Gefeliciteerd ... ! Is dat niet die werkgever waar je aanvankelijk voor circa 15 uur p/w in dienst trad ... ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens vanaf 1 januari een fulltimebaan bij m'n huidige werkgever. Daar ben ik in deze tijd wel erg blij mee!
Ik bezorg post per fiets. Moet zeggen dat het één van de weinige ongeschoolde baantjes is die mij ronduit bevalt. Veel vrijheid, goed voor de conditie, en een verfrissende wind in je bek. Geouwehoer zoals barslecht imago van PostNL, quasi geen communicatie vanuit PostNL, en hondeweer (regen, hitte, etc) neem ik graag op de koop toequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
@missionphailed
Bestél jij post bij postNL of bezorg je post?
Lopend/fietsend of met een busje?
Ik vond daar echt niks aan vroeger...
Haha
Helemaal goud. Wat voor functie is dat nou precies?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens vanaf 1 januari een fulltimebaan bij m'n huidige werkgever. Daar ben ik in deze tijd wel erg blij mee!
Wat fijn! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik bezorg post per fiets. Moet zeggen dat het één van de weinige ongeschoolde baantjes is die mij ronduit bevalt. Veel vrijheid, goed voor de conditie, en een verfrissende wind in je bek. Geouwehoer zoals barslecht imago van PostNL, quasi geen communicatie vanuit PostNL, en hondeweer (regen, hitte, etc) neem ik graag op de koop toe
Gefeliciteerd, maar je kan er 'in de deze tijd' natuurlijk net zo hard uitliggen. Als je werkgever failliet gaat om maar wat te noemen sta je ook gewoon zonder loon, of zelfs met achterstallig loon, op straat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Me too!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode was
Ook overheden of steden kunnen failliet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:21 schreef YPPY het volgende:
De werkgever van Swets gaat niet zomaar failliet. ;-)
Ik ook niet, ben toen gestopt omdat ik weer geen studeren, maar ik genoot echt van dat werkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef foodlover het volgende:
[..]
Me too!
Tijdens studie 5 jaar voor ptt gewerkt toen nog tegen prima salaris en met contract voor onbepaalde tijd.
Vond het een wereldbaan, werkte 2/3 dagen p/w nog geen dag met tegenzin gegaan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
En die andere baan waar je was aangenomen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom hield die baan eigenlijk op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode was
Ja diequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ... ! Is dat niet die werkgever waar je aanvankelijk voor circa 15 uur p/w in dienst trad ... ?
Coordinator Functioneel Beheer CMS. Oftewel, mede verantwoordelijk voor het functioneren van de website.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Helemaal goud. Wat voor functie is dat nou precies?
Dat was sowieso de reden dat ik werkloos wás, na 12 jaar trouwe dienst. En daarom ben ik blij met deze werkgever, want die gaat niet faillietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar je kan er 'in de deze tijd' natuurlijk net zo hard uitliggen. Als je werkgever failliet gaat om maar wat te noemen sta je ook gewoon zonder loon, of zelfs met achterstallig loon, op straat.
Afgezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die andere baan waar je was aangenomen?
Wat fijn!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik gepost he, ik ging fulltime studeren (augustus 2004)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom hield die baan eigenlijk op?
Overheen gelezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef SEMTEX het volgende:
Had ik gepost he, ik ging fulltime studeren
Waar ik nog werk zie, is in de informatisering dus daar zou ik mijn peilen op richten, voor zover ik jouw opleiding in kan schatten lijkt me dat geen verre sprong. Richt je zo mogelijk op een bepaalde sector waar je in wil werken, lees je diep in, leg verbanden met IT-kant van die sector, doe eventueel vrijwilligerswerk en dan kan er prima iets uitkomen. Zo zie ik in onze sector nog best veel mensen aan de bak komen en ook waar ik werk. Communicatie zie ikzelf als een zeer interessant vakgebied maar het staat naar mijn mening gewoon niet zo goed in de markt, dus dat onderdeel zou ik downplayen waar mogelijk. En ohja, Fries als taal op Linked-in zetten dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef Andromache het volgende:
vandaag besteed aan het totaal updaten van mijn LinkedIn-profiel, incl. talenkennis, titel afstudeerscriptie e.d. en stukje doelstellingen iets aangescherpt.
wat doen jullie trouwens met het stukje skills & expertises? ik heb er nu voornamelijk de programmeertalen in staan waar ik wat van weet. maar met een opleiding in communicatie vind ik het wat overdone om daar ook nog eens communicatie te vermelden.
Bij welke Bakkersland ben je gaan werken, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef BlueMage het volgende:
Vandaag voor 't eerst gewerkt bij Bakkersland...uh ja...aardbeien op vlaaibodems leggen gaat heeeel gauw vervelen, tel daarbij op dat het 'n uur fietsen is. Tsja, heb eerlijk gezegd dat ik niet zeker weet hoe lang ik dit ga blijven doen. Wel aangegeven dat ik het werk op zich nog niet eens zo verkeerd vond voor "lopende band" werk en leidinggevende vond ook dat het niet slecht ging en had er wel vertrouwen in dat ik alles zou leren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Panningen, werk jij daar ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij welke Bakkersland ben je gaan werken, als ik vragen mag?
Nee, maar als er mensen zijn die wél direct beschikbaar zijn hebben die toch een streepje voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 04:46 schreef Mishu het volgende:
Vandaag mailtje gehad dat de uitblijvende reactie geen afwijzing was maar dat mensen ziek zijn geweest dan wel op vakantie dus dat de sollicitatieprocedure eventjes is opgeschort.
Moest wel gelijk melden dat ik intussen een vakantie heb geboekt maar dat hoeft geen probleem te zijn lijkt me.
Ze kunnen toch moeilijk verwachten dat je je hele leven op wacht zet.
Ja dat neem ik er maar bij in. Ik ga naar Amerika om universiteiten te bezoeken dus het kan ook gewoon als stoer en ondernemend overkomen (heb gesolliciteerd bij een universiteit).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar als er mensen zijn die wél direct beschikbaar zijn hebben die toch een streepje voor.
ligt aan de functiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, maar als er mensen zijn die wél direct beschikbaar zijn hebben die toch een streepje voor.
Dat IS sowieso stoer en ondernemend. En als je bij een universiteit hebt gesolliciteerd zou ik me niet zo druk maken om beschikbaarheid. Die hebben geduld. Bij welke uni heb je gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat neem ik er maar bij in. Ik ga naar Amerika om universiteiten te bezoeken dus het kan ook gewoon als stoer en ondernemend overkomen (heb gesolliciteerd bij een universiteit).
Maak je geen zorgen; het is vakantie. Over een maandje trekt het aan!quote:
Daar heeft 't uwv lak aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen; het is vakantie. Over een maandje trekt het aan!
Euh 4 sollicitaties per maand is toch wel te doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heeft 't uwv lak aanNu al gecheckt: linkedin, nationalevacaturebank, monsterboard, telegraaf vacatures, nuwerk.nl. Eentje die ik misschien wel interessant vind, maar da's maar voor 24 uur en dan lever ik fors in op salaris. Misschien anders maar gewoon proberen
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh 4 sollicitaties per maand is toch wel te doen?
Ge Fe Li Ci Teerd!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
hopla, een baan gevonden bij een callcenter. niet precies wat ik in gedachten had, maar geld is geld.
ja daarom, je kunt ook 'voor de vorm' solliciteren. En anders telt een open sollicitatie ook mee hèquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja daarom, je kunt ook 'voor de vorm' solliciteren. En anders telt een open sollicitatie ook mee hè.
Anders had je eens bij park hilaria rond kunnen kijken (nu is dat afgelopen toch?). Genoeg plakkaten gezien van kermisattracties die nog mensen zochten om mee te reizen!
voor een open sollicitatie telt het mee, je hoeft er niet daadwerkelijk te gaan werken hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Euh, dat laatste meen je toch niet serieus he
Ik ga niet solliciteren op banen die me niet in de verste verte íets lijken. Dan kan ik vervolgens écht niet motiveren waarom ik dat in godsnaam wil. Maar goed, niets gevonden uiteindelijk, we heben nog 16 dagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor een open sollicitatie telt het mee, je hoeft er niet daadwerkelijk te gaan werken hè. en als het UWV gaat zeiken kun je altijd zeggen dat het je passie is om op de kermis te gaan werken end at je jezelf uitermate geschikt acht. voor de vorm kun je er dan nog even zo'n yell bij doen á la "Daar gaat ie dan!!!! T T T T T TUUUUUUUURBOOOOOOOO!!! Koop uw kaartjes aan de kassa!"
Je kunt ook proberen er iets van te maken in je hoofd. De positieve kanten extrapoleren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga niet solliciteren op banen die me niet in de verste verte íets lijken. Dan kan ik vervolgens écht niet motiveren waarom ik dat in godsnaam wil. Maar goed, niets gevonden uiteindelijk, we heben nog 16 dagen
Ik kan niet liegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen er iets van te maken in je hoofd. De positieve kanten extrapoleren!
Ook niet naief zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |