Bevat wel veel suiker en dat wist ik al wel dus toch maar niet over alles heenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:41 schreef -Spring het volgende:
Ketchup is niet ongezond, Lazi!
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=10755
AH, die van jou eet ook het liefst de wortels nog rauw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Nikki![]()
Hier ook opeens een eter![]()
Ze at 5 rauwe wortels tijdens het schoonmaken van de wortels op en daarna nog gewoon wat aardappels. Alleen het vlees hoefde ze nu niet.
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef pessie het volgende:
Zelf even bij haar in bed gaan liggen?
Wij ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:32 schreef pessie het volgende:
[..]
AH, die van jou eet ook het liefst de wortels nog rauw?
quote:
Hier de i-pad dus ook geen multi quote.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.
Vandaag was het van ongeveer half 8 tot kwart over 9, toen ben ik in bed gaan liggen met haar erbij en inmiddels slaapt ze heerlijk stil. Het duurt ook wel eens 2,5 uur... Tip van NIKKI is echt de laatste optie, ook omdat het zo lang duurt.
Fr, uberhaupt niet aan toegeven helpt dus ook niet begrijp ik?
Mobiel, geen multiquote
Erbij zitten met boek/e-reader? Dan heb je in ieder geval iets te doen terwijl je er zit en wellicht wordt ze het dan door gebrek aan contact ook eerder zat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wil ze niet want is haaar mooie en vrij nieuwe bed. Een peutermaatje, dus ook niet zo comfy. Ik zat wel te denken aan er een tijdje bij gaan zitten, maar ze houdt het zo lang vol, dat ik daar eigenlijk weinig hoop op heb.
Vandaag was het van ongeveer half 8 tot kwart over 9, toen ben ik in bed gaan liggen met haar erbij en inmiddels slaapt ze heerlijk stil. Het duurt ook wel eens 2,5 uur... Tip van NIKKI is echt de laatste optie, ook omdat het zo lang duurt.
Fr, uberhaupt niet aan toegeven helpt dus ook niet begrijp ik?
Mobiel, geen multiquote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |