Is toch veel te oud man.quote:
Als we zo beginnen: hij mag bij haar alle gaatjes vullen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik moest denken aan die nummer van Guus Meeuwis.
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef bouvrie het volgende:
Miss kan ie wel een gaatje bij je vullen.
En de wortelanaalbehandeling?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doordenken. Hij heeft al een gaatje gevuld
miss kan je zn ass istente zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef CandyApplez het volgende:
Oh laat maar ik lees nu pas goed xD
Hoe bedoel je?XDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Seam het volgende:
Die tandarts fapt zich iedere keer kapot als jij langs bent geweest. Gewoon 5 minuutjes nadat je klaar bent weer bij hem in het kamertje lopen.
Haha i dont think so.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef bouvrie het volgende:
Hijft vast wel wat vulling voor je. Pas achteraf verdoofd. Hehehe.
Jawel, jammer genoeg welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoop stiekem toch dat 't niet serieus is... Of zo.
Heb ik ook al duizenden keren tegen mezelf gezegd, maar het werkt gewoon niet, want elke keer als ik hem weer zie krijg ik kriebelsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon uit je hoofd zetten. Klinkt bot en kort af maar zo 'simpel' is het. Het kan niet.
Geen idee... ik gok tussen de 30-40quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Denk je dat je een kansje bij m maakt? Hoe oud is hij eigenlijk...
Oh lord...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Geen idee... ik gok tussen de 30-40
Hij ziet er wel erg jong uit, maar weet wel dat hij 30+ is.
hahahaha XD denk je nou echt dat ie dat zou zeggen XDquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef bouvrie het volgende:
*Tandarts doet broek los*
"Doe maar even goed poetsen, de helm, heb ik zo wat tandpasta voor je"
Haha die's goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Latert het volgende:
Je vindt de tandarts dus om op te eten!
Wel 30 minuten wachten na het bezoek, want de fluoride moet eerst uitharden.
Hihaho...
Haha heb al een stuk of 100 foto's moeten makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:58 schreef bouvrie het volgende:
Jij wil vast de witte vulling... Eerst even foto's maken... hehehe
zoiets was ik ook van planquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef hlmllp het volgende:
Misschien kan je een opleiding tot tandarts assistente gaan doen en dan bij hem stage lopen en dan na een drukke werkdag kunnen jullie samen wat leuks gaan doen
dat is toch echt wel de makkelijkste weg
"Gebruik deze tandenborstel, ik gebruik hem zelf ook... doe maar goed poetsen, ook achter in de mond."quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef bouvrie het volgende:
*Tandarts doet broek los*
"Doe maar even goed poetsen, de helm, heb ik zo wat tandpasta voor je"
Oral Blowjob... Ik vroeg mij al af waar die B voor stond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef bouvrie het volgende:
Poets je wel met.... ORAL B? *badumtsss*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |