SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:54 schreef love-and-hate het volgende:
Ook al is de kogel door de kerk, ik wil jullie niet de mogelijkheid onthouden tot een verdere discussie over de mogelijkheid van een vriendschap na een lange relatie
Wie weet zijn er in de komende 13 dagen nog noemenswaardige dingen te melden. Wat betreft vrienden zijn in ieder geval, so far so good. Ik blijf erbij dat ik vanwege mijn lange buitenland verblijf mezelf niet gek maak aangezien er daardoor geen enkele hoop is. Het voelt gewoon lekker om haar te zien en te spreken, beste vrienden waren we al een aantal jaar voor onze relatie, tijdens onze hele relatie, waarom nu niet alsnog
Bijna alleen maar doemverhalen en waarschuwingen, maar ook een enkeling die het hoop geeft.
Vrijdag komt ze bij mijn ouders thuis eten.
Hieronder de post waarmee het allemaal begon, in een spoiler, aangezien deze erg lang is en totaal niet meer up to date.Goed te horen dat de vriendschap zo goed gaat tussen jullie, bij elkaar zijn in de vorm van vriendschap, voelt toch nog altijd beter dan alleen zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Voor jou jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben zelf bevriend gebleven met een ex van mij. Hij wilde niet uit elkaar. We gaan soms iets leuks doen samen. Gaat prima!
Nu zijn echt mijn laatste twijfels weggenomenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrienden met je ex zijn nadat het net uit is en jij nog gevoelens voor haar hebt...
Kan alleen maar goed gaan.
Als je niet naar Amerika zou gaan, was je dan ook vrienden met haar gebleven op deze manier?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Nu zijn echt mijn laatste twijfels weggenomen
Godzijdank is er AmerikaIk kan mezelf kwellen door haar van het ene op het andere moment uit mijn leven te bannen. Of ik blijf haar deze laatste dagen nog een aantal keer zien, wat me erg gelukkig maakt, ook al is er niks meer dan enkel gezelligheid.
Zolang ik mezelf niet betrap op valse hoop of het gevoel dat ik me aan de relatie vast wil houden die er niet meer is, voelt dit goed. Beetje afscheid nemen voor mezelf van het meisje met wie ik bijna 6 jaar samen was, samenwoonde, beste vriend en die ik nu waarschijnlijk een vol jaar niet meer te zien ga krijgen.
Ik ken er inderdaad ook een aantal (waaronder idd jij en je ex) die een enorm goede vriendschap hebben na hun lange relatie en zelfs met elkaar over nieuwe vlammen praten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef conleche het volgende:
Ik ben heel goede vrienden met een paar exen. Daar gaat wel even tijd overheen, maar het kan dus wel.Denk eerder dat het ná je USA ervaring zal lukken dan ervoor though, nu zit je nog teveel met gevoelens lijkt me.
Zoals iedereen waarschijnlijk heeft kunnen merken in de afgelopen weken, ben ik veel te softquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind het best knap (oprecht knap, bedoel ik) dat jullie elkaar kunnen zien met 'alleen maar gezelligheid' na zoveel jaarJe zou zeggen dat er boosheid, verdriet enzo zou zitten. Zeker zo kort nadat het uit ging. Dus het verbaast me, maar het kan kennelijk
Goeie vraag, heb deze vaak aan mezelf gesteld afgelopen paar dagen. Ik denk dat ik dan ook vrienden was gebleven, maar dan met de verkeerde intenties en mezelf daarmee enorm zou kwellen. Nu is er 0,0% kans op een toekomst samen, zelfs niet als we allebei 100% zouden willen. Die gedachte maakt alles zoveel makkelijker te accepterenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet naar Amerika zou gaan, was je dan ook vrienden met haar gebleven op deze manier?
Je hebt wel gelijk dat het nu waarschijnlijk niet zoveel kwaad kan, omdat je toch weg gaat.
Gewoon zeggen dat je daar de details niet over hoeft te horen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:12 schreef TerryStone het volgende:
Veel geluk met het aanhoren van de verhalen over haar seksuele escapades en nieuwe vriendjes... dit soort eenzijdige pseudovriendschappen zijn altijd een groot succes, voor haar that is.
Ook voor hem. Hij heeft ook inmiddels weer een vriendin (met een kleine zelfs, niet van hem).quote:
Prijzige tickets, geen geld, zeker niet vanwege mijn eigen buitenlands avontuur, dus sadly no. Ze heeft niet meer dezelfde gevoelens voor mij als een half jaar geleden. Vanwege het bijkomend feit dat we elkaar dus nu een jaar wederom niet kunnen zien kan ik me erin vinden dat we nu niet gaan proberen of we alles terug kunnen halen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef Koral het volgende:
Heeft TS voor zichzelf het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan, en elke kans hebt gepakt? Ik vraag me af of je haar hebt opgezocht in Afrika maar dat terzijde. Het was immers haar droom schreef je. Heb je duidelijkheid van haar waarom ze niet meer hetzelfde kan geven als vroeger?
Al die jaren vergeefse moeite in mijn vriendin gestoken? Alsof ik 5,5 jaar van mijn leven heb weggegooidquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef Koral het volgende:
Aan de andere kant, dat iets is beter dan niets kan (als het een wederzijdse gedachte is) als een waardevolle beloning aanvoelen voor de moeite die je er al die jaren, naar nu blijkt tevergeefs, voor hebt gedaan.
Ik ben ervan overtuigd dat ik altijd met een warm en gelukkig gevoel ga kunnen terugkijken op onze tijd samen. Missen ga ik haar vast, maar met mijn eigen avontuur voor de boeg ga ik weer een hele nieuwe ervaring tegenmoet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef Koral het volgende:
Ik ben benieuwd wat sterker bij jou gaat leven, of de dingen die je gaat missen of de dingen die je nog samen hebt. Sterkte en veel geluk in de VS toegewenst en daarna.
Wat is dat nou voor een rare houding.... Als het uit gaat en je blijft geen vrienden wil dat toch niet automatisch zeggen dat al die jaren 'voor niks' zijn geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:43 schreef Koral het volgende:
Aan de andere kant, dat iets is beter dan niets kan (als het een wederzijdse gedachte is) als een waardevolle beloning aanvoelen voor de moeite die je er al die jaren, naar nu blijkt tevergeefs, voor hebt gedaan.
Tuurlijk is het een deel van je leven, een ook op afstand kan een relatie je vormen. Maar als je een (flink) deel van je relatie op afstand van elkaar bent geweest, en dus niet vele geneugten (en dan heb ik het niet alleen over sex) van een gewone relatie hebt gehad dan is de "voor niets gedachte echt niet raar" als het uit gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare houding.... Als het uit gaat en je blijft geen vrienden wil dat toch niet automatisch zeggen dat al die jaren 'voor niks' zijn geweestDat was gewoon een deel van je leven, niks meer en niks minder.
*Meldt* In deel1 al wat over verteld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef Koral het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid; hoeveel van de mensen die love-and-hate topic volgen/ reageren hebben ooit een serieuze lange afstand-relatie gehad?
Ik toevallig zelf, inmiddels al ruim 5 jaar. En dat werkt prima als je er beide moeite in steekt. Ik zou dat als het uitgaat echt niet beschouwen als dat ik er voor niks moeite in heb gestoken, want we hebben het al die jaren heel leuk gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:16 schreef Koral het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een deel van je leven, een ook op afstand kan een relatie je vormen. Maar als je een (flink) deel van je relatie op afstand van elkaar bent geweest, en dus niet vele geneugten (en dan heb ik het niet alleen over sex) van een gewone relatie hebt gehad dan is de "voor niets gedachte echt niet raar" als het uit gaat.
Gewoon uit nieuwsgierigheid; hoeveel van de mensen die love-and-hate topic volgen/ reageren hebben ooit een serieuze lange afstand-relatie gehad?
De berusting komt erg snel. De meesten doen daar toch op zijn minst maanden over. Het lijkt ook alsof je jezelf wat al te fanatiek aanpraat dat het goed is zo, om maar vooral de pijn en het verdriet niet te voelen, maar ook al zou dat zo zijn, dan nog lijkt me dat niet zo erg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:53 schreef love-and-hate het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat ik altijd met een warm en gelukkig gevoel ga kunnen terugkijken op onze tijd samen. Missen ga ik haar vast, maar met mijn eigen avontuur voor de boeg ga ik weer een hele nieuwe ervaring tegenmoet.
Kan me goed vinden in wat je zegt, je hebt ook wel deels gelijk. Het is echter niet zo dat ik er geen pijn van heb.. kan af en toe nog echt wel steken. Als ze binnen nu en 12 dagen een relatie met een ander zou krijgen zou ik daar wel enorm stuk van zijn..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Argento het volgende:
[..]
De berusting komt erg snel. De meesten doen daar toch op zijn minst maanden over. Het lijkt ook alsof je jezelf wat al te fanatiek aanpraat dat het goed is zo, om maar vooral de pijn en het verdriet niet te voelen, maar ook al zou dat zo zijn, dan nog lijkt me dat niet zo erg.
Hoe verwacht je eigenlijk tegenover de situatie te staan als zij een relatie met een ander aan gaat?
Mijn eerste afstandsrelatie duurde een maand of 9 maar wel in Nederland en zag ik dus met enige regelmaat. De volgende lange afstandsrelatie met iemand uit het buitenland heeft ruim 2 jaar geduurd. Daarna had ik afstandsrelaties eigenlijk afgezworen, maar bloed kruipt waar t niet gaan kan en merkte dat de volgende meid uit 'ander hout' gesneden was waarmee een lange afstand relatie misschien wel kans van slagen zou kunnen hebben. Meer levenservaring van beide kanten zal ook geholpen hebben. Deze persoon is na 2 1/2 jaar vanuit het buitenland naar nederland gekomen, en deze relatie duurt nu al 7 jaar, zijn getrouwd en we hebben een kind samen.quote:Gewoon uit nieuwsgierigheid; hoeveel van de mensen die love-and-hate topic volgen/ reageren hebben ooit een serieuze lange afstand-relatie gehad?
quote:In ieder geval ervoor zorgen dat ik geen vriendinnetje in Amerika aan de haak sla
Let's hope notquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:46 schreef Pino112 het volgende:
Is die Amerikaanse nog vrijgezel en ga je die weer ontmoeten?
Ik wil niet stoken oid maar ik zou dan gewoon een foto met haar maken en dat sturen of online gooien.quote:
quote:In ieder geval ervoor zorgen dat ik geen vriendinnetje in Amerika aan de haak sla
Echt, hoezoquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken oid maar ik zou dan gewoon een foto met haar maken en dat sturen of online gooien.
Haha ja ik weet niet, impulsieve reactie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:14 schreef love-and-hate het volgende:
Haha, gaat niet gebeuren.. ik ben net 5,5 jaar gebonden geweest, nu het dan voorbij moet zijn wil ik ook enorm gaan genieten van mijn vrijheid
[..]
Echt, hoezo
Daar ging het toch niet alleen maar over...quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:50 schreef _klauoon het volgende:
Je kunt toch ook posten in het topic over loslaten van je ex? Of mag iedereen nu een apart topic hebben over het loslaten van een ex enzo?
Topic was er al, een aantal fokkers was geïnteresseerd in een update af en toe, zodoende.quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:50 schreef _klauoon het volgende:
Je kunt toch ook posten in het topic over loslaten van je ex? Of mag iedereen nu een apart topic hebben over het loslaten van een ex enzo?
True.. maar juist die gedachte doet nog pijn.. Vreemd gevoel, ik heb totaal niet meer de behoefte om te huilen, ben weer gewoon mijn mijn eigen dingen bezig. Maar wel met een wond op mijn hart die nog lang nodig zal hebben om te helen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:45 schreef Godshand het volgende:
Beter dat het uit is. Aan haar had je toch niets meer
Succes
Sex met je ex is beterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:24 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Niet in dit kikkerlandje.. maar de rubbertjes gaan zeker mee!
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?quote:
Dan is ze écht over je heen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?
Ik zou er geen nee tegen zeggen, maar dat zit er dus helaas echt echt niet in..!
Gewoon doen, Als jullie het echt nog zo gezellig hebben samen als jij zegt kun je daar op een gezllig avondje wijn drinken nog echt wel gebruik van maken. Sterker nog het zou me niet verbazen als dat haar opzet is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Nog 'tips & tricks' of 'how to's'?
Ik zou er geen nee tegen zeggen, maar dat zit er dus helaas echt echt niet in..!
Erg gezellig, yes. Maar ik heb haar sinds ze terug is pas 4 keer gezien, elke keer niet langer dan een aantal uur. Ze zit echt met haar hoofd in Afrika, best zielig want ze zal toch hier haar leven moeten oppakken en zich over haar heimwee heen moeten zetten. Maarja, ze inderdaad écht over me heenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gewoon doen, Als jullie het echt nog zo gezellig hebben samen als jij zegt kun je daar op een gezllig avondje wijn drinken nog echt wel gebruik van maken. Sterker nog het zou me niet verbazen als dat haar opzet is.
Was een beetje gemengd. Gezellig, maar zoals ik zei, ze heeft enorme heimwee, ze was vanavond erg afwezig. Ik had niet echt het gevoel dat ik tot haar kon doordringen. Maar dat heeft niet met mij te maken, ik hoor dit ook van haar familie en vrienden. Ik heb wel aangegeven dat ze bij me terecht kan als ze hulp oid nodig heeft, maar ik kan daarin niks betekenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Hoe was het vanavond met het eten TS?
Goed zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef love-and-hate het volgende:
TS zit aan het ontbijt nu tussen de Amerikaanse cheerleaders!
Nog afscheid genomen, maar weinig noemenswaardig gebeurd, knuffel gegeven en een kus op de wang. Sindsdien geen contact meer gezocht en ga ik ook weinig doen
Ik zie wel wanneer ik weer wat hoor. Ik ga enorm genieten hier, echt supercool hier!
Ik denk dat je daar goed aan gedaan heb en ik denk dat je over een poosje een nieuw meisje tegen zal komen en dan ook niet meer snapt wat je ooit in haar zag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Ruim een week in Arizona nu, met mij gaat het prima. Met mijn ex ben ik voorlopig even helemaal klaar...
Na vijf dagen spraken we voor het eerst, ze vroeg hoe het ging, ik werd blij van haar berichtje maar toen ik wilde vertellen hoe het was had ze geen tijd meer. Vier dagen later vroeg ik haar hoe het ging, maar het ging kut met haar, ze wilde niks vertellen en niet praten.
Ik heb haar toen heb ik gezegd dat ik een hele tijd geen contact meer ging opnemen met haar. Het doet af en toe nog echt pijn dat het voorbij is en ik hou nog van haar en ik mis haar van tijd tot tijd.
Maar aan de andere kant, ik zit in the fucking United States of America en het is hier echt awesome. Living the college life, de campus is echt awesome en de mensen zijn fantastisch. Ik heb elke dag minstens 5 nieuwe mensen leren kennen, meeste dagen eerder het dubbele.
Als er interesse is zal ik updates blijven posten als er nieuwe ontwikkelingen zijn!
Groetjes vanuit the Great Southwest!
Ja blijf maar posten, ook als het niet meer over die ex gaat. Ik vind het leuk om te lezen. Take back your life!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Als er interesse is zal ik updates blijven posten als er nieuwe ontwikkelingen zijn!
Nou dat lokt de ex van TS dan wel erg uit hoor. Klaarblijkelijk is ze niet zo gevoelloos als ze overkomt maar COMMUNICEER danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurd met ' we blijven voor altijd vrienden, bij ons gaat het heel anders, ik blijf haar altijd trouw qua vriendschap' ?nu al overboord na 5 daagjes? Told ya so.
Ben ik met je eens, maar TS riep hard dat het bij hun echt anders zatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef jaha het volgende:
[..]
Nou dat lokt de ex van TS dan wel erg uit hoor. Klaarblijkelijk is ze niet zo gevoelloos als ze overkomt maar COMMUNICEER dan
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ze zit echt met haar hoofd in Afrika, best zielig want ze zal toch hier haar leven moeten oppakken en zich over haar heimwee heen moeten zetten. Maarja, ze inderdaad écht over me heenEn ook met een avondje wijn drinken zit dat er écht niet in.. sowieso niet haar bedoeling
Zij is echt zo hard vreemdgegaan daar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:17 schreef love-and-hate het volgende:
Was een beetje gemengd. Gezellig, maar zoals ik zei, ze heeft enorme heimwee, ze was vanavond erg afwezig. Ik had niet echt het gevoel dat ik tot haar kon doordringen. Maar dat heeft niet met mij te maken, ik hoor dit ook van haar familie en vrienden. Ik heb wel aangegeven dat ze bij me terecht kan als ze hulp oid nodig heeft, maar ik kan daarin niks betekenen.
Ik denk dat het niet kan, vanuit haar perspectief dan dus. Als vrienden zijnde heb je altijd tijd voor elkaar. En anders maak je dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef love-and-hate het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat het kon, misschien kan het ook nog, ik sta er ook nog steeds voor open. Ik heb alleen geen zin om mijn leven hier on negatieve zin te laten beïnvloeden door haar. Als ze geïnteresseerd is in wat ik doe spreek ik haar graag. Ik ga alleen zelf geen contact meer opnemen, als ik niks van haar hoor zit ze er kennelijk niet op te wachten.
Oh en er zijn zoveel mooie dames hier, en mensen zijn zo vriendelijk, easy going en (al dan niet oprecht) geïnteresseerd. Je kan met iedere random persoon op de campus een gesprek aangaan!
Ja graagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef love-and-hate het volgende:
Net op tijd om te zien hoe TS zich suf gaat neuken daarquote:
Dat dus. Want dit:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er gebeurd met ' we blijven voor altijd vrienden, bij ons gaat het heel anders, ik blijf haar altijd trouw qua vriendschap' ?nu al overboord na 5 daagjes? Told ya so.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef love-and-hate het volgende:
Oh en er zijn zoveel mooie dames hier, en mensen zijn zo vriendelijk, easy going en (al dan niet oprecht) geïnteresseerd.
Die is allang bezig met haar volgende trip naar Afrikaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef bonbon22 het volgende:
Mooi dat het goed gaat in de US. Jammer dat je ex niet eerlijk is geweest over haar Afrikaanse Toy-Boy.
Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:06 schreef eleusis het volgende:
Ga gewoon los. Op z'n minst is het een goede therapie.
Oh, zo bedoelde ik het niet. Volg gewoon je hart bedoel ik. Het zal je minimaal bewust maken dat 't hele verhaal niet het eind van de wereld was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Als ze gewoon mooi en cute was maar verder niets, agreed. But I care.. zo snel mogelijk in bed krijgen is dus niet mijn doel. Ook al is het slechts een maand na mijn breuk, I know, kan het niet helpen.
Ik check jullie weer morgenvroeg, het is hier 4:14 in de ochtend. Goodnight!
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:39 schreef Chilled het volgende:
Jaaaa leukHet lijkt wel een film, ik zie hele scenes voor me
Alsjeblieft niet....quote:
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |