quote:
Let's hope not

NOTE:
Na het typen zie ik dat ik er weer een enorm verhaal van heb gemaakt. Er staat weinig spectaculairs in. Ik ben enkel gaan typen wat er in mijn hoofd zit op dit moment en het voelt heerlijk om het hier even neer te gooien, lekker alles van me af! Voor de die-hard volgers, veel leesplezier

Nou, op dit moment heb ik meer zin in Amerika op dit moment dan ooit tevoren.

De drang om contact te zoeken met mijn haar is echt extreem minder geworden. Ik was enorm bang om de klap waar sommigen voor waarschuwden heel erg te gaan voelen naar een paar dagen. Tot nu toe is het echt alleen nog maar beter en beter gegaan. Ik merk dat mijn hele houding en kijk op het leven aan het veranderen is. Klinkt heel bizar, is het ook, maar voelt verdomd goed.
Contact dat we hebben is erg fijn en warm. Maar gezien ik over 9 dagen vertrek merk ik dat het me nu niet meer zo kan schelen wat ze doet en wat ze van mij denkt. Ik zou haar eventueel donderdag nog zien, maar dat wist ze nog niet zeker. Nu heb ik wat met andere vrienden afgesproken op die dag. Dat voelt wel lekker, dat ik haar van mezelf niet meer zo belangrijk hoef te maken

Ik ga haar sowieso nog zien ergens, nog een beetje gezellig doen, knuffeltje geven en afscheid nemen. Als ik terug kom gaat ze terug naar Afrika om af te studeren. Als het enigszins kan wil ze daar dan blijven wonen voor een aantal jaar. Hoe bizar kan het lopen, mijn relatie van praktisch heel mijn leven tot nu toe ineens voorgoed uit mijn leven (zo voelt het althans nu).
Ik weet dat ze nu worstelt met het vinden van haar draai hier. Ze weet dat ze bij mij terecht kan, maar ik heb niet de behoefte om haar te vragen hoe het gaat. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik in Amerika ben, dan zal ik nog minder die behoefte hebben en al helemaal de tijd niet. Maar dan gaat zij weer naar school in NL en raakt misschien weer in haar sleur. Ben benieuwd of ze me dan ergens gaat missen of toch ook helemaal niet.
Grappig feitje. Ik ben ooit voor een summer course van drie weken op diezelfde plek geweest in Amerika waar ik nu weer terug ga, ongeveer 1 jaar geleden. Toen heb ik een Amerikaanse meid leren kennen waar het echt enorm mee klikte, ik was toen echt verliefd geworden op haar. Nooit heb ik haar met een vinger aangeraakt, en terug in Nederland heb ik alles verteld aan mijn vriendin. Is nooit een issue geweest verder, maar ze gaf een paar dagen geleden aan dat wanneer ze mij met die meid op Facebook op de foto zou zien, dat ze toch wel stiekem wat gevoelens van jaloezie zou krijgen..

Dat voelt wel lekker haha.
Nou
lief dagboek.. euh lieve Fokkers. Welterusten!