Heeft ie geen phantom power nodig?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n combi poort op mijn viao. Zal eens op mijn tel proberen.
Geen idee, gaat om deze http://www.buyincoins.com/item/30524.htmlquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:34 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Heeft ie geen phantom power nodig?
Ach so, dat is een condensatormicrofoon, nou ben ik geen geweldige expert in die regionen, maar ik geloof niet dat die werken zonder voeding/voorversterker. Iemand die hier meer van weet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, gaat om deze http://www.buyincoins.com/item/30524.html
Had 'ie toch al afgevinkt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ach so, dat is een condensatormicrofoon, nou ben ik geen geweldige expert in die regionen, maar ik geloof niet dat die werken zonder voeding/voorversterker. Iemand die hier meer van weet?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef rene90 het volgende:
[..] batterij die erin zit is in orde verder. [..]
Jij weet ook niet álles knaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:29 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Jij weet ook niet álles knaap
Dat je 4 of 5 microfoontjes bestelt en wat "research" doet zegt nog niks.NOU, SORRY HOOR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik hang ook in het FOT Videografie topic, heb zelf weliswaar geen XLR-mic (behalve die SF-920, waarvan de kabel zelf al XLR -> 3.5mm gaat en geen krachtbron nodig heeft), maar normaal gesproken moet je inderdaad wat juice op het systeem hebben staan om XLR mics te laten werken. Zijn ook lui die een iRig Pre modden en gebruiken._quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef whY... het volgende:
Ik heb een video voor jullie over geluid. Ik wilde eigenlijk vooral zelf het verschil weten maar wellicht spreekt dit de Indies ook wel aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef Miniem het volgende:
Iemand toevallig nog een chinatab over die in een hoekje ligt te slingeren?
Of een kleine notebook toevallig?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Zit een batterijtje in, verder gewoon xlr - 3.5mm jack. Waarom werkt dat nou weer niet...als ik hem op mijn gewone versterker aansluit in AUX in doet hij het niet, maar iemand gaf hier al aan dat je echt een specifieke mic in poort moet hebben ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:09 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Ach so, dat is een condensatormicrofoon, nou ben ik geen geweldige expert in die regionen, maar ik geloof niet dat die werken zonder voeding/voorversterker. Iemand die hier meer van weet?
Wat is deze?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
NOU, SORRY HOOR.
Ja, ik hang ook in het FOT Videografie topic, heb zelf weliswaar geen XLR-mic (behalve die SF-920, waarvan de kabel zelf al XLR -> 3.5mm gaat en geen krachtbron nodig heeft), maar normaal gesproken moet je inderdaad wat juice op het systeem hebben staan om XLR mics te laten werken. Zijn ook lui die een iRig Pre modden en gebruiken.
[..]
_
[..]
[ afbeelding ]
Een Hyundai A7HD.quote:
Om me komend schooljaar niet te vervelen in de trein.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een Hyundai A7HD.
Die heeft al een jaar het daglicht niet gezien ofzo. Weet niet waarvoor je 'em wilt gebruiken...
Je wilt 6.75 voor die tabletquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:45 schreef shiznuts het volgende:
Wat het kost om te verzenden en dan nog een keer wat het kost om te verzenden als prijs voor de tablet.
Zoals ik al zei, een jaar ofzo het daglicht niet gezien, dus ik zal 'em niet gaan missen.
Ik mis gogo...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Woonde ik daar maar
Maar nee Zweden niet, het is geen gogosweden he
Ik kan genoeg dingen vinden voor Chinese scooters maar niet voor een peugeot, maar ik ga straks nog wat taobao zoektermen proberen, misschien dat de vertaling niet goed doorkomt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:58 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Mocht je iets gevonden hebben hoor ik het graag.
(ik heb een peugeot Vivacity= ongeveer zelfde model)
Shiz heeft zich al bedacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
DHL is maar 10 euro door heel EU
zo goedkoop?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
DHL is maar 10 euro door heel EU
Werk hier gewoon wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef mschol het volgende:
waarom krijg ik altijd "We are updating this website,sorry for the inconvenience!" als ik banggood.com bezoek?
bad luck of is er wat met die site aan de hand?
Dan ben je gebannedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:19 schreef mschol het volgende:
waarom krijg ik altijd "We are updating this website,sorry for the inconvenience!" als ik banggood.com bezoek?
bad luck of is er wat met die site aan de hand?
als dat waar zou zijn:quote:
Dat las ik op vakantie bij zo'n DHL punt, wat ik wel weet is dat NL 5euro is en 2,30 als de persoon zelf het ook nog zelf ophaalt bij een DHL punt (tankstations oid).quote:
Ik skype nog wel met hemquote:
euh binnen nl minimaal 4 euroquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat las ik op vakantie bij zo'n DHL punt, wat ik wel weet is dat NL 5euro is en 2,30 als de persoon zelf het ook nog zelf ophaalt bij een DHL punt (tankstations oid).
Heb even gekeken, Duitsland is 10 euro en west europa is 15, rest van europa 20 en rest van de wereld 25
linkje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Banggood is weer eens snel met leveren.
Bestelde zaklamp is binnen.
[ afbeelding ]
Hij is nu gewoon nog goedkoper met $1,10 in vergelijking met wat ik er voor betaalde
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:31 schreef shiznuts het volgende:
Zal deze dan wel zijn, hè:http://www.banggood.com/-p-40270.html .
Ik heb zelf deze:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, wie van de posters hier werkt bij Ibood!?![]()
EDIT: een tip van die Duitse site. Morgen denk ik maar even kopen; handig. Ingebouwde batterij ook.
Why? Issie 4 GB, gewoon een 3gb file downloaden en er op knallen.. Hebbie niet veel tests voor nodig. Past 't, dan issie OK. Foutmeldingen, issie genaaid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:52 schreef FreaZ het volgende:
Iemand die weet of er een alternatief voor H2testw 1.4 is voor Mac? Vriend van me heeft waarschijnlijk een fake usb gekocht en wil dat testen.
Hij had windows via bootcamp erop staan. Programma gedraaid: 32gb = ~16gbquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Why? Issie 4 GB, gewoon een 3gb file downloaden en er op knallen.. Hebbie niet veel tests voor nodig. Past 't, dan issie OK. Foutmeldingen, issie genaaid.Easy mode
Tja, dan kun je dit hele topic wel opdoeken niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:36 schreef mickeyD het volgende:
krijg je er een zakje stof bij, of moet ie dat zelf verzamelen in de la waar hij in gaat verdwijnen?
Ja, straks nog even die Duitse site weer lezen of daar ervaringen staan of ergens op internet. Want ruis/piep heb ik geen zin in natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef Painore het volgende:
Ik heb zelf deze:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item20d5f1250e
Doet wat het moet doen, maar er zit een erg irritante hoge piep/ruis doorheen. Ben benieuwd wat jouw type gaat doen, ik kan nog wel een goede gebruiken.
http://www.teclast.org/media/wysiwyg/teclast_p76ti_w16423.jpgquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef Miniem het volgende:
Ah is dus veranderd sinds Oktober 2012, achja alles is duurder hier..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
euh binnen nl minimaal 4 eurohttps://dhlforyou.nl/Docu(...)U-nl-OKTOBER2012.png
Ik heb nog een Pipo S1 liggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef Miniem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |