Klopt, maar niet als ik wacht tot m'n 18de en dan een beetje probeer aan te pappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Alssie een relatie met je zou aangaan zou ie in principe strafbaar zijn.
Graagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
Moet er iemand in een tandartspak naar je toe komen ofzo ?
Zoals anderen al zeiden... de tandarts uit de hoofd zetten. Dus stoppen met fantaseren over hem, en / of wekenlang toeleven naar het tandartsbezoek. Hij zal nooit op je avances ingaan, dus geef jezelf geen valse hoop.quote:
Allemaal leuk en aardig, maar er zijn ook meiden die verliefd op school worden op hun leraar, ga je daar een relatie mee beginnen, heeft ook geen kans.....net zoals dat liedje....."IT'S JUST ....A LITTLE CRUSH.....je zal zien je voelt nu alles voor hem en het lijkt allemaal geweldig, maar je zal zien waar dit naartoe lijdt....je beste kans is iemand anders tegenkomen, want wanhopig tot je 18e gaan wachten, dat is zeker niet de oplossing, je vergeet alleen hem, als iemand anders zijn plaats in neemt...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef CandyApplez het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik zit met een probleem, en dat is dat ik gewoon smoorverliefd ben op m'n tandarts. Ik ken hem nu zo'n twee jaar, en eigenlijk al een jaar verliefd op hem. Heb al geprobeerd hem te vergeten, maar dat lukt niet want hij is zo lief! Ik kan serieus ook nergens anders meer aan denken. M'n moeder is het gevallen dat ik vaak naar de tandarts wil. ( Deels ook omdat ik echt kiespijn heb) Maar ik wil dus gewoon van m'n verliefdheid af, want het kan niks worden tussen ons. Hebben jullie misschien advies/tips? Dat zou ik erg op prijs stellen! En ; een andere tandarts zoeken mag ik niet van m'n moeder, omdat deze gewóon goed is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Wachten... Meisje ga leven.. Je bent jong, tis eeuwig zonde als je gaat zitten wachten. Let go.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, maar niet als ik wacht tot m'n 18de en dan een beetje probeer aan te pappen.
Haha hoezo niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef _klauoon het volgende:
Ochjee, nooit gedacht dat tandartsen hiermee te maken krijgen.
Goed voor jou, je luistert naar advies van anderen, dat is een goede eigenschap die je hebt....mocht je vragen nog hebben...laat het maar horen oke...?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef CandyApplez het volgende:
Jullie hebben wel gelijk... is inderdaad niet slim om tot m'n 18de te wachten... ik ga vanaf nu minder vaak naar de tandarts, en proberen meer afleiding te zoeken
Ja laat vooral je gebit er onder leiden. Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef CandyApplez het volgende:
Jullie hebben wel gelijk... is inderdaad niet slim om tot m'n 18de te wachten... ik ga vanaf nu minder vaak naar de tandarts, en proberen meer afleiding te zoeken
Ik ga proberen hem uit m'n hoofd te zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Zoals anderen al zeiden... de tandarts uit de hoofd zetten. Dus stoppen met fantaseren over hem, en / of wekenlang toeleven naar het tandartsbezoek. Hij zal nooit op je avances ingaan, dus geef jezelf geen valse hoop.
Als dit echt niet lukt met één keer contact per 2 maanden, dan kan je desnoods nog je tanden laten trekken en een kunstgebit nemen. Dan hoef je er nooit meer heen
Is toch opwindend... zo'n hand in je mond.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef _klauoon het volgende:
Ochjee, nooit gedacht dat tandartsen hiermee te maken krijgen.
Zal wel moeten, ga nu voortaan alleen voor halfjaarlijkse controle of als ik erge pijn hebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Ja laat vooral je gebit er onder leiden. Lol
Vaak genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zal wel moeten, ga nu voortaan alleen voor halfjaarlijkse controle of als ik erge pijn heb
Dat vind ik heel aardig van je!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
Goed voor jou, je luistert naar advies van anderen, dat is een goede eigenschap die je hebt....mocht je vragen nog hebben...laat het maar horen oke...?
Als het vooral controles zijn dan maakt het verder toch weinig verschil. Tenzij je elke maand 10 gaatjes bij elkaar weet te snoepenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het, heb wel een zwak gebit helaas
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:59 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het, heb wel een zwak gebit helaas
hoezo dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef bouvrie het volgende:
[..]
Als je tanden uitvallen, vind hij dat alleen maar fijn, om meerdere redenen.
Ik verzorg m'n gebit grondig... toch heb ik vaak gaatjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Als het vooral controles zijn dan maakt het verder toch weinig verschil. Tenzij je elke maand 10 gaatjes bij elkaar weet te snoepen![]()
Gewoon 2x per dag poetsen / flossen / etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |