Niet zeiken, jij hebt tenminste vakantie. Verdommequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. 1 september pas. Of die donderdag ervoor. Nog 2 weken dus..
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zeiken, jij hebt tenminste vakantie. Verdomme
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.
Ik heb helemaal geen vakantie. Nooit. Ik zit verdomme niet voor niets tegen een burnout aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent een student. Dan heb je altijd vakantie. Behalve in de vakantie, want dan werk je bij de Mc.
Gelukkig neem je grapjes die op jou slaan altijd serieus. Dat houdt het luchtig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie. Nooit. Ik zit verdomme niet voor niets tegen een burnout aan.
Sorry. Opgefokt as hellquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig neem je grapjes die op jou slaan altijd serieus. Dat houdt het luchtig.
en dan als middageten weer naar binnen werken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat, drink je een kop thee, kots je die er 15 min later weer uit
Die is gek, ik ga toch niet uit de wc slurpen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan als middageten weer naar binnen werken?
moet je ook in een kommetje kotsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is gek, ik ga toch niet uit de wc slurpen?
ja, ik heb d'r ook een liggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een Raspberry Pi gekocht. Best tof ding. Ongelooflijk dat het allemaal zo klein kan.
arme ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
nog 1 dag werken en dan 2 weken vakantie![]()
Ik heb em kant en klaar gekocht incl. behuizing en XMBC.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik heb d'r ook een liggen.
het jammere is dat ik d'r helemaal geen tijd voor heb
Dat heb ik niet. ik heb hier alleen een printplaat. geen behuizing.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb em kant en klaar gekocht incl. behuizing en XMBC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |