Nauwkeurigheid, snel blind typen, doorzettingsvermogen, concentratie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Data entry werk? Come on, wat heb je daar voor 'speciale' kwaliteite voor nodig?
Ok, goed punt, maar het vereist verder niet echt veel denkwerkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nauwkeurigheid, snel blind typen, doorzettingsvermogen, concentratie.
dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nauwkeurigheid, snel blind typen, doorzettingsvermogen, concentratie.
Het ging ook niet echt om het soort werk, maar om de inwerkperiode en hoe het bedrijf daarmee om gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:40 schreef BlueMage het volgende:
Magazijnwerk is echt wat anders als data entry, geloof me maar, voor dat werk bij DHL hoef je niet na te denken. Sterker nog: niet nadenken over wat je eigenlijk in godsnaam aan 't doen bent is zelfs een sterk punt om daar te kunnen blijven werken.Ik denk dat MissionPhailed daar dus de fout in is gegaan.
Ik heb als twintig/eenentwintigjarige ook data entry werk gedaan. Misschien is de data entry anno 2013 anders, toen ervoer ik het echter als geestdodend werk...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:40 schreef BlueMage het volgende:
Magazijnwerk is echt wat anders als data entry, geloof me maar, voor dat werk bij DHL hoef je niet na te denken. Sterker nog: niet nadenken over wat je eigenlijk in godsnaam aan 't doen bent is zelfs een sterk punt om daar te kunnen blijven werken.Ik denk dat MissionPhailed daar dus de fout in is gegaan.
Op m'n 16e data entry voor Neckermann gedaan. Echt als een gek hele ladingen artikelnummers en zo overtikkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb als twintig/eenentwintigjarige ook data entry werk gedaan. Misschien is de data entry anno 2013 anders, toen ervoer ik het echter als geestdodend werk...
Gefeliciteerd ... ! Is dat niet die werkgever waar je aanvankelijk voor circa 15 uur p/w in dienst trad ... ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens vanaf 1 januari een fulltimebaan bij m'n huidige werkgever. Daar ben ik in deze tijd wel erg blij mee!
Ik bezorg post per fiets. Moet zeggen dat het één van de weinige ongeschoolde baantjes is die mij ronduit bevalt. Veel vrijheid, goed voor de conditie, en een verfrissende wind in je bek. Geouwehoer zoals barslecht imago van PostNL, quasi geen communicatie vanuit PostNL, en hondeweer (regen, hitte, etc) neem ik graag op de koop toequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
@missionphailed
Bestél jij post bij postNL of bezorg je post?
Lopend/fietsend of met een busje?
Ik vond daar echt niks aan vroeger...
Haha
Helemaal goud. Wat voor functie is dat nou precies?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb trouwens vanaf 1 januari een fulltimebaan bij m'n huidige werkgever. Daar ben ik in deze tijd wel erg blij mee!
Wat fijn! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik bezorg post per fiets. Moet zeggen dat het één van de weinige ongeschoolde baantjes is die mij ronduit bevalt. Veel vrijheid, goed voor de conditie, en een verfrissende wind in je bek. Geouwehoer zoals barslecht imago van PostNL, quasi geen communicatie vanuit PostNL, en hondeweer (regen, hitte, etc) neem ik graag op de koop toe
Gefeliciteerd, maar je kan er 'in de deze tijd' natuurlijk net zo hard uitliggen. Als je werkgever failliet gaat om maar wat te noemen sta je ook gewoon zonder loon, of zelfs met achterstallig loon, op straat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Me too!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode was
Ook overheden of steden kunnen failliet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:21 schreef YPPY het volgende:
De werkgever van Swets gaat niet zomaar failliet. ;-)
Ik ook niet, ben toen gestopt omdat ik weer geen studeren, maar ik genoot echt van dat werkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef foodlover het volgende:
[..]
Me too!
Tijdens studie 5 jaar voor ptt gewerkt toen nog tegen prima salaris en met contract voor onbepaalde tijd.
Vond het een wereldbaan, werkte 2/3 dagen p/w nog geen dag met tegenzin gegaan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
En die andere baan waar je was aangenomen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom hield die baan eigenlijk op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Goed voor de lijn is het zeker, was nog nooit zo slank als toen ik postbode was
Ja diequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ... ! Is dat niet die werkgever waar je aanvankelijk voor circa 15 uur p/w in dienst trad ... ?
Coordinator Functioneel Beheer CMS. Oftewel, mede verantwoordelijk voor het functioneren van de website.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Helemaal goud. Wat voor functie is dat nou precies?
Dat was sowieso de reden dat ik werkloos wás, na 12 jaar trouwe dienst. En daarom ben ik blij met deze werkgever, want die gaat niet faillietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar je kan er 'in de deze tijd' natuurlijk net zo hard uitliggen. Als je werkgever failliet gaat om maar wat te noemen sta je ook gewoon zonder loon, of zelfs met achterstallig loon, op straat.
Afgezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die andere baan waar je was aangenomen?
Wat fijn!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik gepost he, ik ging fulltime studeren (augustus 2004)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom hield die baan eigenlijk op?
Overheen gelezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:17 schreef SEMTEX het volgende:
Had ik gepost he, ik ging fulltime studeren
Waar ik nog werk zie, is in de informatisering dus daar zou ik mijn peilen op richten, voor zover ik jouw opleiding in kan schatten lijkt me dat geen verre sprong. Richt je zo mogelijk op een bepaalde sector waar je in wil werken, lees je diep in, leg verbanden met IT-kant van die sector, doe eventueel vrijwilligerswerk en dan kan er prima iets uitkomen. Zo zie ik in onze sector nog best veel mensen aan de bak komen en ook waar ik werk. Communicatie zie ikzelf als een zeer interessant vakgebied maar het staat naar mijn mening gewoon niet zo goed in de markt, dus dat onderdeel zou ik downplayen waar mogelijk. En ohja, Fries als taal op Linked-in zetten dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef Andromache het volgende:
vandaag besteed aan het totaal updaten van mijn LinkedIn-profiel, incl. talenkennis, titel afstudeerscriptie e.d. en stukje doelstellingen iets aangescherpt.
wat doen jullie trouwens met het stukje skills & expertises? ik heb er nu voornamelijk de programmeertalen in staan waar ik wat van weet. maar met een opleiding in communicatie vind ik het wat overdone om daar ook nog eens communicatie te vermelden.
Bij welke Bakkersland ben je gaan werken, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef BlueMage het volgende:
Vandaag voor 't eerst gewerkt bij Bakkersland...uh ja...aardbeien op vlaaibodems leggen gaat heeeel gauw vervelen, tel daarbij op dat het 'n uur fietsen is. Tsja, heb eerlijk gezegd dat ik niet zeker weet hoe lang ik dit ga blijven doen. Wel aangegeven dat ik het werk op zich nog niet eens zo verkeerd vond voor "lopende band" werk en leidinggevende vond ook dat het niet slecht ging en had er wel vertrouwen in dat ik alles zou leren.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Panningen, werk jij daar ook?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij welke Bakkersland ben je gaan werken, als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |