Sorry meisje, het feit dat die man je gebit bekijkt en wellicht aardig tegen je is is geen reden om op die leeftijd helemaal iemand leuk te vinden. Go op zoek naar leeftijdsgenoten, een veel betere optie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef CandyApplez het volgende:
Haha sommige antwoorde zijn gewoon echt om te lachen
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Chinless het volgende:
nja ik snap je wel hoor ts... mijn tandarts is ook een lekker wijf en nog 2-3 jr jonger dan mij...
tis jammer dat ze eens vriend heeft..
laat maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezel
Heb je hem dat gevraagd ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Gelukkig is m'n tandarts vrijgezel
Al geprobeerd. Maar ik blijf hem gewoon zo leuk vinden en wil ook niemand andersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef bouvrie het volgende:
Uberhaupt jij di
[..]
Sorry meisje, het feit dat die man je gebit bekijkt en wellicht aardig tegen je is is geen reden om op die leeftijd helemaal iemand leuk te vinden. Go op zoek naar leeftijdsgenoten, een veel betere optie.
Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Romanus het volgende:
Grote kans dat hij gewoon een vrouw en kinderen heeft.
[..]
laat maar
Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Hahaha ik ga stuk,
Ik zou het gewoon proberen volgende keer dat je daar heen gaat. Leuke kleertjes aan en gaan met die banaan, of ehh..
Anyway, wat heb je te verliezen? Je waardigheid ben je volgensmij al kwijt...
Onzin, ga gewoon afleiding zoeken. Uiteindelijk vergeet je hem. Dat werkt bij elk mens zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Maar ik blijf hem gewoon zo leuk vinden en wil ook niemand anders
Heb al vaak iets afleidends gezocht, en dat hielp totdat ik weer naar de tandarts moest...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Onzin, ga gewoon afleiding zoeken. Uiteindelijk vergeet je hem. Dat werkt bij elk mens zo.
Hoevaak ga je dr heen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Heb al vaak iets afleidends gezocht, en dat hielp totdat ik weer naar de tandarts moest...
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid wijd op de stoel gaat liggen.quote:
bitchfight!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Hahaha ik ga stuk,
Ik zou het gewoon proberen volgende keer dat je daar heen gaat. Leuke kleertjes aan en gaan met die banaan, of ehh..
Anyway, wat heb je te verliezen? Je waardigheid ben je volgensmij al kwijt...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid op de stoel gaat liggen.
En nu hou ik op.
Hebben wij dezelfde tandarts?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef arjan1212 het volgende:
mijn tandarts is ook wel leuk, ze duwt altijd haar tieten hard tegen me rug.
+1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Elke keer als ze voelt dat er een gaatje gevuld moet worden. De tandarts vraagt zich elke keer af waarom ze toch met de beentjes weid op de stoel gaat liggen.
En nu hou ik op.
Ah.. Ok. Tsja.. Je kunt t altijd proberen. Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Best vaak ( eens in de 2 maanden ), maar da's omdat m'n tanden gewoon niet sterk zijn
weid?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
[..]
En nu hou ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |