Sherlockquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Weet je dat je aan die lijstjes kan zien wat er ongeveer nog moet komen? Ze zijn alfabetisch geordend, dus als er nog voor ruimte voor de B zit, weet je dat er nog veel antwoorden met een A moeten komen
is visjes een kleur? Nee he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Visjestrui niet en een of andere trui uit de ronde van utah wel?
ek wel een meissiequote:
Regenboog en bolletjes zijn ook geen kleur.quote:
Eefju de Visscherquote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het ging om truien met een kleur
Helemaal niet idioot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
roodquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor kleur is "bolletjes" volgens jou?
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt niet gooed opgeletquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de bullprijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
Popprijs, jaarlijks terugkerend discussietopic
Pieter Derks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen enkele nieuwkomer weet te imponeren. Merel moet de show maar gaan redden
vandaag weet de niet nieuwe ook niet te imponeren. Behalve met haar lachquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen enkele nieuwkomer weet te imponeren. Merel moet de show maar gaan redden
ze zijn de ene keer heel kritisch en de andere keer niet over antwoordenquote:
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
niemand die dit weet, weer voetbalvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
eagles.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?
Als ze onder de 100 punten had was koortslip nog goed geweest idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn de ene keer heel kritisch en de andere keer niet over antwoorden
met deze kneuzen helpt dat nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef rubbereend het volgende:
aflevering met de meeste sportvragen volgens mij
GA Eagles, Sparta. Bouaouzan, schop, beenbreuk, overtreding, nooit meer kunnen voetballen, Holland Sport, Massagetafel, Kokmeijer, Wilfried de Jong, beachvoetbal. Stop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?
tis nog goed ookquote:
Ik studeer in Breda en ik had ze ook niet allemaal kunnen noemenquote:
Het ging om een eerder vraag en dit was ook wel een domme vraag ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik studeer in Breda en ik had ze ook niet allemaal kunnen noemen
studeren in Bredaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik studeer in Breda en ik had ze ook niet allemaal kunnen noemen
Katinka, Ronald, superniger, stopquote:
wie?quote:
Pierce brosnee op zijn Frans.quote:
Christelijke acteur die de rol van Bond vertolkte.quote:
Bruine trui was wel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef Chiappucci het volgende:
Man, man, wat een achterlijke kandidaten vandaag![]()
![]()
![]()
Die Katinka is nog te dom om te poepen.
Klaarquote:
Elite hobby'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef Monolith het volgende:
Dichtkunst, een van die dingen die aan mij echt niet besteed is.
Die heb ik wel, maar dat is er niet een van.quote:
En een extreem lelijk pak.quote:
Filosoof Schrijver. Maar ik dacht altijd dat je Proust zei, en geen Proestquote:
Te heidens?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
Theo en Theo, daar mocht ik nooit naar kijken vroeger.
Ja. Blij toe dat ik dat nooit gezien heb trouwens.quote:
Toen ook al toch? Moest je opladen met cash geld en dat werkte nooit.quote:
Ik heb sowieso medelijden met haar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Postbus100 het volgende:
Wat voor vrouw zal die man hebben?
Of dat vanaf de opening al zo was weet ik niet, ik weet niet beter dan dat die kaarten er zijn en je voor een x bedrag een kaart kan kopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen ook al toch? Moest je opladen met cash geld en dat werkte nooit.
Zo is het meid ja inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja inderdaad lelijke pak het is waar je van houdt!
Wie kent hem niet?quote:
Merel heeft twee jaar geleden een ontzettend slechte DWDD-kloon gepresenteerd in de zomermaanden op hetzelfde tijdstip.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie kent hem niet?
Geen idee, maar die Merel kende ik ook niet.
Alle vervangende programma's van DWDD zijn geflopt. Daarom is er nu, uit pure armoede, herhalingen van De Lama's.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Merel heeft twee jaar geleden een ontzettend slechte DWDD-kloon gepresenteerd in de zomermaanden op hetzelfde tijdstip.
Volgende week weer Bureau Sport!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:33 schreef superjojo het volgende:
[..]
Alle vervangende programma's van DWDD zijn geflopt. Daarom is er nu, uit pure armoede, herhalingen van De Lama's.
Dat is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgende week weer Bureau Sport!
Ik denk eerder dat de heren iets in haar doosje willen stoppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Merel wil je toch in een doosje stoppen met een grote strik erom heen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:35 schreef Tem het volgende:
Ik wil wat anders in d'r doosje stoppen dan een strik.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de heren iets in haar doosje willen stoppen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de heren iets in haar doosje willen stoppen.
quote:
wil je daar ook iets in duwen?quote:
Ik vind hem wel tofquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
Het gezicht van Ronald bij de uitleg van Artis de Partis: "Ooooh"
Een strik om dr mond dicht te knopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je daar ook iets in duwen?
Shitquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Merel neuk je niet. Daar bedrijf je gepassioneerd de liefde mee.
En toen werd je wakker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
zou je willen. En wie nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Lijkt me wel toch, die andere is echt een draakquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt de losse One nu wel mee of niet?
Inderdaad, Mary J Teringquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch, die andere is echt een draak
Stopquote:
Volgens mij ook wel ja..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De titel wordt normaal toch ook wel vermeld op de colofon?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |