Bevat wel veel suiker en dat wist ik al wel dus toch maar niet over alles heenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:41 schreef -Spring het volgende:
Ketchup is niet ongezond, Lazi!
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=10755
AH, die van jou eet ook het liefst de wortels nog rauw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Nikki![]()
Hier ook opeens een eter![]()
Ze at 5 rauwe wortels tijdens het schoonmaken van de wortels op en daarna nog gewoon wat aardappels. Alleen het vlees hoefde ze nu niet.
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef pessie het volgende:
Zelf even bij haar in bed gaan liggen?
Wij ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:32 schreef pessie het volgende:
[..]
AH, die van jou eet ook het liefst de wortels nog rauw?
quote:
Hier de i-pad dus ook geen multi quote.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.
Vandaag was het van ongeveer half 8 tot kwart over 9, toen ben ik in bed gaan liggen met haar erbij en inmiddels slaapt ze heerlijk stil. Het duurt ook wel eens 2,5 uur... Tip van NIKKI is echt de laatste optie, ook omdat het zo lang duurt.
Fr, uberhaupt niet aan toegeven helpt dus ook niet begrijp ik?
Mobiel, geen multiquote
Erbij zitten met boek/e-reader? Dan heb je in ieder geval iets te doen terwijl je er zit en wellicht wordt ze het dan door gebrek aan contact ook eerder zat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.
Vandaag was het van ongeveer half 8 tot kwart over 9, toen ben ik in bed gaan liggen met haar erbij en inmiddels slaapt ze heerlijk stil. Het duurt ook wel eens 2,5 uur... Tip van NIKKI is echt de laatste optie, ook omdat het zo lang duurt.
Mobiel, geen multiquote
Nathan heeft trouwens ook lang gespookt tot 's avonds half 10 of zo. Z'n slaap je overdag eraf gehaald en nu slaapt ie om half 8.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mobiel, geen multiquote
Stabiele factor die wegvalt. En ze krijgen toch veel mee van de gemoedstoestand van je vrouw. Hoe goed je ook je best doet om het niet te laten merken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef Vanyel het volgende:
2,5.
Normaal slaapt ze heel goed, houdt van haar bed en van slapen. Het is nu pas moeilijk met de 'onbetrouwbaarheid' van mijn lief.
Wat lastig. Maar op zich niet zo gek. Je hebt iets nieuws geïntroduceerd, of eigk mevr. V. en nu wil je het weer andersom, dus voor Dot valt de duidelijkheid weg, wat is het nou? mag ik nou in bed daar of mag ik alleen in mn eigen bed? Als je er een paar avonden op rij bij blijft zitten dan is het echt met een week al enorm verbeterd hoor. Als het je tegen staat zou ik zeker geen 'laten huilen' perikelen toepassen, want met erbij blijven zitten ben je er binnen een paar keer ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mobiel, geen multiquote
weet ik het, ik heb geen ipadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:13 schreef Troeta het volgende:
Maar met ipad enzo er bij gaan zitten? Werkt dat echt bij jullie? Mex zou dan zelf op de ipad willen.
nog gefeliciteerd en dat jullie maar plezier hebben vandaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef As1981 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties. Deel 1 was erg geslaagd. Ook heeft Yaro vanmorgen zelf zijn flesjes weggegooid. Vandaag ging goed maar heel de dag weg. Ben benieuwd naar de nacht.
Morgen zijn feestje. Hij en wij hebben er zin in.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef laziness het volgende:
Ja die ene glas melk en krentenbol. Ik hoor het mezelf nog roepen naar mijn vent en in het dreumestopic. Toen hij dus nog wel goed at![]()
Het valt in de praktijk vies tegen om maar gewoon toe te kijken en het te laten gaan.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ken het, maar dan van mijn oudste, daar heerst dat probleem als sinds ze 2 is. Een fase..... Zeiden ze op het cb. Nou niet dus. We klooien nog steeds aan. Maar we maken geen big deal meer ervan. Heeft helemaal geen zin. Ze eet maar wat ze wil, toetje mag ook altijd, want is onderdeel van de maaltijd. Mar daarna krijgen ze niks meer, of ze nou wel of niet hebben gegeten. En af en toe laat ik haar kiezen wat ze wil eten en dan mag het niet met een p beginnen.
Ik snap wel dat het voor haar onduidelijk is hoor, dat is niet het punt. Ik vind het voor mezelf ook onduidelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat lastig. Maar op zich niet zo gek. Je hebt iets nieuws geïntroduceerd, of eigk mevr. V. en nu wil je het weer andersom, dus voor Dot valt de duidelijkheid weg, wat is het nou? mag ik nou in bed daar of mag ik alleen in mn eigen bed? Als je er een paar avonden op rij bij blijft zitten dan is het echt met een week al enorm verbeterd hoor. Als het je tegen staat zou ik zeker geen 'laten huilen' perikelen toepassen, want met erbij blijven zitten ben je er binnen een paar keer ook waarschijnlijk.
Inderdaad pak er een e-reader bij, desnoods je laptop of ipad ofzo, eventueel iets anders wat je nog moest doen zoals je administratie, en vermaak jezelf.
Dot blij want mama in de buurt = veilig gevoel, jij 'blij' want geen gedoe en je hebt je tijd niet volkomen zinloos besteed.
En slaapje overdag proberen te skippen ja, ik ging dan meestal juist rond die tijd boodschappen doen, vroeg eten, dan uitgebreid in bad enz. Ze waren niet altijd op hun best rond dat tijdstipmaar het hielp wel qua afleiding om ze over dat moment heen te tillen en dan lagen ze ineens van 19;00 tot 07:00 ofzo op bed.
Vooralsnog is er niemand (naast mijn ouders) en het was vanaf 10 uur. En duurt het voor hem wel lang zo. Volgens de planning over 45 min de taart en over een uur die balonnen man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:19 schreef simmu het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd en dat jullie maar plezier hebben vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |