvrie het volgende:
Poets je wel met.... ORAL B? *badumtsss*
Sorry meisje, het feit dat die man je gebit bekijkt en wellicht aardig tegen je is is geen reden om op die leeftijd helemaal iemand leuk te vinden. Go op zoek naar leeftijdsgenoten, een veel betere optie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef CandyApplez het volgende:
Haha sommige antwoorde zijn gewoon echt om te lachen
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Chinless het volgende:
nja ik snap je wel hoor ts... mijn tandarts is ook een lekker wijf en nog 2-3 jr jonger dan mij...
tis jammer dat ze eens vriend heeft..
laat maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezel
Heb je hem dat gevraagd ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezel
Al geprobeerd. Maar ik blijf hem gewoon zo leuk vinden en wil ook niemand andersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef bouvrie het volgende:
Uberhaupt jij di
[..]
Sorry meisje, het feit dat die man je gebit bekijkt en wellicht aardig tegen je is is geen reden om op die leeftijd helemaal iemand leuk te vinden. Go op zoek naar leeftijdsgenoten, een veel betere optie.
Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Romanus het volgende:
Grote kans dat hij gewoon een vrouw en kinderen heeft.
[..]
laat maar
Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Hahaha ik ga stuk,
Ik zou het gewoon proberen volgende keer dat je daar heen gaat. Leuke kleertjes aan en gaan met die banaan, of ehh..
Anyway, wat heb je te verliezen? Je waardigheid ben je volgensmij al kwijt...
Onzin, ga gewoon afleiding zoeken. Uiteindelijk vergeet je hem. Dat werkt bij elk mens zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Maar ik blijf hem gewoon zo leuk vinden en wil ook niemand anders
Heb al vaak iets afleidends gezocht, en dat hielp totdat ik weer naar de tandarts moest...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Onzin, ga gewoon afleiding zoeken. Uiteindelijk vergeet je hem. Dat werkt bij elk mens zo.
Hoevaak ga je dr heen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb al vaak iets afleidends gezocht, en dat hielp totdat ik weer naar de tandarts moest...
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid wijd op de stoel gaat liggen.quote:
bitchfight!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Hahaha ik ga stuk,
Ik zou het gewoon proberen volgende keer dat je daar heen gaat. Leuke kleertjes aan en gaan met die banaan, of ehh..
Anyway, wat heb je te verliezen? Je waardigheid ben je volgensmij al kwijt...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid op de stoel gaat liggen.
En nu hou ik op.
Hebben wij dezelfde tandarts?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef arjan1212 het volgende:
mijn tandarts is ook wel leuk, ze duwt altijd haar tieten hard tegen me rug.
+1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid op de stoel gaat liggen.
En nu hou ik op.
Ah.. Ok. Tsja.. Je kunt t altijd proberen. Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Best vaak ( eens in de 2 maanden ), maar da's omdat m'n tanden gewoon niet sterk zijn
weid?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
En nu hou ik op.
Klopt, maar niet als ik wacht tot m'n 18de en dan een beetje probeer aan te pappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Alssie een relatie met je zou aangaan zou ie in principe strafbaar zijn.
Graagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
Moet er iemand in een tandartspak naar je toe komen ofzo ?
Zoals anderen al zeiden... de tandarts uit de hoofd zetten. Dus stoppen met fantaseren over hem, en / of wekenlang toeleven naar het tandartsbezoek. Hij zal nooit op je avances ingaan, dus geef jezelf geen valse hoop.quote:
Allemaal leuk en aardig, maar er zijn ook meiden die verliefd op school worden op hun leraar, ga je daar een relatie mee beginnen, heeft ook geen kans.....net zoals dat liedje....."IT'S JUST ....A LITTLE CRUSH.....je zal zien je voelt nu alles voor hem en het lijkt allemaal geweldig, maar je zal zien waar dit naartoe lijdt....je beste kans is iemand anders tegenkomen, want wanhopig tot je 18e gaan wachten, dat is zeker niet de oplossing, je vergeet alleen hem, als iemand anders zijn plaats in neemt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef CandyApplez het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Wachten... Meisje ga leven.. Je bent jong, tis eeuwig zonde als je gaat zitten wachten. Let go.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ik wacht tot m'n 18de en dan een beetje probeer aan te pappen.
Haha hoezo niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef _klauoon het volgende:
Ochjee, nooit gedacht dat tandartsen hiermee te maken krijgen.
Goed voor jou, je luistert naar advies van anderen, dat is een goede eigenschap die je hebt....mocht je vragen nog hebben...laat het maar horen oke...?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef CandyApplez het volgende:
Jullie hebben wel gelijk... is inderdaad niet slim om tot m'n 18de te wachten... ik ga vanaf nu minder vaak naar de tandarts, en proberen meer afleiding te zoeken
Ja laat vooral je gebit er onder leiden. Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef CandyApplez het volgende:
Jullie hebben wel gelijk... is inderdaad niet slim om tot m'n 18de te wachten... ik ga vanaf nu minder vaak naar de tandarts, en proberen meer afleiding te zoeken
Ik ga proberen hem uit m'n hoofd te zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Zoals anderen al zeiden... de tandarts uit de hoofd zetten. Dus stoppen met fantaseren over hem, en / of wekenlang toeleven naar het tandartsbezoek. Hij zal nooit op je avances ingaan, dus geef jezelf geen valse hoop.
Als dit echt niet lukt met één keer contact per 2 maanden, dan kan je desnoods nog je tanden laten trekken en een kunstgebit nemen. Dan hoef je er nooit meer heen
Is toch opwindend... zo'n hand in je mond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef _klauoon het volgende:
Ochjee, nooit gedacht dat tandartsen hiermee te maken krijgen.
Zal wel moeten, ga nu voortaan alleen voor halfjaarlijkse controle of als ik erge pijn hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Ja laat vooral je gebit er onder leiden. Lol
Vaak genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zal wel moeten, ga nu voortaan alleen voor halfjaarlijkse controle of als ik erge pijn heb
Dat vind ik heel aardig van je!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
Goed voor jou, je luistert naar advies van anderen, dat is een goede eigenschap die je hebt....mocht je vragen nog hebben...laat het maar horen oke...?
Als het vooral controles zijn dan maakt het verder toch weinig verschil. Tenzij je elke maand 10 gaatjes bij elkaar weet te snoepenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het, heb wel een zwak gebit helaas
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het, heb wel een zwak gebit helaas
hoezo dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.
Ik verzorg m'n gebit grondig... toch heb ik vaak gaatjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als het vooral controles zijn dan maakt het verder toch weinig verschil. Tenzij je elke maand 10 gaatjes bij elkaar weet te snoepen![]()
Gewoon 2x per dag poetsen / flossen / etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |