quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net YOLO tegen.
[ afbeelding ]
ik zou de 400ml nemenquote:
Wel goed hoor.quote:
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfessquote:#18 "I was cutting grass for an old lady once...and had to use the bathroom..I knocked but she didn't answer..so I went inside the house and caught her playing with her old pussy...she asked me to if I wanted my cock sucked..so I let her and I orgasmed into her mouth and licked her wet old snatch...but the really bad part is that her bed ridden husband was in the same room and couldn't do anything but watch..so after I was finished with her I went over to him and wiped my cock off on his pillow and farted right in his face"
goeiedagquote:
Henrikequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jesuswantsyoutoconfess
Mooie werkweekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag
na 3 weken vakantie vandaag weer aan het werk enzo.
Wouterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike
ben vandaag nog heel dicht bij je oudershuis geweest
jupquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:15 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter
JeejReed je met d'n ootoo door N'dal?
hoksebargequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen uit enschede of boekelo hier?
Ik woon in Hengelo, maar kan redelijk vlot ien boekelo zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef kristalhelder het volgende:
Mensen uit enschede of boekelo hier?
Ik snap wel dat je er graag komt, zulks een mooi dorpquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
heb ik gister ook al gedaan
Drizztje..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf, is het donderdag? Ik dacht dat het woensdag was
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef norich het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er graag komt, zulks een mooi dorp
Het altijd gezellige limburgquote:
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Het altijd gezellige limburg
heb jij daar eigenlijk ook carnaval gevierd?quote:
Nee, ik doe niet aan carnaval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij daar eigenlijk ook carnaval gevierd?
jammer.quote:
2 september.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer.
carnaval is tof.
wanneer begint jouw school weer dan?
werk je in maastricht?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef norich het volgende:
[..]
2 september.
Heb jij nog vakantie gehad?
Tacoboiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |