Komt een man bij de dokter.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef Specularium het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sjongejonge.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]yeah right. Geloof je het zelf? En ik ben niet zo lief, ik ben een zeur.
Jammer he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O wacht. Dat werkt digitaal helemaal niet.
Geweldig, handdoekjes erbij gepakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, jij kan edits lezen.
Vond het wel een redelijk goed verhaal zo bij elkaar.
Hoeft van mij ook niet, maar ach ieder zijn of haar ding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Zou bij mij letterlijk zo werken, ik word al naar als ik er naar kijk.
Vrouwen logica.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet, maar ach ieder zijn of haar ding.
Dan herken je mij aan de paniekaanval.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef Drugshond het volgende:
Als nou iedereen zo'n ding aandoet bij de volgende meet. Hoeven we elkaar niet zo te zoeken.
Als een hap eten te groot is, krijg ik al gag-reflexen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vrouwen logica.
• Vrouw zegt hoeft niet.
• Wat ze werkelijk bedoelt is Yes, please.
Whahahaha als ik ja bedoel zeg ik ja of ik doe het gewoon zonder wat te zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vrouwen logica.
• Vrouw zegt hoeft niet.
• Wat ze werkelijk bedoelt is Yes, please.
Ik en sp3c ook, maar ik weet niet hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:15 schreef Kally het volgende:
Uc en ik zijn niet te missen, duo penotti.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als een hap eten te groot is, krijg ik al gag-reflexen...
Jeetje, bijzonder zeg.quote:
Ik word niet graag in 1 adem genoemd met die 3-poot.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij de broer van die andere twee sjaggerijnen? Tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |