Nog niet, eerst mijn bier opdrinkenquote:
heel belangrijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog niet, eerst mijn bier opdrinken
absoluut, ik heb er immers voor betaaldquote:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
absoluut, ik heb er immers voor betaald
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, en het is altijd jammer om spul weg te gooien. en voornamelijk bier
Dat haal ik sowieso hier niet in huis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Behalve als het Heineken is, dan mag je het door de plee spoelen
hoe is het met je huisje?quote:
Schiet al heeel erg opquote:
je hebt nu nog geen tv?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schiet al heeel erg op![]()
Na Lowlands nog even paar dagen bezig en dan is alles af. Dan is internet en tv er ook. Dus dan kan ik ook echt leven
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?quote:
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is ook mooi klote. wat doe je 's avonds zoal dan?
ojah, je kunt natuurlk alles via telefooninternet doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn balkon een jointje roken met radio via mn mobiel. En een beetje dataslurpen.
Yes. Wel kut hoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, je kunt natuurlk alles via telefooninternet doen
ja, en het houdt je bezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ben meestal wel tot laat bezig. Doordat ik geen tv en internet heb ga ik maar gewoon wat kleine dingen doen. Soms wat grotere dingen, afhankelijk van hoelaat het is. Scheelt later weer.
ja, ik ken het. wij hebben hier ook een tijdje zonder gezeten in het beginquote:
Precies. En het is steeds meee afquote:
dat zijn wel grote veranderingen ja. dan lijkt het wel mooi op te schietenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. En het is steeds meee afVandaag gordijnen opgehangen en dinsdag dan nog de gordijnen in de woonkamer ophangen. Maar het is gelijk al zo anders
Yesquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn wel grote veranderingen ja. dan lijkt het wel mooi op te schieten
dan banken op de plek en kun je bankhangenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes
Zodra dinsdag de gordijnen hangen, lampen heb gekocht en mijn karpet neer kan leggen, is mijn woonkamer klaar
Banken staan al op hun plek. Maar bankhangen zonder tv en internet is saai. Dan liever op t balkonquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan banken op de plek en kun je bankhangen
ja, dan kun je beter roken ofzo jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Banken staan al op hun plek. Maar bankhangen zonder tv en internet is saai. Dan liever op t balkon
Groot genoeg om met 2 chill te kunnen zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dan kun je beter roken ofzo ja
heb je een groot balkon?
dat is altijd goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Groot genoeg om met 2 chill te kunnen zitten.
slaap lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Trusten!
Nope. 1 september pas. Of die donderdag ervoor. Nog 2 weken dus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Kijk, dat zijn de weekenden.
heb je nu vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |