nee, helaas niet..quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:45 schreef kristalhelder het volgende:
Allemaal weer lekker werken/naar school
Rateltjequote:
Haha, jullie gaan voort krieltjes eten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu met een zak bevroren krieltjes tegen m'n wang
Mjaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Haha, jullie gaan voort krieltjes eten?
je bent toch al naar de tandarts geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaAls dit gezeik morgen nog niet over is laat ik die verstandskies eruit halen
Uhu, dt duurt vaak ook max. 2 á 2,5 dag, ben er gisterochtend mee wakker geworden. Lang verhaal kort: kijk het nog ff 2 dagen aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
je bent toch al naar de tandarts geweest?
hmm mooi klotequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, dt duurt vaak ook max. 2 á 2,5 dag, ben er gisterochtend mee wakker geworden. Lang verhaal kort: kijk het nog ff 2 dagen aan.
Awww.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... vanmiddag naar de tandarts om de verstandskies rechtsonder (die er half door is) en rechtsboven te laten controleren en schoonmaken. Ik krijg m'n kiezen niet meer op mekaarSlikken doet zeer, kauwen met links gaat niet en m'n mond wil ook nog eens nauwelijks open
bah. succes vanmiddagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... vanmiddag naar de tandarts om de verstandskies rechtsonder (die er half door is) en rechtsboven te laten controleren en schoonmaken. Ik krijg m'n kiezen niet meer op mekaarSlikken doet zeer, kauwen met links gaat niet en m'n mond wil ook nog eens nauwelijks open
Klinkt alsof het mooi rustig isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, nu ben ik een keer degene die de bek moet hol'nquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klinkt alsof het mooi rustig is
dus je wordt vanmiddag eens flink aan de tand gevoeldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om toch iets binnen te krijgen zit ik met een theelepel muizenhapjes rundersalade te eten
Mooi klootn van je kies. Hopen dat het helpt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van de tandarts. Heb even een waterstofperoxidebehandeling (3x woordwaarde, hoppa!) gehad en zal binnen een uur klachten- of op z'n minst pijnvrij moeten zijn
en je kiezen zitten er nog?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van de tandarts. Heb even een waterstofperoxidebehandeling (3x woordwaarde, hoppa!) gehad en zal binnen een uur klachten- of op z'n minst pijnvrij moeten zijn
Geen idee of hij mocht kiezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
hij heeft het zwaar voor de kiezen gehad denk ik.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee of hij mocht kiezen.
En dan een week lang niet normaal kunnen etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, de euforie was van korte duurMorgen er weer naartoe om zsm een afspraak te maken om beide rechter verstandskiezen erui te laten halen. De bovenste kan gewoon getrokken worden, de onderste zal wat snij- en breekwerk vergen
Ik kan nu al nauwelijks normaal etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En dan een week lang niet normaal kunnen eten
Gelukkig kun je het hebben met al je reserves
In dat geval kan het toch niet zoveel kwaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan nu al nauwelijks normaal etenIk wil wel boven de 200kg blijven wegen, goddomme
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritantquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
In dat geval kan het toch niet zoveel kwaad?
Ook lekker, gewoon op tapasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritant
Daarom leef ik nu vooral op plakjes kaas, worst (heel dun gesneden) en vla/yoghurt
hmm, dat is mooi kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, de euforie was van korte duurMorgen er weer naartoe om zsm een afspraak te maken om beide rechter verstandskiezen erui te laten halen. De bovenste kan gewoon getrokken worden, de onderste zal wat snij- en breekwerk vergen
Gewoon een infuusje fixen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Honger hebben en niet eens zonder pijn een boterham kunnen eten is best irritant
Daarom leef ik nu vooral op plakjes kaas, worst (heel dun gesneden) en vla/yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |