Om me komend schooljaar niet te vervelen in de trein.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een Hyundai A7HD.
Die heeft al een jaar het daglicht niet gezien ofzo. Weet niet waarvoor je 'em wilt gebruiken...
Je wilt 6.75 voor die tabletquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat het kost om te verzenden en dan nog een keer wat het kost om te verzenden als prijs voor de tablet.
Zoals ik al zei, een jaar ofzo het daglicht niet gezien, dus ik zal 'em niet gaan missen.
Ik mis gogo...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Woonde ik daar maar
Maar nee Zweden niet, het is geen gogosweden he
Ik kan genoeg dingen vinden voor Chinese scooters maar niet voor een peugeot, maar ik ga straks nog wat taobao zoektermen proberen, misschien dat de vertaling niet goed doorkomt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:58 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Mocht je iets gevonden hebben hoor ik het graag.
(ik heb een peugeot Vivacity= ongeveer zelfde model)
Shiz heeft zich al bedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
DHL is maar 10 euro door heel EU
zo goedkoop?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
DHL is maar 10 euro door heel EU
Werk hier gewoon wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef mschol het volgende:
waarom krijg ik altijd "We are updating this website,sorry for the inconvenience!" als ik banggood.com bezoek?
bad luck of is er wat met die site aan de hand?
Dan ben je gebannedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef mschol het volgende:
waarom krijg ik altijd "We are updating this website,sorry for the inconvenience!" als ik banggood.com bezoek?
bad luck of is er wat met die site aan de hand?
als dat waar zou zijn:quote:
Dat las ik op vakantie bij zo'n DHL punt, wat ik wel weet is dat NL 5euro is en 2,30 als de persoon zelf het ook nog zelf ophaalt bij een DHL punt (tankstations oid).quote:
Ik skype nog wel met hemquote:
euh binnen nl minimaal 4 euroquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat las ik op vakantie bij zo'n DHL punt, wat ik wel weet is dat NL 5euro is en 2,30 als de persoon zelf het ook nog zelf ophaalt bij een DHL punt (tankstations oid).
Heb even gekeken, Duitsland is 10 euro en west europa is 15, rest van europa 20 en rest van de wereld 25
linkje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Banggood is weer eens snel met leveren.
Bestelde zaklamp is binnen.
[ afbeelding ]
Hij is nu gewoon nog goedkoper met $1,10 in vergelijking met wat ik er voor betaalde
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:31 schreef shiznuts het volgende:
Zal deze dan wel zijn, hè:http://www.banggood.com/-p-40270.html .
Ik heb zelf deze:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, wie van de posters hier werkt bij Ibood!?![]()
EDIT: een tip van die Duitse site. Morgen denk ik maar even kopen; handig. Ingebouwde batterij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |