ja dat klopt. binnen 48 uur zijn 75.000 tickets verkochtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
Wacken 2014 is al uitverkocht?(of las ik verkeerd?)
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat klopt. binnen 48 uur zijn 75.000 tickets verkocht
ik wilde al zeggen, gewoon een jaar van tevoren! ongeloofeloosquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
het duurt nog 358 dagen voordat het begint
ja best wel. gelukkig hebben wij al kaartenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik wilde al zeggen, gewoon een jaar van tevoren! ongeloofeloos
zo gaat dat elk jaar? net thuis en dan alweer kaarten halen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja best wel. gelukkig hebben wij al kaarten
nee, vorig jaar toevallig wel, maar die jaren ervoor ergens in november of later.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo gaat dat elk jaar? net thuis en dan alweer kaarten halen?
Beste prijs voor iets wat in mijn ogen vrij simpel werk is..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben laatst langs wat dealers geweest voor instaplijsten, grill en uitlaatsierstuk; die rekenen tussen de ¤ 540 - ¤ 560 (incl. montage)
als ik op internet zoek zijn de 3 onderdelen los rond de ¤ 340 (incl. BTW / excl. verzendkosten) te krijgen, dus de dealers rekenen rond ¤ 200 - ¤ 220 voor montage van alles. hmmm...
¤ 200 is rond de 4 uur werk voor hun, valt opzich wel mee toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beste prijs voor iets wat in mijn ogen vrij simpel werk is..
Dat monteren zou je dus zo zelf kunnen doen
En ik nog in Hengeloquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds op Hulst sta
Uitlaatsierstuk is toch een inbusje aandraaien? Gril weet ik niet precies hoe die vast zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
¤ 200 is rond de 4 uur werk voor hun, valt opzich wel mee toch?
edit: en heb niet echt veel vertrouwen in mijn eigen handigheid
ik heb zo'n idee dat je aardig in de goede richting denktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uitlaatsierstuk is toch een inbusje aandraaien? Gril weet ik niet precies hoe die vast zit.
En instaplijsten zijn zelfklevend? Dus dan is het goed ontvetten. Zorgen dat je hem recht hebt en klaar?
Of denk ik te makkelijk.
Koopjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Even uit het funda topic gejat maar...
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-4-10/fotos/
Wat fucking mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's ook wel een prettig buurtje,.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Even uit het funda topic gejat maar...
http://www.funda.nl/koop/(...)erstraat-4-10/fotos/
Wat fucking mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Justin kiek es!![]()
(Schaamteloos gejat uit het funny pictures topic)
[ afbeelding ]
Ik ga meteen kieknquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Justin kiek es!![]()
(Schaamteloos gejat uit het funny pictures topic)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk invulformulier:
[ afbeelding ]
Perfect voor mij dus, milfhunter die ik ben
D, retenjong, hoe ist?quote:
gilfhunter bedoel jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk invulformulier:
[ afbeelding ]
Perfect voor mij dus, milfhunter die ik ben
quote:
Er zit een Marktkauf?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zit trouwens de kaufhalle nog in Nordhorn?
Ga voor de grap eens Goudse kaas kopen bij de K&K in Gronau en dezelfde verpakking bij de AH in Glanerbrug. Scheelde altijd 1.50quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er zit een Marktkauf?![]()
Zachte bolletjes van Bakker Roeland uit Oldenzaal zijn er goedkoper dan in Oldenzaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |