ja dat klopt. binnen 48 uur zijn 75.000 tickets verkochtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
Wacken 2014 is al uitverkocht?(of las ik verkeerd?)
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat klopt. binnen 48 uur zijn 75.000 tickets verkocht
ik wilde al zeggen, gewoon een jaar van tevoren! ongeloofeloosquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
het duurt nog 358 dagen voordat het begint
ja best wel. gelukkig hebben wij al kaartenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik wilde al zeggen, gewoon een jaar van tevoren! ongeloofeloos
zo gaat dat elk jaar? net thuis en dan alweer kaarten halen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja best wel. gelukkig hebben wij al kaarten
nee, vorig jaar toevallig wel, maar die jaren ervoor ergens in november of later.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo gaat dat elk jaar? net thuis en dan alweer kaarten halen?
Beste prijs voor iets wat in mijn ogen vrij simpel werk is..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben laatst langs wat dealers geweest voor instaplijsten, grill en uitlaatsierstuk; die rekenen tussen de ¤ 540 - ¤ 560 (incl. montage)
als ik op internet zoek zijn de 3 onderdelen los rond de ¤ 340 (incl. BTW / excl. verzendkosten) te krijgen, dus de dealers rekenen rond ¤ 200 - ¤ 220 voor montage van alles. hmmm...
¤ 200 is rond de 4 uur werk voor hun, valt opzich wel mee toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beste prijs voor iets wat in mijn ogen vrij simpel werk is..
Dat monteren zou je dus zo zelf kunnen doen
En ik nog in Hengeloquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds op Hulst sta
Uitlaatsierstuk is toch een inbusje aandraaien? Gril weet ik niet precies hoe die vast zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
¤ 200 is rond de 4 uur werk voor hun, valt opzich wel mee toch?
edit: en heb niet echt veel vertrouwen in mijn eigen handigheid
ik heb zo'n idee dat je aardig in de goede richting denktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uitlaatsierstuk is toch een inbusje aandraaien? Gril weet ik niet precies hoe die vast zit.
En instaplijsten zijn zelfklevend? Dus dan is het goed ontvetten. Zorgen dat je hem recht hebt en klaar?
Of denk ik te makkelijk.
Koopjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Even uit het funda topic gejat maar...
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-4-10/fotos/
Wat fucking mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's ook wel een prettig buurtje,.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Even uit het funda topic gejat maar...
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-4-10/fotos/
Wat fucking mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Justin kiek es!![]()
(Schaamteloos gejat uit het funny pictures topic)
[ afbeelding ]
Ik ga meteen kieknquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Justin kiek es!![]()
(Schaamteloos gejat uit het funny pictures topic)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk invulformulier:
[ afbeelding ]
Perfect voor mij dus, milfhunter die ik ben
D, retenjong, hoe ist?quote:
gilfhunter bedoel jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk invulformulier:
[ afbeelding ]
Perfect voor mij dus, milfhunter die ik ben
quote:
Er zit een Marktkauf?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zit trouwens de kaufhalle nog in Nordhorn?
Ga voor de grap eens Goudse kaas kopen bij de K&K in Gronau en dezelfde verpakking bij de AH in Glanerbrug. Scheelde altijd 1.50quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er zit een Marktkauf?![]()
Zachte bolletjes van Bakker Roeland uit Oldenzaal zijn er goedkoper dan in Oldenzaal
Nog niet, eerst mijn bier opdrinkenquote:
heel belangrijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog niet, eerst mijn bier opdrinken
absoluut, ik heb er immers voor betaaldquote:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
absoluut, ik heb er immers voor betaald
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bier
Dat haal ik sowieso hier niet in huis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelen
hoe is het met je huisje?quote:
Schiet al heeel erg opquote:
je hebt nu nog geen tv?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schiet al heeel erg op![]()
Na Lowlands nog even paar dagen bezig en dan is alles af. Dan is internet en tv er ook. Dus dan kan ik ook echt leven
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?quote:
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?
ojah, je kunt natuurlk alles via telefooninternet doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.
Yes. Wel kut hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, je kunt natuurlk alles via telefooninternet doen
ja, en het houdt je bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ben meestal wel tot laat bezig. Doordat ik geen tv en internet heb ga ik maar gewoon wat kleine dingen doen. Soms wat grotere dingen, afhankelijk van hoelaat het is. Scheelt later weer.
ja, ik ken het. wij hebben hier ook een tijdje zonder gezeten in het beginquote:
Precies. En het is steeds meee afquote:
dat zijn wel grote veranderingen ja. dan lijkt het wel mooi op te schietenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. En het is steeds meee afVandaag gordijnen opgehangen en dinsdag dan nog de gordijnen in de woonkamer ophangen. Maar het is gelijk al zo anders
Yesquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn wel grote veranderingen ja. dan lijkt het wel mooi op te schieten
dan banken op de plek en kun je bankhangenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes
Zodra dinsdag de gordijnen hangen, lampen heb gekocht en mijn karpet neer kan leggen, is mijn woonkamer klaar
Banken staan al op hun plek. Maar bankhangen zonder tv en internet is saai. Dan liever op t balkonquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan banken op de plek en kun je bankhangen
ja, dan kun je beter roken ofzo jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Banken staan al op hun plek. Maar bankhangen zonder tv en internet is saai. Dan liever op t balkon
Groot genoeg om met 2 chill te kunnen zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dan kun je beter roken ofzo ja
heb je een groot balkon?
dat is altijd goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Groot genoeg om met 2 chill te kunnen zitten.
slaap lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Trusten!
Nope. 1 september pas. Of die donderdag ervoor. Nog 2 weken dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Kijk, dat zijn de weekenden.
heb je nu vakantie?
Niet zeiken, jij hebt tenminste vakantie. Verdommequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. 1 september pas. Of die donderdag ervoor. Nog 2 weken dus..
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij hebt tenminste vakantie. Verdomme
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.
Ik heb helemaal geen vakantie. Nooit. Ik zit verdomme niet voor niets tegen een burnout aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.
Gelukkig neem je grapjes die op jou slaan altijd serieus. Dat houdt het luchtig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie. Nooit. Ik zit verdomme niet voor niets tegen een burnout aan.
Sorry. Opgefokt as hellquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig neem je grapjes die op jou slaan altijd serieus. Dat houdt het luchtig.
en dan als middageten weer naar binnen werken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat, drink je een kop thee, kots je die er 15 min later weer uit
Die is gek, ik ga toch niet uit de wc slurpen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan als middageten weer naar binnen werken?
moet je ook in een kommetje kotsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is gek, ik ga toch niet uit de wc slurpen?
ja, ik heb d'r ook een liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een Raspberry Pi gekocht. Best tof ding. Ongelooflijk dat het allemaal zo klein kan.
arme ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantie![]()
Ik heb em kant en klaar gekocht incl. behuizing en XMBC.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik heb d'r ook een liggen.
het jammere is dat ik d'r helemaal geen tijd voor heb
Dat heb ik niet. ik heb hier alleen een printplaat. geen behuizing.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb em kant en klaar gekocht incl. behuizing en XMBC.
Ik heb er pas 10 minuten mee geknoeid en dat was puur alleen met de pre-installed sd kaart die erbij zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. ik heb hier alleen een printplaat. geen behuizing.
maar kun jij de general IO ook benaderen?
maar die behuizing sluit alles af behalve alle pc-stekkers of kun je ook nog bij die headers?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er pas 10 minuten mee geknoeid en dat was puur alleen met de pre-installed sd kaart die erbij zat.
ah, oke. wel grappige behuizingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
(maar de behuizing is gewoon een kliksysteem)
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel eindelijk blauw![]()
maar het houd je van de straat jah?
Dit dus, wil hem nog wel is inzetten om een webcam stream vanaf locatie te doen, maar verder helemaal geen functiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik heb d'r ook een liggen.
het jammere is dat ik d'r helemaal geen tijd voor heb
Ha skatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond!
Justin, feli met je blauwe kleurtje.
hij is nu paarsquote:
Paarsgepunte lans ja, om het even op z'n Djeez' te zeggenquote:
hahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paarsgepunte lans ja, om het even op z'n Djeez' te zeggen
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net YOLO tegen.
[ afbeelding ]
ik zou de 400ml nemenquote:
Wel goed hoor.quote:
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfessquote:#18 "I was cutting grass for an old lady once...and had to use the bathroom..I knocked but she didn't answer..so I went inside the house and caught her playing with her old pussy...she asked me to if I wanted my cock sucked..so I let her and I orgasmed into her mouth and licked her wet old snatch...but the really bad part is that her bed ridden husband was in the same room and couldn't do anything but watch..so after I was finished with her I went over to him and wiped my cock off on his pillow and farted right in his face"
goeiedagquote:
Henrikequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfess
Mooie werkweekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag
na 3 weken vakantie vandaag weer aan het werk enzo.
Wouterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike
ben vandaag nog heel dicht bij je oudershuis geweest
jupquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter
JeejReed je met d'n ootoo door N'dal?
hoksebargequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen uit enschede of boekelo hier?
Ik woon in Hengelo, maar kan redelijk vlot ien boekelo zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen uit enschede of boekelo hier?
Ik snap wel dat je er graag komt, zulks een mooi dorpquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
heb ik gister ook al gedaan
Drizztje..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf, is het donderdag? Ik dacht dat het woensdag was
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef norich het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er graag komt, zulks een mooi dorp
Het altijd gezellige limburgquote:
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Het altijd gezellige limburg
heb jij daar eigenlijk ook carnaval gevierd?quote:
Nee, ik doe niet aan carnaval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij daar eigenlijk ook carnaval gevierd?
jammer.quote:
2 september.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer.
carnaval is tof.
wanneer begint jouw school weer dan?
werk je in maastricht?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef norich het volgende:
[..]
2 september.
Heb jij nog vakantie gehad?
Tacoboiquote:
Ik maakte anders die fout ookquote:
Ah, herkenbaar. Zo'n lineair leven hebben qua werktijden dat je na 1 keer helemaal van slag bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik maakte anders die fout ookIk werk sinds deze week op de dinsdagavond ipv de woensdagavond dus tja
Van slag wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Zo'n lineair leven hebben qua werktijden dat je na 1 keer helemaal van slag bent.
Van je apropos.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Van slag wil ik het niet noemen
moah, gewoon simpel hoorquote:
ook goedquote:
Delden heeft anders ook aardig wat dure woningenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh haha daar heb je ook de rijkere wijken
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh haha daar heb je ook de rijkere wijken
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die grachtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Delden heeft anders ook aardig wat dure woningen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die gracht![]()
Allemaal rijker dan dat arme enschede
Rijssen ook wel, al die aannemers daar zitten ook niet echt krap bij kas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?
Klopt maar enschede staat bekend als arme stad en dat klopt ook wel redelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?
Ik doelde niet zo zeer op twickel maar bv villa park of wat dacht je van die twee panden naast en tegenover de Zwaan. Het witte pand ernaast stond bv paar jaar geleden nog voor 1 miljoen te koop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die gracht![]()
Allemaal rijker dan dat arme enschede
quote:
mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zazu en Nala zijn vandaag thuis gekomen
Ja, goed. Kan nu echt bijna zeggen dat het af isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
hoe staat het met je huisje?
Oke, mooi om te horen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Kan nu echt bijna zeggen dat het af is
eigenlijk net zoiets als almelo dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Klopt maar enschede staat bekend als arme stad en dat klopt ook wel redelijk
Zo, jij bent veranderdquote:
vind je het leuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, jij bent veranderdNieuw kapsel?
Henquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef norich het volgende:
Mogge.
Leuk avondje Enschede gehad gister.
Vandaag maar rustig aan doen en vanmiddag mooi voetbal kiekn.
Basquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hen![]()
Nog een kerel aan de haak geslagen?![]()
Kijk maar goed, miss zie je me wel op tv
ja, we hebben lekker gebatstquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef norich het volgende:
Mogge.
Leuk avondje Enschede gehad gister.
Vandaag maar rustig aan doen en vanmiddag mooi voetbal kiekn.
vond je van niet?quote:
Vit-Twe uitvakquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:03 schreef norich het volgende:
[..]
Bas
Waar zou ik je op tv moeten zien dan? :p
tjah, dat was het leukstequote:
Hallonquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
Weer fijn aan het werk
BALLONquote:
nee, helaas niet..quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef kristalhelder het volgende:
Allemaal weer lekker werken/naar school
Rateltjequote:
Haha, jullie gaan voort krieltjes eten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu met een zak bevroren krieltjes tegen m'n wang
Mjaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Haha, jullie gaan voort krieltjes eten?
je bent toch al naar de tandarts geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaAls dit gezeik morgen nog niet over is laat ik die verstandskies eruit halen
Uhu, dt duurt vaak ook max. 2 á 2,5 dag, ben er gisterochtend mee wakker geworden. Lang verhaal kort: kijk het nog ff 2 dagen aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je bent toch al naar de tandarts geweest?
hmm mooi klotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, dt duurt vaak ook max. 2 á 2,5 dag, ben er gisterochtend mee wakker geworden. Lang verhaal kort: kijk het nog ff 2 dagen aan.
Awww.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... vanmiddag naar de tandarts om de verstandskies rechtsonder (die er half door is) en rechtsboven te laten controleren en schoonmaken. Ik krijg m'n kiezen niet meer op mekaarSlikken doet zeer, kauwen met links gaat niet en m'n mond wil ook nog eens nauwelijks open
bah. succes vanmiddagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... vanmiddag naar de tandarts om de verstandskies rechtsonder (die er half door is) en rechtsboven te laten controleren en schoonmaken. Ik krijg m'n kiezen niet meer op mekaarSlikken doet zeer, kauwen met links gaat niet en m'n mond wil ook nog eens nauwelijks open
Klinkt alsof het mooi rustig isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, nu ben ik een keer degene die de bek moet hol'nquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klinkt alsof het mooi rustig is
dus je wordt vanmiddag eens flink aan de tand gevoeldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om toch iets binnen te krijgen zit ik met een theelepel muizenhapjes rundersalade te eten
Mooi klootn van je kies. Hopen dat het helpt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van de tandarts. Heb even een waterstofperoxidebehandeling (3x woordwaarde, hoppa!) gehad en zal binnen een uur klachten- of op z'n minst pijnvrij moeten zijn
en je kiezen zitten er nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van de tandarts. Heb even een waterstofperoxidebehandeling (3x woordwaarde, hoppa!) gehad en zal binnen een uur klachten- of op z'n minst pijnvrij moeten zijn
Geen idee of hij mocht kiezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
hij heeft het zwaar voor de kiezen gehad denk ik.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee of hij mocht kiezen.
En dan een week lang niet normaal kunnen etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, de euforie was van korte duurMorgen er weer naartoe om zsm een afspraak te maken om beide rechter verstandskiezen erui te laten halen. De bovenste kan gewoon getrokken worden, de onderste zal wat snij- en breekwerk vergen
Ik kan nu al nauwelijks normaal etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan een week lang niet normaal kunnen eten
Gelukkig kun je het hebben met al je reserves
In dat geval kan het toch niet zoveel kwaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan nu al nauwelijks normaal etenIk wil wel boven de 200kg blijven wegen, goddomme
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritantquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
In dat geval kan het toch niet zoveel kwaad?
Ook lekker, gewoon op tapasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritant
Daarom leef ik nu vooral op plakjes kaas, worst (heel dun gesneden) en vla/yoghurt
hmm, dat is mooi kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, de euforie was van korte duurMorgen er weer naartoe om zsm een afspraak te maken om beide rechter verstandskiezen erui te laten halen. De bovenste kan gewoon getrokken worden, de onderste zal wat snij- en breekwerk vergen
Gewoon een infuusje fixen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritant
Daarom leef ik nu vooral op plakjes kaas, worst (heel dun gesneden) en vla/yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |