Waarom ga je dan niet bij DHL als koerier/bezorger aan de slag, lijkt me sowieso beter passen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Fysiek wel, ben nu ook werkzaam bij PostNL waarbij ik juist één der snelste werknemers ben. Maar mijn focus blijft liggen op werk in de documentaire informatievoorziening. Had begin v/h jaar een project bij een gemeente die mij en de gemeente uitstekend beviel. Jammer dat het een tijdelijk project was.
Dat zou je wel denken ja..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:46 schreef Disorder het volgende:
Als je binnenkomt bij DHL.. Staat er dan zo'n Arbeit macht frei bord?
vacature staat on hold. Nou ja, heb iig gereageerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm toch iets gevonden. Mooi dat ik 2 jaar geleden voor zo'n functie gesolliciteerd heb en nog een prachtige motivatiebrief heb liggen die maar minimaal veranderd hoeft te worden
Hij telt weer mee voor de sollicitatieplicht moet je maar denken !quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
vacature staat on hold. Nou ja, heb iig gereageerd.
Dat heb ik in 2007 vijf maanden gedaan; was nét vol te houden met zeer stevig aanpoten. Werktijden lagen doorgaans tussen 7:00 en 18:00 uur, soms een uitschieter tot 20:30 uur. Er werden op circa 80 adressen per dag paketten afgeleverd bij zowel particulieren als bedrijven. Het kwam weleens voor dat ik na 17:00 uur ingesloten raakte op de parkeerplaats van een bedrijf waarvan de hekken ineens gesloten bleken, waardoor verdere pakketleveringen in het honderd liepen. Memorabele tijd zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet bij DHL als koerier/bezorger aan de slag, lijkt me sowieso beter passen?
Kan, maar ik zou zelf wachten tot vrijdagmiddag. Het is natuurlijk vakantietijd en de werkweek is nog niet over.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Thomas B. het volgende:
Als je vorige week dinsdag een sollicitatiegesprek hebt gehad en ze hebben aangegeven volgende week contact me je op te nemen, is het dan normaal/verstandig om nu zelf te gaan bellen? Ik heb tot nu toe nog niks vernomen namelijk?
Misschien ligt het wel aan je brief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het begint hier treurige vormen aan te nemen, inmiddels meer dan honderd sollicitaties gedaan. Ik hoef nu zelfs geen gerichte brieven meer te maken, ik selecteer gewoon mijn bewaarde brief voor eenzelfde soort functie, verander een paar woorden en klaar voor de volgende afwijzing.
Donderdag zal ik even proberenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:00 schreef Thomas B. het volgende:
Als je vorige week dinsdag een sollicitatiegesprek hebt gehad en ze hebben aangegeven volgende week contact me je op te nemen, is het dan normaal/verstandig om nu zelf te gaan bellen? Ik heb tot nu toe nog niks vernomen namelijk?
Kan, maar het is niet steeds dezelfde brief geweest en ik heb een opzet van mijn sollicitatiebrieflaten nakijken door een jobcoach en die vond hem primaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien ligt het wel aan je brief.
Wat is er de afgelopen 5 jaar veranderd qua brieven?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ja, maar die lopen doorgaans 5 jaar achter.Vooral die geitenwollensokken types van het UWV Werkbedrijf.
Productiewerk in een fabriek niet iets om tijdelijk te doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het begint hier treurige vormen aan te nemen, inmiddels meer dan honderd sollicitaties gedaan. Ik hoef nu zelfs geen gerichte brieven meer te maken, ik selecteer gewoon mijn bewaarde brief voor eenzelfde soort functie, verander een paar woorden en klaar voor de volgende afwijzing.
Mijn cv bestrijkt momenteel 1.5 vel A4.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb weleens te horen gekregen dat mijn CV té uitgebreid was met ellenlange lappen tekst. De boel inkorten met korte en bondige vermelding van werkzaamheden was dé remedie.
Kan toch wel korter dan 1,5 A4?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn cv bestrijkt momenteel 1.5 vel A4.
Mijn LinkedIn profiel is vrij uitgebreid.
Die is o.a te benaderen door de QR-code te scannen die op mijn CV staat.
Ik heb een uitgebreide versie van mijn CV altijd op aanvraag beschikbaar!
Waar moet ik dan aan denken? Ik zou hier in de regio niet echt een fabriek wetenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Productiewerk in een fabriek niet iets om tijdelijk te doen?
Gewoon een opsomming, geen heel verhaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb weleens te horen gekregen dat mijn CV té uitgebreid was met ellenlange lappen tekst. De boel inkorten met korte en bondige vermelding van werkzaamheden was dé remedie.
Nog korter?!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan toch wel korter dan 1,5 A4?
Bij een vrij gebruikelijke functie is het toch vrij duidelijk wat je werkzaamheden waren? Of is het zo'n opmerkelijk (of irrelevant) beroep dat je je werkzaamheden moet benadrukken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nog korter?!
Ik heb per functie ongeveer 4 werkzaamheden, anders heeft men helemaal geen beeld van mijn werkzaamheden.
Alleen de functie en de periode dat ik er gewerkt heb, lijken me niet aantrekkelijk. Dan wordt mijn CV gelijk opzij geschoven!
Nu staan er maar 3 functies op mijn CV, ik werk nu ruim 6,5 jaar voor dezelfde werkgever en was/ben niet van plan te switchen van baan! Zeker niet nu ik zwanger ben!
Nee hoor, dat zeker nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Bij een vrij gebruikelijke functie is het toch vrij duidelijk wat je werkzaamheden waren? Of is het zo'n opmerkelijk (of irrelevant) beroep dat je je werkzaamheden moet benadrukken?
Ach, als jij het idee krijgt dat je cv gelezen wordt is ie in ieder geval niet te langquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeker niet
Ik ben een administration assistant maar op mijn afdeling ben ik de enige die deze functie vervuld, dus mijn functie is wel een beetje 'one of a kind'
Succesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef BlueMage het volgende:
Nou morgen kan ik schijnbaar beginnen kwaliteitscontroles op kabeltjes uit te voeren. Wat dat inhoudt? Kabeltjes in zo'n kabel tellen, ik verwacht net zo'n ervaringen als MissionPhailed eerlijk gezegd maar goed het kan ook meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |